Mitä mieltä olette Finlandersista? Itse rakastan niitä ja niiden musiikkia! Etenkin Kari Lehtomäki on ihana :-)
Haluaisin kuulla muidenkin mielipiteitä tästä yhtyeestä, ja mielipiteitä myös Karista, Jussista, Timosta, Tomista, Arskasta ja Lassesta ;-)
Finlanders
35
1330
Vastaukset
- -seikkailija-
Itsekin pidän finkuista.. (tai ainakin pidin). Aika leipääntyneitä soittajia nykyisin.
Jussia en voi sietää enää yhtään pelkästään hänen käytöksensä takia. Eikä sen rumpujen lyöminenkään ole mitään parasta mahdollista laatua. Kunu ja Paasikko on taas ihan omaa luokkaansa. Ne kyllä osaa (ja jaksaa) soittaa varmaan mitä tahansa. No, Kunu on kyl ihan adhd:n oloinen tyyppi et siinä mielessä :D
Jos jotain muuta positiivista niin ainakin niillä tuntuu olevan hyvä yhteishenki ja mukavia biisivalintoja ja ne on useimmiten myös sovitettu aika hyvin.- uuyh
Millaista se Jussin käytös sit on? Itse olen saanut sen kuvan että hän on aina kohtelias ja mukava, onko mulla sit ihan väärä kuva hänestä?
- miinaaa
uuyh kirjoitti:
Millaista se Jussin käytös sit on? Itse olen saanut sen kuvan että hän on aina kohtelias ja mukava, onko mulla sit ihan väärä kuva hänestä?
Mäkin oon luullut että Jussi on kohtelias mies. Kaverini oli ollut Finlandersin keikalla, ja hän ainakin sanoi että Jussi oli tosi kohtelias, ja tervehti fanejaan kuin tuttuja.
Onkohan mullakin sitten aivan väärä kuva Jussista? - Ninanne
miinaaa kirjoitti:
Mäkin oon luullut että Jussi on kohtelias mies. Kaverini oli ollut Finlandersin keikalla, ja hän ainakin sanoi että Jussi oli tosi kohtelias, ja tervehti fanejaan kuin tuttuja.
Onkohan mullakin sitten aivan väärä kuva Jussista?Minä olin Finlandersin keikalla, ja juttelin Jussin kanssa siinä keikan jälkeen vähän aikaa. Mielestäni hän on mukava ja hyvätapainen!
- ellukka110
uuyh kirjoitti:
moi joo oon saanut nyt saman kuvan kuin säkin että jussi tosissaan on herras mies
- Finkkufani.
ellukka110 kirjoitti:
moi joo oon saanut nyt saman kuvan kuin säkin että jussi tosissaan on herras mies
Jep, Jussi on todella mukava kaveri, aina on aikaa keikan jälkeen jutella faneille! Samat pätee kaikkiin muihinkin finkkuihin, ainakin minun kokemukseni mukaan.
- kissukka
Ninanne kirjoitti:
Minä olin Finlandersin keikalla, ja juttelin Jussin kanssa siinä keikan jälkeen vähän aikaa. Mielestäni hän on mukava ja hyvätapainen!
moi joo jussi on hyvällä tuulella aina
- kaffo
aaaaah FINLANDERS on HYVÄ! ovat tehneet pitkän uran ja soittavat ja laulavatkin hyvin :) tosin itse tykkään enemmän Aarnen lauluäänestä kuin Jussin, mutta ei Jussissakaan mitään vikaa ole.
Lehtomäen Kunun oon nähnyt monestikin, satun nimittäin asumaan melko lähellä hänen kotiaan. Ja Kunu on mukava tyyppi! :)
Lassesta, Timosta ja Tomista en osaa oikein sanoa yhtään mitään, mutta silti mahtavia miehiä nuo kaikki! - Ei vikaa mitään
Finkuilla on ainakin tanssittavaa musaa! Tanssijoitten mieleenhän se on! En minä näe mitään vikaa heissä, vaikken fanitakaan heitä. Kyllä lauteille soitajia ja laulajia mahtuu jokaisen makuun!
- miinaaa
Mä tykkään Finlandersista, vaikka en juuri tansseissa käykään. Niiden biisejä on mukava vaan kuunnella.
- fionaw
Tosi hyvää musiikkia ne soittaa ja tekee! =)
yks mun lemppariyhtyeistä. - kirsi-
Finlandersilla on tosi hyvää musiikkia!
Ja tykkään eniten Aarnesta, Karista, Timosta ja Jussista. He ovat tosi ihania miehiä kaikki, ovat mukavia, kohteliaita ja huumorimiehiä. Heillä on paljon hyvää tanssimusiikkia, mutta myös paljon todella hyvää pelkästään kuunneltavaa musiikkia. Eli olen sitä mieltä että Finlanders on yksi maailman parhaista yhtyeistä ikinä! :)- fionaaaa
Samaa mieltä sinun kanssas, kirsi- !
- metrotytöt rules
finlandersia on mm. tellkkarissa mainostettu:"He kaikki laulavat". Kyllä oikea termi on,"he kaikki ääntelevät". Joskus esittivät omasta mielestään "parodiaa" Matti ja Teppo Ruohosesta. Kyseessä oli säälittävä pyrkimys irvistellä ja pilkata 100 x itseään osaavampia ammattilaisia...
porukan nimi on selkeästi valittu niin, että sillä kosiskellaan, itsemielestään isänmaallista porukkaa.
ainoa laji, missä nuo ovat selkeästi paras tietämäni bändi, on omakehu, helvetinmoinen pullistelu ja uho.
