nyt tuli päätepiste mun juomiselle!!
hele vetti
14
634
Vastaukset
- usein lopettanut
huomennakin tunnelmasi.
- punkku runkku
kuinka lähellä olikaan että olin munata KAIKEN - enkä ole ihan varma edes että munasinko.
maanantaina se selviää - punkku runkku
onneksi olen löytänyt muuta tekemistä ja elämässä on muutenkin niin moni asia nyt katkolla, että viimisin asia olisi dokaaminen. Kunpa olisin tajunnut ja ollut päättäväisempi aikaisemmin.
Haistanin vaan paskat kaikille ja nyt saan siitä maksaa kovan hinnan. - selvä.
punkku runkku kirjoitti:
onneksi olen löytänyt muuta tekemistä ja elämässä on muutenkin niin moni asia nyt katkolla, että viimisin asia olisi dokaaminen. Kunpa olisin tajunnut ja ollut päättäväisempi aikaisemmin.
Haistanin vaan paskat kaikille ja nyt saan siitä maksaa kovan hinnan.Hyvä juttu. Kun tahtoa riittää ja oma kanta on selvä, pysyt sinäkin selvänä.
- punkku runkku
yksi askel ylöspäin. tai oikeastaan askel tasasta menty nyt.
nyt alkaa taistelu riippuvuutta vastaan ja olen valmis tekemään sen eteen kaiken mahdollisen.
Olen ne samat ovet ennekin avannut!- voipytty
tapa voittaa alkoholiriippuvuus on luopua alkoholista. Ei tarvitse taistella.
Jos olet tosissasi valmis tekemään kaiken mahdollisen, painu tänään tai viimeistään ensi tilassa AA-palaveriin ja liity toveriseuramme jäseneksi. Jos sen teet, olen valmis uskomaan, että päätöksesi pitää myös sitten, kun pahin krapula on ohi. - runkku punkku
voipytty kirjoitti:
tapa voittaa alkoholiriippuvuus on luopua alkoholista. Ei tarvitse taistella.
Jos olet tosissasi valmis tekemään kaiken mahdollisen, painu tänään tai viimeistään ensi tilassa AA-palaveriin ja liity toveriseuramme jäseneksi. Jos sen teet, olen valmis uskomaan, että päätöksesi pitää myös sitten, kun pahin krapula on ohi.Tiedän vaihtoehdot ja sen mitä työkaluja tarvitaan raittiuteen.
Toveriseurat on nähty ja koettu. Ei minun juomiseni ole kiinni muiden juomattomuudesta.
Olen juonut kun en ole halunnut lopettaa, enkä ole ollut tosissani.
Kun tajusin, että olen riippuvainen ja, että kaikki ongelmat johtuvat alkoholista niin se veti aika vakavaksi.
Vaikka viinaa tarttisi "vain" kerran viikossa tai kuukaudessa niin se on silti sitä itteään kun on pakko juoda.
Jos tässä taas epäonnistun, ei syy ole se, että jätin AA:n väliin. Syy ei ole vaimon, yhteiskunnan, naapurin eikä norjan kuninkaan.
Vastuu on minun - ja se mitä oikeasti haluan ja millainen ihminen haluaisin olla!
- normiaika
mikäs viikonpäivä nyt onkaan ?
- sunnun-tai-kai
Eikös nyt ole sunnuntai ja huomenna alkaa hiihtolomat!
- normialoitus
sunnuntaina tai alkuviikosta, ei niinkään perjantaina, eikä ehkä torstainakaan.
- paunkkarirunkk....
elämä, kun et enää juo, punkku runkku?
- punkku runkku
eipä tässä nyt ammatikseen ole tullu juotukkaan mutta sehän ei olekaan se pointti!
paskaakan ei ole tehnyt mieli - Soumalainen jouppo
punkku runkku kirjoitti:
eipä tässä nyt ammatikseen ole tullu juotukkaan mutta sehän ei olekaan se pointti!
paskaakan ei ole tehnyt mieliEi minunkaan tee tippaakaan mieli viinaa enää, mutta sitä on silti juotava aamusta alkaen, koska jo varhaisessa vaiheessa promillejen hiipiessä kohti nollaa, alkaa tulla niin hirvittävä olo, että toivoo kuolevansa siihen!
- krouvi aukeaa
siirtyminen tapahtui yöllä kolmen ja neljän välillä. Tänään pitää olla tarkkana että ei myöhästy mistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k543686On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382371Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712318Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602218Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.281638Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711564- 761467
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?561022Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?68992Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40879