Hei ! Nyt on aika herätä kevääseen.
Loitsu kauniille kesälle
Kesä kaunis ja suloinen
Tule portille pohjoiseen
Tuo tullessas säät lämpimät
sekä auringon sätehet
Tuo myös lämpimät lainehet
sekä niityt vihertävät
Herätys
3
850
Vastaukset
- Terveisiä
Hei!
On mukava kun joku käy sivuilla lukemassa. Aloitin mökin muutos työt jotka pitäsi olla valmiit Vapuksi. Ensiksi tehdään mökin sisätyöt sitten hiukan ulkonäkö muutoksia terassille pitäisi tulla ?- Oli hauskaa
Vaikka remonti oli kesken päädettiin lauantaina siivota mökki ja olla siella yötä . Eikun mäyrä koira ja pulle punaviiniä sekä hyvät eväät.
Maanantaina jatketaan taas
Niin vielä yöllä tuli lunta noin 20 cm ja sisävessan kusiputki oli jäässä voi mkä sotku. - Mistä on kysymys
Oli hauskaa kirjoitti:
Vaikka remonti oli kesken päädettiin lauantaina siivota mökki ja olla siella yötä . Eikun mäyrä koira ja pulle punaviiniä sekä hyvät eväät.
Maanantaina jatketaan taas
Niin vielä yöllä tuli lunta noin 20 cm ja sisävessan kusiputki oli jäässä voi mkä sotku.Eilen otin kuvia remontista oli yhteen kuvaan tullut Orbi (henkivalokuva). Tälläinen Orbi on ollut jo toisessa ottamassani kuvassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984