Skannaus ei onnistu..

canono

Voisiko joku joka osaa ensinnäkin vähän paremmin englantia kuin mitä itse osaan, auttaa pienessä ongelmassa. Nimittäin skannaaminen ei näytä onnistuvan sitten millään, vaikka orig. skannerin ohjelmisto on koneella ja kaiken pitäisi siis toimia. Kun klikkaan ruudun SCAN-"nappulaa", tulee tuollainen ilmoitus kuin "Specifies the program where the scanned image is transferred",,eli jotainhan se herjaa siihen suuntaan että pitäisi olla tiedossa ohjelma/sovellus, johon tuo kuva lähetetään, mutta MITEN tuo valinta sitten tehdään, ja mihin nuo skannatut kuvat sitten kannattaisi tallettaa ?..Se olisi nyt se "hotspotti" tässä ongelmassa. Käyttöjärjestelmä on Windows Vista Home Premiun ja tuo kuvaskanneri Canon CanoScan N 767U ja käytössä siis skannerin alkuperäinen skannausohjelma. Kiitän etukäteen hyvistä vinkeistä/neuvoista.

3

1037

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sieltä scannerin

ohjelmistosta joku muu scannaustapa.
      Nyt on valittuna sellainen että tulos yritetään tuputtaa jollekin
      jatkokäsittelyohjelmalle.
      Sieltä löytyy kyllä metodi että tulokset menee suoraan tiedostoksi
      tai printterille.

• canono

Noniin, nyt sain edellisen ongelman poistettua(?) kun asensin koko skannerin uusiksi. Nyt kuitenkin "valittaa" uutta ongelmaa,eli viestinä tälläkertaa on "Unable to open TWAIN server". Eli nähtävästi sopivaa ajuriako (ehkä) ei sitten tälläkertaa liene koneella ?

• ;;;;;

Skannaaminen ei onnistu, tiedonsiirto loppuu maximissaan 15:ta prosenttiin, aiemmin onnistui kokonaan, nyt ei, loppuu kesken. Siis kerran olen tarvinnut skannata lomakkeen tulostimelta koneelle, jolloin se onnistui, skannaan painttia apuna käyttäen, muuta konstia en tiedäkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1957
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1882
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      12
      1425
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1231
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      1184
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      845
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      707
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      87
      700
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      678
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      643
    Aihe