Serdolect

Mielisairaus

Mitä mieltä olette serdolectista, onko hyvä lääke? minulle aloitettiin 5 päivää sitten tuo lääke. olisi mukava tietää mitä kokemuksia muilla on tuosta lääkkeestä

19

3556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääke

      Alussa auttoi harhoihin ja vainoamisajatuksiin. Nyt on taas palannut takaisin. Sairaalassa aloitettiin mulla. Minkälaisella annostuksella sinulle menee, mulla 12 mg. Haittoina ei aiheuta muuta kuin pientä lepovapinaa toiseen käteen.

      • pitkään sairastanut

        Söin noin vuoden serdolectiä, sitten lääke vaihdettiin, kun koin epämiellyttäväksi käydä aina EKG:ssä.


    • Mielisairaus

      Minulla menee vielä 12mg lääkettä, ei ole vielä auttanut harhoihin. Kohta nostetaan 16mg lääkettä. Päähän on koskenut kovasti kun on nostettu, se on ollut ainoa haittavaikutus. Lisänä menee temesta, joka auttaa harhoihin jonkin verran.

    • skitso vain

      Mulla on mennyt nyt puoli vuotta kyseistä lääkettä enkä ole huomannut paljoakaan apua. Ehkä sen verran etten eristäydy nyt enää niin kauheesti ja ehkä toimintakyky on vähän parantunut muttei siitä ole ollut niin hyvää apua kuin olin odottanut.. Mulla on vaihdettu monen monta kertaa lääkkeitä eikä sitä oikeaa ole vieläkään löytynyt.

    • jherfkjjefljk

      Muuten vaikuttanut tosi hyvälle lääkkeelle, mutta nenä on ollut niin tukossa tän viikon ajan kun olen tota käyttänyt, että jos ei se tästä helpotu niin en voi kuin lopettaa tänkin käytön. Henki kulkee, juuri ja juuri...

      Onko teillä mitkään auttanut nenän tukkoisuuteen? Allergiasuihkeet?

      • kaa67657

        Duact


    • qerhgw4t5h42th

      höyryhengitys auttaa tukkoisuuteen.

    • höyrykattilanenään

      höyryhengitystähän voi jatkaa 24/7 kun on koko ajan tukossa tuolla lääkkeellä. Nukahtaminen on kanssa helppoa kun voi samalla höyryhengittää, kun nukahtaa.

    • Jannelle.v.nytSinde

      Höyryhengitys, helluntailaisuus ja Serdolect. Miten on, alkaako näitä H:lla näitä lääkkeitä? Voi laukaista anoreksian, ei sovi virikkeettömälle.

      "on ihan tuttu asia ja lääke, mutta sulle se ei ole sitä, kun se on vain osa ruletista ja deja vu:sta"

      Mut on ilmeisesti unohdettu tällä lääkkeellä avo-psykiatriselle osastolle. Mulla on ihan pakollisena reseptilääkkeenä varmaan joskus tätä lääkettä, jos vaikka tarvitse anoreksian joskus taas.

      "Serdolect sopii minä-hahmolleni." Serdolect toimii mm. siten, että voit extreme-lajeilla luoda itsestäsi ihan mitä huvittaa. Serdolect saattaa vähän avata tukkoisuutta kasvojen hermoratojen takia.

      • Jannelle v.nytSinde

        Keskushermoston rauhattomuuteen eli nk. "antenni-tilaan, jossa maa kutsuu."

        Miksi lahkot ja Serdolectit nyt yhtäkkiä kiinnostaisivat? Elikkä siellä lahkoissakin pitää olla turvallista elämää, ettei tule kesken kaiken sydänpysähdyksiä itsestään.

        Serdolect on kuin peili itsestä. Kaikki muutkin lääkkeet tavallaan ajatellaan niin, mutta niihin on ympäristössä erilaisia ja eritapaisia käyttöaiheita. Miksi et Serdolectillä halua olla ilman ulkopuolista hahmoasi?


      • sairaalloinen-sinde
        Jannelle v.nytSinde kirjoitti:

        Keskushermoston rauhattomuuteen eli nk. "antenni-tilaan, jossa maa kutsuu."

        Miksi lahkot ja Serdolectit nyt yhtäkkiä kiinnostaisivat? Elikkä siellä lahkoissakin pitää olla turvallista elämää, ettei tule kesken kaiken sydänpysähdyksiä itsestään.

        Serdolect on kuin peili itsestä. Kaikki muutkin lääkkeet tavallaan ajatellaan niin, mutta niihin on ympäristössä erilaisia ja eritapaisia käyttöaiheita. Miksi et Serdolectillä halua olla ilman ulkopuolista hahmoasi?

        Trat, trat, trat, trat. Serdolect on avaruusseikkailu, johon osallistuvat jopa pienet vauvatkin.

        "Kyllä Korpi lehden ostaa ja maailma voi pienesti kostaa."


    • tuulia-sinde-82

      Serdolectikot harrastavat kirjallisuutta ja ovat tai pyrkivät normaaliin hypnoosiin esim. Jumalasta.

      Miksi olet pyrkinyt tajuttomana hoppas-tilaan?

      • asdfasdfsd

        Täh? Mikä on Jumala? Olen serdolectikko, mutta en tiedä! Onko tää joku sisäpiirin juttu?


    • masentuja

      Olen käyttänyt serdolectia noin puoli vuotta. Harhat ovat pysyneet poissa. Serdolectia minulle on määrätty psykoottiseen masennukseen. Aikaisempi lääkitys Abilify aiheutti sivuvaikutuksia.

      • asdfsdfasdf

        Sama, paitsi että abilify ei vaikuttanut mitenkään pidemmänpäälle.


    • pau123

      mulla kans on toi serdolect.sairastan skitsoaffetiivista ja on auttanut harhoihin. nyt en syö vaikka pitäisi koska pelkään lihomista ja passivista oloa mikä siitä tulee. menee 20mg.

    • sanna...

      mulla menee 8 mg aamul ja illal... on auttanut hieman harhoihin, enkä ole huomannut mitään haittavaikutuksia... olen syönyt lääkettä n. puol vuotta

    • Anonyymi

      Onko lisää kokemuksia Serdolectistä?

    • Anonyymi

      Serdolect ei oo kiva lääke koska se on haitallista sydämelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe