Ihan pihalla

Voi Apua

Minä tutustuin muutama vuosi sitten työni puolesta erääseen naiseen. Olen itsekin nainen ja epäilin hänen olemuksestaan että hän olisi lesbo. En ollut kuitenkaan varma asiasta, mutta hän alkoi juttelemaan ja vitsaili kanssani. Olin tietysti otettu huomiosta ja huomasin välillä kihertäväni hänen jutuilleen kuin teinityttö. Nainen oli, ja on edelleen, mielettömän kiinnostava ihminen. Hauska ja sympaattinen ihminen. Saa minut aina hyvälle tuulelle ja jotenkin tuntuu aina pahalta kun hän lähtee. Myöhemmin hän kertoi minulle olevansa naisista kiinnostunut ja että hän on suhteessa toiseen naiseen. Hän on minulle usein mielestäni flirtannut, enkä ole ollut siitä pahoillani.. Olen myös huomannut olevani hänestä mustasukkainen toisinaan. Olemme muutaman kerran käyneet kahvilla ja jutelleet niitä näitä. En ymmärrä omaa käytöstäni. Olen aina kuvitellut olevani hetero, mutta nyt olen ihan ulkona, että olenko rakastunut tähän naiseen.

4

576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

Vinkkinä, tuolla on ihan oma palsta josta saa vertaistukea näihin kysymyksiin....

• vaan se

myös, että tää on Ihastuminen-palsta, ja tää koski ihastumista, joten eiköhän tää ole ihan oikeella osastolla. :--)

• Carpe diem

Suurin osa ihmisistä voi olla kiinnostunut kummastakin sukupuolesta (ainakin jossain vaiheessa elämäänsä), jos vain uskaltaa tämän heteronormatiivisen yhteiskunnan paineessa ajatella asioita vähän laajemmin. Ihminen on yksilönä paljon muutakin kuin vain mies tai nainen.

Ihmiset muuttuvat ja kehittyvät, niin pitääkin. Älä siis ole liian ankara itsellesi - tämä on vain tätä elämää, eikä sitä kannata ottaa turhan vakavasti :).

• Voi Apua

Mutta ihmiset pitää lokeroida normaaleihin ja eriskummallisiin (eli hetero vs. homoseksuaali). Sehän on iljettävää jos pitää samasta sukupuolesta. Ihan kuin joku olisi siellä makuuhuoneissa seuraamassa toisten intiimejä hetkiä, että mitä se kenellekään kuuluu. Jos jonkun kanssa on hyvä olla, pitäisi olla sama kumpaa sukupuolta se on. Eräs naispuolinen tuttuni joskus kertoi, että hänen veljensä alettua seurustelemaan miehen kanssa, heidän äitinsä oli ollut järkyttynyt. Häntä oli ällöttänyt ajatus pojastaan sängyssä miehen kanssa. Tuttuni oli tokaissut, että miksi sitä mietit edes ja onko tapana kovinkin miettiä hänen seksielämäänsä miehensä kanssa. Äitipä oli vaiennut heti.. Musta siinä on ajattelemisen aihetta. Jos olisin rakastunut tähän naiseen, niin mitä läheiseni sanoisivat? Mulla on kaksi lasta, mitä he sanoisivat? Sellaisia asioita päässä pyörii. Mistä voin tietää ensinnäkään olenko rakastunut häneen..?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      84
      2727
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      58
      2634
    3. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      70
      2594
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      95
      2551
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      89
      2075
    6. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      50
      2012
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      141
      1866
    8. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      52
      1539
    9. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      16
      1476
    10. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      35
      1467
    Aihe