photariin. Kuikan tehokasta ja kuinka hyvä näyttö?
Minkälaista konetta suosittelette
8
410
Vastaukset
- -haukotus.
Parin tonnin Mäkki ja viiden tonnin LaCien näyttö, tai mieluiten pari näyttöä.
- osta massa
onko totta, että hyvä näyttö maksaa noin paljon
- osta massa
osta massa kirjoitti:
onko totta, että hyvä näyttö maksaa noin paljon
Olisiko tehokasta PC:tä
- ihb oubh
osta massa kirjoitti:
Olisiko tehokasta PC:tä
Mainostoimistot, lehtitalot, etenkin www-firmat on kyllä nykyisin win-osolla. Mutta näyttä on se tärkein. Siis jos on kalibroitu ja on oikeat profiilit käytössä jne. Jos ei väliä kuin koneen raudalla, unohda koko asia.
- 1stMacFinn
http://store.apple.com/fi/browse/home/shop_mac/family/imac?mco=MTAyNTQzNjA
Noista kun valitsee, Photarin kanssa pärjää.- m.selanne
Mac ovat hyvivä jos halu tehdä omat graphics.
- ugbo oubgouyb ouhb
Tärkein, näytto marketikamaa, väritoisto riitä mihinkään. Amatööreille himaan.
ugbo oubgouyb ouhb kirjoitti:
Tärkein, näytto marketikamaa, väritoisto riitä mihinkään. Amatööreille himaan.
Heitetään nyt omatkin kommentit. Eli perjaatteessa ihan sama onko mac vai pc. Molemmista löytyy tehoja nykyisin. Pc rautaa on kyllä helpompi päivitellä :D Käyttis on macissa parempi kuin windows. Mutta en niitäkään lähde vertailemaan, koska molemmilla onnistuu työt.
Mutta asiaan. Photoshop ei sinällään vaadi koneelta mitään hirveää tehomyllyä. Tärkeimmät asiat koneelta on käyttömuisti(ram), näytönohjainkortti ja tietenkin se näyttö. Käyttömuistia olisi hyvä olla mahd. paljon 4gt vähintään. Vaikuttaa työn sujuvuuteen kummasti isompia töitä tehdessä. Verrataan esimerkiksi videonmuokkaukseen tai 3d tekemiseen jotka vaativat renderöinninkin vuoksi koneelta tuhottomasti enemmän vääntöä.
Ja, ei huono jos on cintiq tai intuos kaverina :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818