u kakkoselle rahaa, ei palkontoja

pmlsdpopo

ei saanut u2 grammyjä, ei edes palkintoja irkkujen omassa the Meteor Ireland Music Awardsissa, rahaa tekivät kyllä .

http://www.u2exit.com/2010/02/no_prize_on_the_horizon_for_u2_as_coronas_shine_at_meteor_awards.php

6

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sffwsfasgfasrg

Niin...?? Jatkuuko tärkeä asiasi??

• ggggggggg

ihmettelin jo edellisen hdab albumin kohdalla miksi ihmeessä se sai grammyjä. No enään ei saanut , onneksi.

• Ysärimies
        ggggggggg kirjoitti:

ihmettelin jo edellisen hdab albumin kohdalla miksi ihmeessä se sai grammyjä. No enään ei saanut , onneksi.

No nyt vaan odottamaan sitä "toista surkeaa levyä peräkkäin" niin päästään viimein siihen vaiheeseen, että vanhempia nauhoja aletaan laittaa levylle ilman biitles-filtteriä.

En minä nyt suorastaan hihku että lopettaisivat nyt jo, mutta jotenkin se vaan on arvokkaampaa kun itsekin huomaa millaista jollotusta ne on suoltaneet viimeisen 10vuotta.

Jos asialliset biisit on 3/10kpl levyltä 3-4 levyllä peräkkäin niin mielestäni siinä on tuumimisen paikka..

• Walk on
        Ysärimies kirjoitti:

No nyt vaan odottamaan sitä "toista surkeaa levyä peräkkäin" niin päästään viimein siihen vaiheeseen, että vanhempia nauhoja aletaan laittaa levylle ilman biitles-filtteriä.

En minä nyt suorastaan hihku että lopettaisivat nyt jo, mutta jotenkin se vaan on arvokkaampaa kun itsekin huomaa millaista jollotusta ne on suoltaneet viimeisen 10vuotta.

Jos asialliset biisit on 3/10kpl levyltä 3-4 levyllä peräkkäin niin mielestäni siinä on tuumimisen paikka..

"No nyt vaan odottamaan sitä "toista surkeaa levyä peräkkäin" niin päästään viimein siihen vaiheeseen, että vanhempia nauhoja aletaan laittaa levylle ilman biitles-filtteriä.

Jos asialliset biisit on 3/10kpl levyltä 3-4 levyllä peräkkäin niin mielestäni siinä on tuumimisen paikka.."

Mun mielestä ATYCLB joka vuonna 2000 julkastiin oli ihan mukiinmenevä levy, opin vasta vuosia myöhemmin arvostamaan sen biisejä kun kuulin niiden live-versiot, vaikka aluks levyn poppimainen aikuisrokki oli järkytys koska odotin jotain radikaalimpaa akselilla Achtung baby - Pop. Tuskin monikaan osas odottaa 90-luvun jälkeen niin perinteistä ja "simppeliä" levyä. Mutta Elevation ja Walk on livenä pistää niskakarvat pystyyn eikä Beautiful daykaan huono ole.

Levyn eka puolisko varsinkin on hyvää vaikka onkin sellasta aikuisrokkia mut on siinä silti jotain uukakkosmaista jos vertaa saman genren muihin levyihin.

• Walk on
        ggggggggg kirjoitti:

.. ei ehkä myyntilukujen puolesta vaan musiikillisen laadun takia.

• Ysärimies
        Walk on kirjoitti:

"No nyt vaan odottamaan sitä "toista surkeaa levyä peräkkäin" niin päästään viimein siihen vaiheeseen, että vanhempia nauhoja aletaan laittaa levylle ilman biitles-filtteriä.

Jos asialliset biisit on 3/10kpl levyltä 3-4 levyllä peräkkäin niin mielestäni siinä on tuumimisen paikka.."

Mun mielestä ATYCLB joka vuonna 2000 julkastiin oli ihan mukiinmenevä levy, opin vasta vuosia myöhemmin arvostamaan sen biisejä kun kuulin niiden live-versiot, vaikka aluks levyn poppimainen aikuisrokki oli järkytys koska odotin jotain radikaalimpaa akselilla Achtung baby - Pop. Tuskin monikaan osas odottaa 90-luvun jälkeen niin perinteistä ja "simppeliä" levyä. Mutta Elevation ja Walk on livenä pistää niskakarvat pystyyn eikä Beautiful daykaan huono ole.

Levyn eka puolisko varsinkin on hyvää vaikka onkin sellasta aikuisrokkia mut on siinä silti jotain uukakkosmaista jos vertaa saman genren muihin levyihin.

Eli "hyviä biisejä":

"Vanhat": Ihan mielenkiintoista seurata kehityskaarta, tosin lempikappaleita on tuttu n. 3/levy. Silti enemmän tekemisen meininkiä kun nyt tuntuu olevan.

Achtung Baby: Aikanaan meni kaikki mutta nyt vaihtelun vuoksi kuuntelen vähemmän

Zooropa: Etenkin 1, 4, 5, 7, 8 ja 9

Pop: 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9, 10, 11 menee fiiliksen mukaan. Yllättävän hyvä levy kun myöhemmän kehityksen valossa miettii.

ACTYCLB: Jo nimihirviökin osoittaa huonoa makua. 1, 5, 8, 10

HTDAAB: Yhtä surkea nimi albumilla, tuohon tuskin pystyis Bryan Adamskaan. 2, 3, 4

NLOTH: Parempi nimi joka ei ole toistaiseksi auennut. 1, 3, (8), 11

Nämä ei tarkoita mitään täydellisen konsertin settilistaa tms. vaan kappaleita joista -ei tule- kylmiä väreitä kuunnellessa ja joissa on mielestäni jotain omaperäistä tai tunnelmallista. Erona "Vanhoihin" on se, että näitä uudempia väliinputoilukappaleita en suorastaan voi sietää siinä missä "vanhoilla" levyillä olevia kappaleita kuuntelee siinä muiden joukossa, varmaan olen vaan niihin jo tottunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe