Niinhän se on että tää on taas uusi tällanen bändi niiden joukkoon josta sanotaan aina että se vanhempi materiaali oli NIIN paljon parempaa.
Se eka levy oli 10, Toka 7, Kolmas 5, eli pliis älkää tehkö enää levyjää, pliis =,(
UUSI LINKIN PARK PASKAA!!!
8
1415
Vastaukset
- silja99
Mä en usko et ne lopettais levyjen tekemisen yhen suomalaisen (joka sä varmaankin olet) takia,silhän on vielki tosi paljo fanei vaik ei ihan latauslistalle pääse...mut jokasel on omat mielipiteet.Itse tukkään melkein kaikista levyistä.
- sasasasasasasasasa
* eli tykkäät
- too bad
linkin park ei ollut uskollinen omalle tyylilleen vaan lähti sinne mistä rahaa tulee. harmi sinänsä kun itse olin bändin fani pitkään alkuajoista jopa minutes to midnightiin saakka. edellä mainittua levyä vielä kuunteli sillä korvalla että tää on jotain kokeilua ja tietystikkin se punk tyyli on mennyt nuorempana mut tää nyky transformers-paska ei kyllä pure kuin kohde ryhmäänsä, aivottomiiin kuluttajiin. i feel sorry them.
- paskASG.ds
ei saatana -.- linkin park on aina ollu niin saatananmoista paskaa. jätkät tekee musaa vaan rahan perässä.
- LOL
lähti sinne mistä rahaa tulee, LOL. eiköhän sitä rahaa olisi tullut juurikin tälläisista meteora & hybrid theory levyistä.
- ////////////////////
meteora oli ehdottomasti paras
- asdasda123
lp on täyttä paskaa
- LP:n fani nun
LP on mahtava, ainakin omasta mielestäni. Toki jokaisella saa olla oma mielipide.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä422256Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2282014- 1111548
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441281- 1151207
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://261099- 741009
- 65963
- 70950