Pääsiäinenkin ikävöiden..

*hukka=)*

Pitkäperjantai paukahtaa päälle ja kuinka paljon onkaan yksinäisiä ihmisiä jotka senkin päivän yksin viettävät...
Toisilla on mahdollisuus mennä ja olla sukulaisien luona, viettää tutussa seurassa pääsiäinenkin, niinkuin ovat aina tehneet!
Entäs ne joilla ei ole ketään, vain tuuli seuranaan ja yksinäisyys, ei ketään kelle sanoa hyvää pääsiäistä, ei ketään kelle sanoa jotain kaunista...ennen kaikkea ei ole ketään kuka sanoisi yksinäiselle,hyvää ja rikasta pääsiäistä!
Me olemme hyvässä asemassa jokainen joka tämänkin pääsee lukemaan, me emme ole yksin, meillä on koneemme ja toisemme, aina saamme seuraa jos haluamme"siis koneella"emme ajattele että on myös joku joka tulee iloiseksi siitä jos hänelle edes joku, vaikka tuntematon toivottaa, vaikka edes yhden kerran elämässään HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ!
Koittakaa tehdä jokainen tämän lukia niin ja saatte myös itse iloisen mielen!!!???
nyt minä toivotan teille hyvää pääsiäistä!

7

1355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!!!!

      Oikein hyvää pääsiäistä sinullekin.Muuten,vaikka ympärillä on suku ja muita ihmisiä,voi olla siitä huolimatta yksinäinen.

      • siipirikko

        Niin on, että olen viettänyt sekä yksinäisiä pääsiäisiä, jouluja et juhanuksia mutta myös yhdessä toisten kanssa on niitä tullut vietettyä. Tiedän mitä on olla yksinäinen vaikka sukulaisia ympärillä, ja tiedän mitä on olla yksin, mutta ei aina yksinäinen. Kuitenkin, silloin kun yksinäisyys ei ole vapaaehtoista se voi olla juhlapyhinä tosi ahdistavaa, joten hyvää toivon kaikille, jotka tämän lukevat, jotain mielekästä pääsiäisenä, ja tietenkin kaikille muillekin. Toivoa aina voi jokaiselle hyvää, parempaa, missä ikinä ihmiset ovatkin!!


      • *hukka=)*

        olet oikeassa, minullakin on sukua,mutta en voi mennä heidän tykö, en yhtenäkään julapyhänä...
        se sattuu joskus ja kuitenkaan en voi vaikka haluaisin...
        kyllä minä ymmärrän sinunkin kantasi...
        toivotan sinulle rauhaisaa pääsiäistä.


    • PikkuHukka=)

      Et sinä ole yksin... olet sydämessäni*nenuttaa kuonolla*
      Miun Hukalle Aurinkoista Ihanaa Yllätyksellistä Pääsiäistä =D


      Ja koko chattiväelle HassunHauskaaPääsiäistä =)

      • *hukka=)*

        nenutta takaisin ja tosi pitkään...
        oma pikkuhukkani...tiedän etten ole yksin,
        olen sinun sydämessä niin kuin sinä minun...
        mutta tämän juhlan olen nyt yksin..
        nenuttaa edelleen...


    • Aurora

      Tällaiset monipäiväiset pyhät ovat kyllä myrkkyä, jos ei ole mitään mielekästä puuhaa. Tietysti olisi myös mukavaa, jos olisi kavereita yhdessä puuhastelemassa. Sillä niin on, että moni kivakin asia tuntuu tosi tylsältä, jos yrittää yksin. Jaettu ilo on paras ilo. Onneksi on edes yksi uskollinen ystävä - televisio. Sen avulla aika käy hieman vähemmän pitkäksi.
      Muutenkin tuntuu, että elämä on yhtä ajan kuluttelua. Elämä on tosi tylsää, kun pitää keksimällä keksiä, miten tämän kaiken ajan saisi kulutettua.

    • Albert

      Nämä pitkät pyhät kuin muutkin juhlapyhät vain pahentaa yksinäisyyden tunnetta.

      Itsellä entisiin ystäviin yhteydenpito pikkuhiljaa väheni, kun avoliittoon muutin.
      Siinä tuli perhe etusijalle ja lapset, kuten ystävilläkin, yhä vähemmässä määrin enää tavattiin.
      Lapsia tapaan kyllä säännöllisesti, muttei se korvaa aikuisen seuraa.
      Joku voi nyt ajatella et mikset lähde esimerkiksi ravintolaan ja hae sieltä seuraa?
      Mut mun luonnollani en viihdy siellä, kaikki on liian pintapuolista ja teennäistä.
      Eli hyvin harvoin tulee lähdettyä sinne hillumaan.
      Monia ihmisiä olen kyllä tavannut, mutta kenestäkään ei ole ystävää tullut, vaikka niin toivoisin.
      Heti muut katsoo kieroon, jos ystävyyttä tarjoaa.. tarkoitan lähinnä miehiä.. koska meidän miesten ajatus mailmassa ensimmäinen reaktio on että siihen, et mikä hiton homo toi on.
      Yritä sillä pohjalla sitten ystävyyttä rakentaa!

      Lapsille ystävyyden, ja kaveri suhteen rakentaminen on huomattavasti helpompaa, heillä kun ei ole näitä aikuisten ennakkoluuloja!

      Mut olen siinä kyllä erimieltä, ettei minkään koneen kautta tapahtuva kommunikointi korvaa todellista ihmissuhdetta, ehkä hieman voi sitä kaipuuta lievittää!
      Hyvää pääsiäispäivienloppua kuitenkin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe