hele vetti

punkku runkku

nyt tuli päätepiste mun juomiselle!!

14

634

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • usein lopettanut

huomennakin tunnelmasi.

• punkku runkku

kuinka lähellä olikaan että olin munata KAIKEN - enkä ole ihan varma edes että munasinko.
        maanantaina se selviää

• punkku runkku

onneksi olen löytänyt muuta tekemistä ja elämässä on muutenkin niin moni asia nyt katkolla, että viimisin asia olisi dokaaminen. Kunpa olisin tajunnut ja ollut päättäväisempi aikaisemmin.
        Haistanin vaan paskat kaikille ja nyt saan siitä maksaa kovan hinnan.

• selvä.
        punkku runkku kirjoitti:

onneksi olen löytänyt muuta tekemistä ja elämässä on muutenkin niin moni asia nyt katkolla, että viimisin asia olisi dokaaminen. Kunpa olisin tajunnut ja ollut päättäväisempi aikaisemmin.
        Haistanin vaan paskat kaikille ja nyt saan siitä maksaa kovan hinnan.

Hyvä juttu. Kun tahtoa riittää ja oma kanta on selvä, pysyt sinäkin selvänä.

• punkku runkku

yksi askel ylöspäin. tai oikeastaan askel tasasta menty nyt.
      nyt alkaa taistelu riippuvuutta vastaan ja olen valmis tekemään sen eteen kaiken mahdollisen.
      Olen ne samat ovet ennekin avannut!

• voipytty

tapa voittaa alkoholiriippuvuus on luopua alkoholista. Ei tarvitse taistella.
        Jos olet tosissasi valmis tekemään kaiken mahdollisen, painu tänään tai viimeistään ensi tilassa AA-palaveriin ja liity toveriseuramme jäseneksi. Jos sen teet, olen valmis uskomaan, että päätöksesi pitää myös sitten, kun pahin krapula on ohi.

• runkku punkku
        voipytty kirjoitti:

tapa voittaa alkoholiriippuvuus on luopua alkoholista. Ei tarvitse taistella.
        Jos olet tosissasi valmis tekemään kaiken mahdollisen, painu tänään tai viimeistään ensi tilassa AA-palaveriin ja liity toveriseuramme jäseneksi. Jos sen teet, olen valmis uskomaan, että päätöksesi pitää myös sitten, kun pahin krapula on ohi.

Tiedän vaihtoehdot ja sen mitä työkaluja tarvitaan raittiuteen.
        Toveriseurat on nähty ja koettu. Ei minun juomiseni ole kiinni muiden juomattomuudesta.
        Olen juonut kun en ole halunnut lopettaa, enkä ole ollut tosissani.
        Kun tajusin, että olen riippuvainen ja, että kaikki ongelmat johtuvat alkoholista niin se veti aika vakavaksi.
        Vaikka viinaa tarttisi "vain" kerran viikossa tai kuukaudessa niin se on silti sitä itteään kun on pakko juoda.

Jos tässä taas epäonnistun, ei syy ole se, että jätin AA:n väliin. Syy ei ole vaimon, yhteiskunnan, naapurin eikä norjan kuninkaan.

Vastuu on minun - ja se mitä oikeasti haluan ja millainen ihminen haluaisin olla!

• normiaika

mikäs viikonpäivä nyt onkaan ?

• sunnun-tai-kai

Eikös nyt ole sunnuntai ja huomenna alkaa hiihtolomat!

• normialoitus

sunnuntaina tai alkuviikosta, ei niinkään perjantaina, eikä ehkä torstainakaan.

• paunkkarirunkk....

elämä, kun et enää juo, punkku runkku?

• punkku runkku

eipä tässä nyt ammatikseen ole tullu juotukkaan mutta sehän ei olekaan se pointti!

paskaakan ei ole tehnyt mieli

• Soumalainen jouppo
        punkku runkku kirjoitti:

eipä tässä nyt ammatikseen ole tullu juotukkaan mutta sehän ei olekaan se pointti!

paskaakan ei ole tehnyt mieli

Ei minunkaan tee tippaakaan mieli viinaa enää, mutta sitä on silti juotava aamusta alkaen, koska jo varhaisessa vaiheessa promillejen hiipiessä kohti nollaa, alkaa tulla niin hirvittävä olo, että toivoo kuolevansa siihen!

• krouvi aukeaa

siirtyminen tapahtui yöllä kolmen ja neljän välillä. Tänään pitää olla tarkkana että ei myöhästy mistään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      54
      3686
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      38
      2371
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      71
      2318
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      60
      2218
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      28
      1638
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      71
      1564
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1467
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      56
      1022
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      68
      992
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      879
    Aihe