no mitee teille kuuluup sin ahvananmuolle?
Kysymys
JördiS-Setä
6
537
Vastaukset
No hyväähän tänne kuuluu, pakkanen on laskenut ja kevään voi jo aistia.
- åländ sontaläjä
No perkele Suomi pojuha se siinä.
Kalastellaa täällä ja vedetään nuuskaa. Sellasta se arki täällä Åålännissä on.
Miksi ollaan rikkaita? No nuuska bisneksen takia tietysti. - Ukko vua
Ahvenanmaa tunnetaan jo rasismistaan ja näin kysymys kuuluisi, mittees sinne takäpajula rassiistien tunkioon
natsoo ja onkos kylm rinkilöit ruottalaisilla persuuksissa ?- :D:D
vaan rauhassa kyrpää !!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532696
- 88934
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11905- 49876
- 78787
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35751Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 79598
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85576- 48555