Päihdehuolto tarvitsee lisää rahaa,kosa maksusitoomukset ovat tiukoilla kunnissa,itse suositelen Kristillistä KAN-TYÖTTÄ...Ihminen joka haluaa tehdä muutoksen elämäänsä,tarvitsee hoitoa ja heti,,ei saa laittaa "että kolmen viikon päästä aika sosialitoimistoon aika,..
RAHAA LISÄÄ.
2
347
Vastaukset
- halu lopettaa juomin
muuttamaan elämäntapojaan menemällä aa:han
- kiikkuunko
Suomalaisten pahoinvointi johtuu suuressa määrin alkoholista. Juoppo sairastuttaa KAIKKI läheisensä ja näivettää lastensa elämän. Koko masentunut yhteiskunta pelkää jotain ja on ahdistunut.
Uskaltaako kukaan tehdä rehellistä tutkimusta, jossa kaikki alkoholismin haitat summattaisiin yhteen?
Onko varaa uhrata kokonaiset perheet yhden jäsenen sairauden takia?
Alkoholisti käyttäytyy mielisairaan lailla ja pitää ympäristöään kauhun vallassa, miksei sitä saada eristettyä hoitoon läheisten vaatimuksesta, alkoholismihan on itsensä kieltävä sairaus. Tai poistattakaa lääkärinkirjoista koko juttu, ellei kyseessä olekaan sairaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061768
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271472En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931336- 621181
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101068Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1191052Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216858- 151819
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57783Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728