Tosin karu tosiasia on nykyaikana, että osaamista tärkeämpi pointti menestymiseen onkin se, että
mennään valkoisissa puvuissa, rinta kaarella, ja mitä enemmän päin vittua homma menee, sitä rehvakkaampi ilme naamalle.- fionaaaa
Pitäisiköhän sun tutustua bändiin vähän paremmin, ennenkuin alat ketään haukkumaan? He eivät nimittäin ole kovinkaan paljon sellaisia miksikä niitä kuvailet! Tutustu heihin paremmin ja tule sitten vasta haukkumaan.
- poderosa
ohjelmassa mielestäni yksi pohjanoteerauksista.Finlanders-solisti Jussi Lammela..
- vesuvius
poderosa kirjoitti:
ohjelmassa mielestäni yksi pohjanoteerauksista.Finlanders-solisti Jussi Lammela..
Minä myös olin vähän pettynyt Jussin suoritukseen Tartu Mikkiin-ohjelmassa.
Mutta Kunu osasi kyllä laulaa hyvin! Hänellä on niin ihana äänikin! :) Ja hän osaa esiintyä niin hyvin. Ah, mikä jätkä - finkut<3
vesuvius kirjoitti:
Minä myös olin vähän pettynyt Jussin suoritukseen Tartu Mikkiin-ohjelmassa.
Mutta Kunu osasi kyllä laulaa hyvin! Hänellä on niin ihana äänikin! :) Ja hän osaa esiintyä niin hyvin. Ah, mikä jätkäKunu on kyllä paras kaikista
- äffäfani
fionaaaa kirjoitti:
Pitäisiköhän sun tutustua bändiin vähän paremmin, ennenkuin alat ketään haukkumaan? He eivät nimittäin ole kovinkaan paljon sellaisia miksikä niitä kuvailet! Tutustu heihin paremmin ja tule sitten vasta haukkumaan.
Finkut saavat mielestäni liikaakin arvostelua keikoilla tanssi yleisöltä.
Milloin soitetaan liikaa nopeita kappaleita ja milloin liikaa hitaita.
Eihän millään voi kaikkia miellyttää kappalevalinnoilla.
Finkut ovat olleet paljon julkisuudessa ja telkkariohjelmissa mukana.
Aina on tanssiva yleisö ollut jollainlailla mukana ohjelmissa.
Läähätän ja Läkähdyn hyvänä esimerkkinä.
Huippu hyvä Saanko luvan DVD levy. Eikö nää osoita kuinka bändi arvostaa tanssivaa yleisöä.
Bändi on niin huippuammattilaisia. Ihanaa kuultavaa ja katseltavaa.
- ei kiitos!
Kamala poppoo papparaisia jotka esittävät hirveää imelää lällymusiikkia imelällä äänellä. Ja se Aarne on kaikista pahin, mokoma naamavääntelijä.
- lopettais jo
No onneksi en ole ainoa!!!! Minuun nähden miehet eivät ole edes papparaisia. Mutta se lälly musiikki pistää yökkäileen! Tuollaisia sanoituksia vois odottaa teini-ikäisiltä.
- mörrkö
Aarne on ihana, ei se ole mikään naamanvääntelijä! Ne sen ilmeet on aivan parhaita! :D
Se on sulonen
- 38
Kunu on ihan ok mutta se sen adhd.. :(
- mörrkö
Kunu on paras kaikista, ja se on niin paras oikeesti ku se pelleilee aina jotakinn :DD
- mutta....
Oletko edes varma että Kunulla on ADHD?
mielestäni Kunu on mukava tyyppi.
- öjry
Lähinnä oksettaa koko porukka.
- örmeliini
Mä kyllä tykkään Finlandersista tosi paljon, niillä on hyvää musaa :)
Tykkään eniten Arskasta, Lassesta ja Kunusta!
Mutta en oo puhunu ikinä muiden kun Arskan kans :D- DDeD
Voi että kun mäki saisin puhua Arskan kanssa.. :D No, ehkä vielä joskus pääsen Finkkujen keikalla puhumaan hänen kanssaan,ei sitä koskaan tiedä :)
- örmeliini
DDeD kirjoitti:
Voi että kun mäki saisin puhua Arskan kanssa.. :D No, ehkä vielä joskus pääsen Finkkujen keikalla puhumaan hänen kanssaan,ei sitä koskaan tiedä :)
Mee vaan rohkeesti joskus puhumaan Arskalle ja muille! Ovat tosi mukavia miehiä! :)
Mä rakastan Finlandersia! Ja eniten tykkään Karista ja Arskasta
- Ninanne
Olen samaa mieltä ;-)
- xccccccccccc
Ninanne kirjoitti:
Olen samaa mieltä ;-)
Peruutin juuri laivareissun,kun huomasin siellä esiintyvän nää vinkut,yäk.
- NimNimimerkki
Finlanders on paras bändi!!
- Anonyymi
Onko nykyään niin hyvä, kun ei taida olla kuin yksi alkuperäinen jäsen mukana?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517073Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414814HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002728- 1442016
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321597Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3981534- 171507
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki231348Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101303mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111223