Patti alapäässä

Patti:(

Olen 18 v. nainen ja muistaakseni jo muutaman vuoden ajan minulla on ollut kivuton, noin pienen herneen kokoinen patti isojen häpyhuulten sisäpinnan "alla". Patti ei näy ulospäin mitenkään, vaan on kiinni ruumistani vasten ihon alapuolella. Ylhäältäpäin katsottuna se sijaitsee oikealla puolella noin klitoriksen kohdalla. Siitä ei ole ollut tähän mennessä mitään haittaa. Tietääkö joku voiko siitä tulevaisuudessa tulla ongelmia?

10

12773

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo mummi

älä nypi ,anna itellään poistuu, mulla oli melki kolmeviikkoo ,joku rauhaspallukka se oli , ja tämä oli jo toinen mulla.joten älä ole huoliss,,,,,,,,,,

• ** *

Jos tuo patti on ollut jo muutaman vuoden ajan, etkö ole lääkärille siitä maininnut, tai lääkäri itse sitä huomannut? Kai olet kuitenkin gynellä käynyt? Voihan se olla, ja luultavasti onkin jokin rauhanen, tai harmiton rasvapatti, mutta kannattaapa sitä käydä kuitenkin näyttämässä, ei tarvitse sinunkaan sitten enää vaivata asialla päätäsi ja voit antaa patin olla.

• kkkkö

Mulla oli ehkä noin puoli vuotta samanlainen patti alapäässä, silloin siitä ei ollut mitään harmia. Mutta auta armias kun se keksi tuossa maanantaina kasvaa kananmunan/pienen mandariinin kokoiseksi, YHDESSÄ päivässä. Oli kipee, ei kärsinyt istua normaalisti, käveleminen oli hankalaa ja sekin erittäin kivuliasta. Menin lääkäriin ja sanoi että eiku vaan tyhjentämään patti mädästä. Todettiin että se on bartholinin tulehtunut rauhanen. Sinuna näyttäisin sitä gynelle mahdollisimman nopeasti. En toivo kenellekkään samanlaista operaatiota!

• oaisdofi

mullakin on ollu tässä emättimen suulla jonkin aikaa tollanen patti. ei oo mitenkään kipeä, viimeksi kun kävin gynellä ni ei sanonu siitä mitään.. oli kyllä sillon ehkä pienempi. en oo ihan varma et onko se tossa kasvanu tai jotain, tällä hetkellä koko on n. sentti kertaa sentti. ehkä sit ens gynellä vois mainita asiasta jos nyt ei siihen asti oo siitä mitään haittaa..

• kdllsfsfd

Mulla on nyt muutaman kuukauden ajan ollut vasemmalla puolella häpyhuulta noin suurinpiirtein klitoriksen vieressä. Se patti muljahtelee, eikä näy mitenkään ulospäin. Välillä vähän isompi välillä pienempi, mutta ei mitenkää häiritsevän kokoinen. Pitäis varmaan gynelle varata aika ja kysyä mutta pelottaa... veikkaan, että se on joku turvonnut rauhanen.

• ksafjhasfh

Mullakin on ollut samanlainen patti, parikin, jotka muljahtelevat. Ollu jo vuoden verran ja nyt on mentävä lääkäriin kun vaivaa että mikä se on. Itse pateista ei oo mitään haittaa, eikä ole kipeitä tai mitään.

• 467464
        ksafjhasfh kirjoitti:

Mullakin on ollut samanlainen patti, parikin, jotka muljahtelevat. Ollu jo vuoden verran ja nyt on mentävä lääkäriin kun vaivaa että mikä se on. Itse pateista ei oo mitään haittaa, eikä ole kipeitä tai mitään.

Jos selviää niin kerro ihmeessä mikä tää sun pattisi oli! Pelottavaa kun tämä kasvaa ja pienenee ihan mielivaltaisesti.

• helpottunut

Mulla jo pari kuukautta ollut klitoriksen vieressä vasemmalla sellainen muljahteleva pitkulainen patti ja tänään sain sitten peruutusajan gynelle. Lääkäri tunnusteli pattia ja totesi ettei tiedä mikä muu se voisi olla kuin rauhanen tai imusolmuke. Kaikki näytti hänen mukaansa normaalilta ja totesi että kannattaa palata vastaanotolle jos patti kipeytyy tai kasvaa huomattavasti. Mulla tämä patti välillä kasvaa ja kutistuu. Lääkäri sanoi että saattaa olla jotenkin yhteydessä kuukautisiin tai lievä tulehdusreaktio karvojen ajamiseen. Ei mitään hätää siis, mutta kannattaa aina käydä näyttämässä niin saat mielenrauhan. Mä olisin jo tullut hulluksi ellen olisi tänään päässyt näyttämään. Tsemppiä kaikille :)

• alkaa jo pelottaa

Hei, Minulta leikattiin 2 vuotta sitten patti vasemmasta nivusesta, joka oli ollut jo useamman vuoden, melkein samoihin aikoihin syntyi samanlainen patti oikeaan nivuseen. Nyt oikean nivusen patti on puhjennut jo kahdesti alushousujen sauman hangatessa sitä, ensimmäisellä kerralla haava patteineen parani ihan ok, vaikka aukiollessaan haavasta työntyi esiin pieni vesisuoni. Muutama päivä sitten patti palasi ja puhkesi, veristä "mätää" tuli ulos ja nyt suurempi verisuoni pullistuu ulos! Nyt pelkään, että uusi leikkaus edessä. Mistä nämä patit oikein syntyy??? Puhkeamiset ovat alkaneet sen jälkeen kun siirryin estrogeeni hormoneista keltahormooniin, voisiko tämä liittyä tähän patin puhkeamiseen/syntyyn??? Olen varannut jo ajan hoitajalle, josta sitten ohjataan jonnekin muualle, jos tarve vaatii. Näillä helteillä on vaan ikävä pitää laastaria nivusessa, ettei verisuoni hankautuisi rikki ja huolestuneisuus senkun lisääntyy, pelkään, että haava vielä tulehtuu ja asiat senkun monimutkaistuvat.

• aadada

MInulla on klitoriksen vieressä patti semmoinen ei kauhean pieni, ja sitä ei voi mitenkää puristaa ,kun tuntuu, että se liikkuu ihon alla ja se on aika kipeä. Se on tuossa ihan klitoriksen vieressä. Sattuu jopa koskea siihen :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6927
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4441
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3846
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3518
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      189
      3465
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2969
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2674
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      47
      2507
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13