photariin. Kuikan tehokasta ja kuinka hyvä näyttö?
Minkälaista konetta suosittelette
8
418
Vastaukset
- -haukotus.
Parin tonnin Mäkki ja viiden tonnin LaCien näyttö, tai mieluiten pari näyttöä.
- osta massa
onko totta, että hyvä näyttö maksaa noin paljon
- osta massa
osta massa kirjoitti:
onko totta, että hyvä näyttö maksaa noin paljon
Olisiko tehokasta PC:tä
- ihb oubh
osta massa kirjoitti:
Olisiko tehokasta PC:tä
Mainostoimistot, lehtitalot, etenkin www-firmat on kyllä nykyisin win-osolla. Mutta näyttä on se tärkein. Siis jos on kalibroitu ja on oikeat profiilit käytössä jne. Jos ei väliä kuin koneen raudalla, unohda koko asia.
- 1stMacFinn
http://store.apple.com/fi/browse/home/shop_mac/family/imac?mco=MTAyNTQzNjA
Noista kun valitsee, Photarin kanssa pärjää.- m.selanne
Mac ovat hyvivä jos halu tehdä omat graphics.
- ugbo oubgouyb ouhb
Tärkein, näytto marketikamaa, väritoisto riitä mihinkään. Amatööreille himaan.
ugbo oubgouyb ouhb kirjoitti:
Tärkein, näytto marketikamaa, väritoisto riitä mihinkään. Amatööreille himaan.
Heitetään nyt omatkin kommentit. Eli perjaatteessa ihan sama onko mac vai pc. Molemmista löytyy tehoja nykyisin. Pc rautaa on kyllä helpompi päivitellä :D Käyttis on macissa parempi kuin windows. Mutta en niitäkään lähde vertailemaan, koska molemmilla onnistuu työt.
Mutta asiaan. Photoshop ei sinällään vaadi koneelta mitään hirveää tehomyllyä. Tärkeimmät asiat koneelta on käyttömuisti(ram), näytönohjainkortti ja tietenkin se näyttö. Käyttömuistia olisi hyvä olla mahd. paljon 4gt vähintään. Vaikuttaa työn sujuvuuteen kummasti isompia töitä tehdessä. Verrataan esimerkiksi videonmuokkaukseen tai 3d tekemiseen jotka vaativat renderöinninkin vuoksi koneelta tuhottomasti enemmän vääntöä.
Ja, ei huono jos on cintiq tai intuos kaverina :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42447
- 47427