Salkkareiden isabella

puskurimies.

Eikös tää mimmi oo lappeenrannasta kotoisin..?

Onko kokemuksia?

http://www.youtube.com/watch?v=K7LTfkZdm1c&feature=related

Aika hyvät on varusteet tossa audissa.

20

3393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo o

      vittumainen henkilö ko sarjassa ettei jaksa kiinnostaa pätkääkään koko nainen. vaikka todellisuudessa varmasti onkin täysin erilainen mutta silti

    • jeijeisanoismo

      puskureista en mene niin sanomaan, mutta peräpää kyllä kääntää miehen kuin miehen katseet ;)

      • Eelis mahtisonni

        ja omituisen näköinen nenä


    • 29

      get a life!

    • Zimanski

      Kirsi Ståhlberg, Lappeenrannan tyttöjä Hakalista, tosi hyvä ja upea näyttelijä ja laulaja.
      Näytellyt mm. Marilynin roolin Lahden kaupunginteatterissa, aikanaan aloitti esiintymiset
      kahden tyttökaverinsa kanssa mm. Tenavatähti laulukilpailuissa 90-luvulla.

      • Simpannsi54

        Kouvolassa syntynyt!!
        Kirsi Ståhlberg (s. 1980 Kouvola) on suomalainen laulaja ja näyttelijä. Hän on elänyt koko lapsuutensa ja nuoremman aikuis-ikänsä Lappeenrannassa. Hän on esittänyt draamasarjassa Salatut elämät Isabella Holmia vuoden 2008 helmikuusta lähtien. Hän on myös esiintynyt musikaaleissa ja muissa lauluproduktioissa. Ståhlberg oli mukana kahden lappeenrantalaisen ystävänsä kanssa Tenavatähti-kilpailussa vuonna 1992. Tyttöjen lauluyhtye kilpaili kappaleella Rinnakkain ja pääsi semifinaaliin ja levyttämään Tenavatähti 1992 -kokoelmalevylle


      • EERiko
        Simpannsi54 kirjoitti:

        Kouvolassa syntynyt!!
        Kirsi Ståhlberg (s. 1980 Kouvola) on suomalainen laulaja ja näyttelijä. Hän on elänyt koko lapsuutensa ja nuoremman aikuis-ikänsä Lappeenrannassa. Hän on esittänyt draamasarjassa Salatut elämät Isabella Holmia vuoden 2008 helmikuusta lähtien. Hän on myös esiintynyt musikaaleissa ja muissa lauluproduktioissa. Ståhlberg oli mukana kahden lappeenrantalaisen ystävänsä kanssa Tenavatähti-kilpailussa vuonna 1992. Tyttöjen lauluyhtye kilpaili kappaleella Rinnakkain ja pääsi semifinaaliin ja levyttämään Tenavatähti 1992 -kokoelmalevylle

        http://www.youtube.com/watch?v=_5bz1qjfKRs


      • näyttelijät,laulajat

        muuttanut siis hakaliin. Ennen sitten asunut jossain sammonlahes päin. En sotke parrakasta mieslaulajaa tähän


      • shtool

        Asuuko nykyään Hakalissa?


    • peevo 8888

      hahaahhahahhahaahahaahahha

      • parrakas mieslaulaja

        Mitte se on noin ..turboooooooo


      • seb asti an.
        parrakas mieslaulaja kirjoitti:

        Mitte se on noin ..turboooooooo

        viltti käärme purru.......


      • Panisin.....
        seb asti an. kirjoitti:

        viltti käärme purru.......

        Mutta kuinka hän voi olla sen Miron synnyttäjä jos on itse syntynyt 1980. Aila nuorena on tuupannut mukulan maailmaan.


      • ffffffff
        Panisin..... kirjoitti:

        Mutta kuinka hän voi olla sen Miron synnyttäjä jos on itse syntynyt 1980. Aila nuorena on tuupannut mukulan maailmaan.

        Kuka Miro ? ? ?


      • mfaf ko ko
        ffffffff kirjoitti:

        Kuka Miro ? ? ?

        fantasia maailma ja reali maailma sekaisin,ne ei tajua että salkkarit ei ole Tosi elämää vaan näytelmää...
        jotkut meni aikaan etsimään mm hautaa ja amadeusta jne jne..kannattaa vierailla ao sarjan keskustelu palstoilla ja ei voi muuta kuin nauraa kun jotkut niin eläytyy sarjaan...ilmeisesti ei ole omaa elämää..


    • Makustelija.

      Namu on aika usein Lpr:n yössä viihteellä. On namu pakkaus. Nammmmm!

      • silloin jo?

        Pikkupoikana sen kanssa lääkäriä leikittiin.


    • Daisari

      Eipä ole kokemuksia tuosta tytsästä.Kyllä käyp katteeks,noita kun pääsis puristelemaan!
      Olis pitänny alkaa näyttelijäks.

    • jipuuuu

      eleli kouvolan jälkeen täällä..oltiin samaan aikaan Lyseon lukiossa, samalla luokalla :)

      • autstöspoks

        varmaan sitä ´´trivial´´tietoa jota tarvitaan...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe