http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/250/3078162
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/amg/2452142
Kumman ottaisitte,mielipiteitä,itseni täytyy sanoa että jos tarvetta olisi niin kallistuisin legendan eli 250:sen kannalle,hinta on kyllä raju mutta kunto näyttää upealta.
Johtotähti vs Väyrynen
13
1182
Vastaukset
- Nyt Ässän omistaja
Ota ihmeessä legenda. Saat kunnon auton. Voin kokemuksesta sanoa, että Väyrys-mallin eli Eemelin heikko kohta on maalipinta. Väyrynen on muutoin ok. mutta ruostuminenn alkaa tulla näkyviin jo n. 6-vuotiaassa autossa. Väyrysen omistajat ei hevillä puhu tästä ongelmasta mutta se on todellinen. Kysyppä automaalaamoista. Saat arvokasta tietoa maalipinnan kestävyydestä.
- Hulluja pyytäävät.
en kumpaakaa en millään. toisella oli 124 väri mujakka ja automaatti ja hinta, hulluja pyytää en maksaisi vaikka tehtaalta tulis 124 nyt uutena moista summaa . Väyrynen on täysin paska auto ei millään en maksaisi, en edes ilmaiseksi ota riesaksi moista vaikka olisi diesel . kun on automaatti ja muut ongelmat ja rumakin . Mersun automaatitt ei kestä ja ovat tökeröjä viellä väyrysessäkin ei millään ole ajettavuudeltaankaan jenkin tasoisia. Mistä suomalainen maksaa pitää olla muuli joka haksahtaa moissen paskaan ,hinta ei ole sinne päinkään. molemmat on tonnin autoja järkevät ei moisia enään osta.
- MB 270 CDI A
huomaa että hulluja pyytävä ei ole koskaan ajanut mersun automaatilla,itselläni oli uudesta (tuontiauto)asti 300d A vuosina 1990-2002,kilometrejä kertyi 570tkm ja ainoa korjaustoimenpide laatikkoon oli nykyrahassa mitattuna n.12e hintainen jousihässäkkä joka säätää vaihtamista kakkoselta kolmoselle.
tietysti öljyt ja sudattimet vaihdettiin tietyin väliajoin (60tkm).
Vuonna 1990 tuollainen 300d A maksoi Suomessa yli 400te,olishan se mahtavaaa jos nykyään sais uusia vaikka vaan ''kakspuolikkaita''mutta kuitenki moniventtiilikoneita kymppiin. - 320cdi
MB 270 CDI A kirjoitti:
huomaa että hulluja pyytävä ei ole koskaan ajanut mersun automaatilla,itselläni oli uudesta (tuontiauto)asti 300d A vuosina 1990-2002,kilometrejä kertyi 570tkm ja ainoa korjaustoimenpide laatikkoon oli nykyrahassa mitattuna n.12e hintainen jousihässäkkä joka säätää vaihtamista kakkoselta kolmoselle.
tietysti öljyt ja sudattimet vaihdettiin tietyin väliajoin (60tkm).
Vuonna 1990 tuollainen 300d A maksoi Suomessa yli 400te,olishan se mahtavaaa jos nykyään sais uusia vaikka vaan ''kakspuolikkaita''mutta kuitenki moniventtiilikoneita kymppiin.Kun jotkut toyoterot tulevat spurkamaan kateuttaan tännekin.
- swss
320cdi kirjoitti:
Kun jotkut toyoterot tulevat spurkamaan kateuttaan tännekin.
Taitaa olla sulla menny eurot ja markat sekaisin.
- Hulluja pyytävät.
MB 270 CDI A kirjoitti:
huomaa että hulluja pyytävä ei ole koskaan ajanut mersun automaatilla,itselläni oli uudesta (tuontiauto)asti 300d A vuosina 1990-2002,kilometrejä kertyi 570tkm ja ainoa korjaustoimenpide laatikkoon oli nykyrahassa mitattuna n.12e hintainen jousihässäkkä joka säätää vaihtamista kakkoselta kolmoselle.
tietysti öljyt ja sudattimet vaihdettiin tietyin väliajoin (60tkm).
Vuonna 1990 tuollainen 300d A maksoi Suomessa yli 400te,olishan se mahtavaaa jos nykyään sais uusia vaikka vaan ''kakspuolikkaita''mutta kuitenki moniventtiilikoneita kymppiin.Hulluja pyytävät et näköjään tienyt väität etten mersun automaatti laatikkoa tiedä, Esimmäinen itselläni oli 1989 300 e bensa .automaatti ,peräntasonsäätö,kitkalukko,kaksitoiminen kattoluukku,ilmastointi, Tulloin auto uutena maksoi 550tmk nyky rahaa 90000e. kun mittarissa oli n:400000tkm niin vaihteen siirto enään ilman luistamista onnistu remontti tuohon aikaan olisi ollut 10-15000mk. Toinen mersu 300 diesel automaatti ,ostin kesä autoksi että pärrään sillä, no lesosti kattoluukut auki mentiin 2 viikkoo kunnes kunnes arvaatkin kuinka kävi,Sehän levisi kun jokisen eväät siis laatikko,ei muuta kun remonttiin sain mersu automaatti special miehen laittamaan huh oli kesä piloilla sen auton kanssa.Pitikin ostaa automaatti mersu,onneksi minulla silloin kun olin mersu mies oli toinen mersu 190 diesel manuaali.No automaatti mersu laatikon korjaus kesti luvattoman kauan 2kk kesähän siinä meni. Korjaus käytetyt osat ja töistä 1000e eli vanha 6000mk. kallis kesä auto kun ei ajeltu paljoa.Korjauksen jälkeen auto meni myyntiin ja sen osti helsikiläinen taksi autoilija harraste autoksi käytännössä seisomaan talliin.Noiden jälkeen yritin pitää väyrys 290td manuaalia onneksi ei automaattia .Siihen aikaan kallis pidettävä ei 124 laadun veroinen.Eipä muuten silti olen vaihtanut 124 malliin manuaaliinkin vaihteiston ja niitä periä.Siihen aikaa 1996-2000 oli villitys tuoda tuonti osia ,eräänkin kerran tilasin perän mersuun 124 koppaan kun katsoi olevinaan vähän ajetun perää metalli jauhetta oli paljon. Vitutti kun kyseiseen autoon piti kolme kertaa samasta virmasta yrittää saada kunnollinen perä ,niin että se niistä vähän ajetuista tuonti peristä.Ottaa kupoliin kun jotkut täällä ylistää mersun kestävyyttä erikoisesti automaattia.Viimeksi ajoin vanhalla 1998 E 290 td automaatti kaveri kehu maasta taivaaseen autonsa ja kysyi eikö ole hyvä ajaa. Vastaus oli hänelle hämmentävä tälläinen jyrä ja tuo sun automaatti ei ole sinnepäinkään enpä lähtis tällä matkalle autolla oli ajettu alle 400tkm tuonti peli. Ei toiminut ilmastointi eikä polttoainelämmitin. Ruosteinen tuonti autoksi.Joten amis corolla mies sanoo nyt en koskaan ota mersulta automaattia en edes uudempaa 2003 E sarjalaista.
- 124 vs. 210
Hulluja pyytävät. kirjoitti:
Hulluja pyytävät et näköjään tienyt väität etten mersun automaatti laatikkoa tiedä, Esimmäinen itselläni oli 1989 300 e bensa .automaatti ,peräntasonsäätö,kitkalukko,kaksitoiminen kattoluukku,ilmastointi, Tulloin auto uutena maksoi 550tmk nyky rahaa 90000e. kun mittarissa oli n:400000tkm niin vaihteen siirto enään ilman luistamista onnistu remontti tuohon aikaan olisi ollut 10-15000mk. Toinen mersu 300 diesel automaatti ,ostin kesä autoksi että pärrään sillä, no lesosti kattoluukut auki mentiin 2 viikkoo kunnes kunnes arvaatkin kuinka kävi,Sehän levisi kun jokisen eväät siis laatikko,ei muuta kun remonttiin sain mersu automaatti special miehen laittamaan huh oli kesä piloilla sen auton kanssa.Pitikin ostaa automaatti mersu,onneksi minulla silloin kun olin mersu mies oli toinen mersu 190 diesel manuaali.No automaatti mersu laatikon korjaus kesti luvattoman kauan 2kk kesähän