UUSI LINKIN PARK PASKAA!!!

OlderParker87

Niinhän se on että tää on taas uusi tällanen bändi niiden joukkoon josta sanotaan aina että se vanhempi materiaali oli NIIN paljon parempaa.

Se eka levy oli 10, Toka 7, Kolmas 5, eli pliis älkää tehkö enää levyjää, pliis =,(

8

1587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silja99

Mä en usko et ne lopettais levyjen tekemisen yhen suomalaisen (joka sä varmaankin olet) takia,silhän on vielki tosi paljo fanei vaik ei ihan latauslistalle pääse...mut jokasel on omat mielipiteet.Itse tukkään melkein kaikista levyistä.

• sasasasasasasasasa

* eli tykkäät

• too bad

linkin park ei ollut uskollinen omalle tyylilleen vaan lähti sinne mistä rahaa tulee. harmi sinänsä kun itse olin bändin fani pitkään alkuajoista jopa minutes to midnightiin saakka. edellä mainittua levyä vielä kuunteli sillä korvalla että tää on jotain kokeilua ja tietystikkin se punk tyyli on mennyt nuorempana mut tää nyky transformers-paska ei kyllä pure kuin kohde ryhmäänsä, aivottomiiin kuluttajiin. i feel sorry them.

• paskASG.ds

ei saatana -.- linkin park on aina ollu niin saatananmoista paskaa. jätkät tekee musaa vaan rahan perässä.

• LOL

lähti sinne mistä rahaa tulee, LOL. eiköhän sitä rahaa olisi tullut juurikin tälläisista meteora & hybrid theory levyistä.

• ////////////////////

meteora oli ehdottomasti paras

• asdasda123

lp on täyttä paskaa

• LP:n fani nun

LP on mahtava, ainakin omasta mielestäni. Toki jokaisella saa olla oma mielipide.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      113
      9521
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      93
      9136
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      19
      7872
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6254
    5. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      25
      5669
    6. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      58
      5398
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      8
      4478
    8. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      23
      4355
    9. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      38
      4263
    10. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      39
      4193
    Aihe