Eikös tää mimmi oo lappeenrannasta kotoisin..?
Onko kokemuksia?
http://www.youtube.com/watch?v=K7LTfkZdm1c&feature=related
Aika hyvät on varusteet tossa audissa.
Salkkareiden isabella
20
3393
Vastaukset
- joo o
vittumainen henkilö ko sarjassa ettei jaksa kiinnostaa pätkääkään koko nainen. vaikka todellisuudessa varmasti onkin täysin erilainen mutta silti
- jeijeisanoismo
puskureista en mene niin sanomaan, mutta peräpää kyllä kääntää miehen kuin miehen katseet ;)
- Eelis mahtisonni
ja omituisen näköinen nenä
- 29
get a life!
- Zimanski
Kirsi Ståhlberg, Lappeenrannan tyttöjä Hakalista, tosi hyvä ja upea näyttelijä ja laulaja.
Näytellyt mm. Marilynin roolin Lahden kaupunginteatterissa, aikanaan aloitti esiintymiset
kahden tyttökaverinsa kanssa mm. Tenavatähti laulukilpailuissa 90-luvulla.- Simpannsi54
Kouvolassa syntynyt!!
Kirsi Ståhlberg (s. 1980 Kouvola) on suomalainen laulaja ja näyttelijä. Hän on elänyt koko lapsuutensa ja nuoremman aikuis-ikänsä Lappeenrannassa. Hän on esittänyt draamasarjassa Salatut elämät Isabella Holmia vuoden 2008 helmikuusta lähtien. Hän on myös esiintynyt musikaaleissa ja muissa lauluproduktioissa. Ståhlberg oli mukana kahden lappeenrantalaisen ystävänsä kanssa Tenavatähti-kilpailussa vuonna 1992. Tyttöjen lauluyhtye kilpaili kappaleella Rinnakkain ja pääsi semifinaaliin ja levyttämään Tenavatähti 1992 -kokoelmalevylle - EERiko
Simpannsi54 kirjoitti:
Kouvolassa syntynyt!!
Kirsi Ståhlberg (s. 1980 Kouvola) on suomalainen laulaja ja näyttelijä. Hän on elänyt koko lapsuutensa ja nuoremman aikuis-ikänsä Lappeenrannassa. Hän on esittänyt draamasarjassa Salatut elämät Isabella Holmia vuoden 2008 helmikuusta lähtien. Hän on myös esiintynyt musikaaleissa ja muissa lauluproduktioissa. Ståhlberg oli mukana kahden lappeenrantalaisen ystävänsä kanssa Tenavatähti-kilpailussa vuonna 1992. Tyttöjen lauluyhtye kilpaili kappaleella Rinnakkain ja pääsi semifinaaliin ja levyttämään Tenavatähti 1992 -kokoelmalevylle - näyttelijät,laulajat
muuttanut siis hakaliin. Ennen sitten asunut jossain sammonlahes päin. En sotke parrakasta mieslaulajaa tähän
- shtool
Asuuko nykyään Hakalissa?
- peevo 8888
hahaahhahahhahaahahaahahha
- parrakas mieslaulaja
Mitte se on noin ..turboooooooo
- seb asti an.
parrakas mieslaulaja kirjoitti:
Mitte se on noin ..turboooooooo
viltti käärme purru.......
- Panisin.....
seb asti an. kirjoitti:
viltti käärme purru.......
Mutta kuinka hän voi olla sen Miron synnyttäjä jos on itse syntynyt 1980. Aila nuorena on tuupannut mukulan maailmaan.
- ffffffff
Panisin..... kirjoitti:
Mutta kuinka hän voi olla sen Miron synnyttäjä jos on itse syntynyt 1980. Aila nuorena on tuupannut mukulan maailmaan.
Kuka Miro ? ? ?
- mfaf ko ko
ffffffff kirjoitti:
Kuka Miro ? ? ?
fantasia maailma ja reali maailma sekaisin,ne ei tajua että salkkarit ei ole Tosi elämää vaan näytelmää...
jotkut meni aikaan etsimään mm hautaa ja amadeusta jne jne..kannattaa vierailla ao sarjan keskustelu palstoilla ja ei voi muuta kuin nauraa kun jotkut niin eläytyy sarjaan...ilmeisesti ei ole omaa elämää..
- Makustelija.
Namu on aika usein Lpr:n yössä viihteellä. On namu pakkaus. Nammmmm!
- silloin jo?
Pikkupoikana sen kanssa lääkäriä leikittiin.
- Daisari
Eipä ole kokemuksia tuosta tytsästä.Kyllä käyp katteeks,noita kun pääsis puristelemaan!
Olis pitänny alkaa näyttelijäks. - jipuuuu
eleli kouvolan jälkeen täällä..oltiin samaan aikaan Lyseon lukiossa, samalla luokalla :)
- autstöspoks
varmaan sitä ´´trivial´´tietoa jota tarvitaan...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792372Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1411526- 1331462
- 1581234
- 1091023
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten377950Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683