Aikoinani jouduin Loimaan tuppukylässä asumaan ja kouluni käymään. Ja vihasin joka hetkee! Se on sellanen sisäsiittonen, juoruileva kyläpahanen, että oksat pois. Sääliks käy niitä, jotka sinne on jämähtäny ja ovat töissä jossain kaupan kassalla. Ja viihteellä käydään joka helkkarin lauantai Seurahuoneella, ku muuta paikkaa ei ole. Tai si Vorssaan, aina paranee. Ja rumat pissaliisat jakelee itteensä Loimaan torilla. Voi morjes.. Nykyään asun isossa kaupungissa, ja elämä hymyilee. Mut hei, nauttikaa olostanne siellä korvessa!
Loimaa HAISEE!
7
634
Vastaukset
- Hymyillään sulle
Onhan se meistäkin mukavaa kun lähdit ja hajunkin veit mukanasi! Nauti nyt olostasi eläkä enää palaa tänne,
- jhkjkhkjkh
.. sulla taida sielläkään kovin mukavaa olla, kun jaksat/ehdit moista sontaa täällä kirjoitella. Miksi ihmeessä? Mikään ei lähtökohtaisesti ole kiinni paikasta. Itse sä teet kaiken. Ja koskee kaikkia muitakin.
- feefref
eipä täällä ole joo paljon vaihtoehtoja mihin mennä la illalla
ennemmin kotona kuin seurahuoneella....- Paskajaakko
Ketjun aloittaja puhuu ASIAA !!!
Loimaa on ihan persereikä,tuppukylä...täynnä kateellisia juoruajia, joilla on köyhä paska elämä!
Säälittäviä juntteja koko kylä täynnä...(ja joo,tiedän et Loimaa on kaupunki, mutta junttila se on ennenkaikkea!)
Saviseutu = paskalta haiseva paska kaupunki
Vituttaa koko Loimaa ..sais räjäyttää ilmaan koko paskan (en suinkaan aio tehdä sitä...tämä ei siis ole uhkaus vaan mielipide, vitun juntit) - ;-))
Paskajaakko kirjoitti:
Ketjun aloittaja puhuu ASIAA !!!
Loimaa on ihan persereikä,tuppukylä...täynnä kateellisia juoruajia, joilla on köyhä paska elämä!
Säälittäviä juntteja koko kylä täynnä...(ja joo,tiedän et Loimaa on kaupunki, mutta junttila se on ennenkaikkea!)
Saviseutu = paskalta haiseva paska kaupunki
Vituttaa koko Loimaa ..sais räjäyttää ilmaan koko paskan (en suinkaan aio tehdä sitä...tämä ei siis ole uhkaus vaan mielipide, vitun juntit)Lopettaisit jo. Ei taida muualla olla mukavampaa kun edelleen olet katkera ja mustamaalaat entistä asuinpaikkaasi. Ps. Meidän olot kyllä paranivat! ;-))
- hfjgktotuiyyhmnb
Keskustelun aloittaja niiiiiiiiiiiiiin oikeassa!! Tänne noin 10 vuotta sitten muutettiin, ja täällä ollaan nalkissa ainakin niin kauan, kun pojalla koulu kesken. Mutta kun koulunsa saa käytyä, lähdetään ja nopeaan - ei edes pierasta tännepäin!
Ei kauhiasti töitä ole varmaan muuallakaan, mutta täällä ei pääse edes kelan maksamalla kulukorvauksella harjoittelijaksi ... töitä oppimaan.
Täällä ollaan kateellisia selkäänpuukottajia ja "tiedetään" toisten asiat paremmin kuin kyseinen henkilö itse!
Työttömät ja pienituloiset on unohdettu, apua ei saa hakemallakaan!
Paska paikka josta mahdollisimman nopeasti pois!!! - muuten mainio paikka
Ei ne pissaliisat nyt niin auliisti jaellu. Tai mulle nyt ainakaan :( Vaikka oli auto ja rahnoo. Tuo olikin ainoa miinus mitä minä lapsuuskaupungistani keksin, pienimuotoinen pihtaus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110