siinä meni. Korjaus käytetyt osat ja töistä 1000e eli vanha 6000mk. kallis kesä auto kun ei ajeltu paljoa.Korjauksen jälkeen auto meni myyntiin ja sen osti helsikiläinen taksi autoilija harraste autoksi käytännössä seisomaan talliin.Noiden jälkeen yritin pitää väyrys 290td manuaalia onneksi ei automaattia .Siihen aikaan kallis pidettävä ei 124 laadun veroinen.Eipä muuten silti olen vaihtanut 124 malliin manuaaliinkin vaihteiston ja niitä periä.Siihen aikaa 1996-2000 oli villitys tuoda tuonti osia ,eräänkin kerran tilasin perän mersuun 124 koppaan kun katsoi olevinaan vähän ajetun perää metalli jauhetta oli paljon. Vitutti kun kyseiseen autoon piti kolme kertaa samasta virmasta yrittää saada kunnollinen perä ,niin että se niistä vähän ajetuista tuonti peristä.Ottaa kupoliin kun jotkut täällä ylistää mersun kestävyyttä erikoisesti automaattia.Viimeksi ajoin vanhalla 1998 E 290 td automaatti kaveri kehu maasta taivaaseen autonsa ja kysyi eikö ole hyvä ajaa. Vastaus oli hänelle hämmentävä tälläinen jyrä ja tuo sun automaatti ei ole sinnepäinkään enpä lähtis tällä matkalle autolla oli ajettu alle 400tkm tuonti peli. Ei toiminut ilmastointi eikä polttoainelämmitin. Ruosteinen tuonti autoksi.Joten amis corolla mies sanoo nyt en koskaan ota mersulta automaattia en edes uudempaa 2003 E sarjalaista.
Mitä HELVETTIÄ?? Ei kukaan täysjärkinen maksa 10 tonnia vanhasta mannelavetista? Vanha paska esikammiodiesel ilman turboa..kuskikin kiihtyy nopeammin kuin tuo romu! Kyllä jollakin viiraa päässä jos luulee et saa myytyä ton tolla hinnalla.. Eihän noita autoja voi verrata keskenään, kun ovat aivan eri kaliiberia. Toinen lahna diesel ja toinen AMG huippumalli.. Ja kyllä paskaan astuu jos ostaa jonku loppuun ajetun AMG-mallin.. varaosat eivät todellakaan ole halpoja!
Ja edelliselle viestin kirjoittajalle: Opettale kirjoittamaan. Todella ärsyttävää lukea tota sönkötystä! Vai eikä ammattikoulun penkillä opetettu kirjoittamaan? - MB forever
124 vs. 210 kirjoitti:
Mitä HELVETTIÄ?? Ei kukaan täysjärkinen maksa 10 tonnia vanhasta mannelavetista? Vanha paska esikammiodiesel ilman turboa..kuskikin kiihtyy nopeammin kuin tuo romu! Kyllä jollakin viiraa päässä jos luulee et saa myytyä ton tolla hinnalla.. Eihän noita autoja voi verrata keskenään, kun ovat aivan eri kaliiberia. Toinen lahna diesel ja toinen AMG huippumalli.. Ja kyllä paskaan astuu jos ostaa jonku loppuun ajetun AMG-mallin.. varaosat eivät todellakaan ole halpoja!
Ja edelliselle viestin kirjoittajalle: Opettale kirjoittamaan. Todella ärsyttävää lukea tota sönkötystä! Vai eikä ammattikoulun penkillä opetettu kirjoittamaan?koska mersun esikammiodiesel on paskaksi muuttunut,maailman lujimpia ellei lujin konstruktio kyseisellä tekniikan saralla,eikä se kiihtyvyys niin hirveän huono ole 15,5s 0-100km.
No hinta on kyllä suhteettoman kova mutta käykää piruuttanne katsomassa korsumäen sivuilla niin näette mitä vielä vanhemmista kolme- neljäsataatuhatta ajetuista pyydetään ja sielläkin kalusto vaihtuu.
Eikä tuo AMG nyt loppuun ajettu saa noilla kilometreillä olla,hieman yli 150tkm,toki jos öljynvaihdot laiminlyöty niin ei se muuta tarvi.
Siinä olen kyllä samaa mieltä että hulluja pyytävän kirjoittelu on todella rasittavaa luettavaa jaksotuksen puuttumisen takia ja sekin huvitti kun kirjoitti ensimmäisen mersun laatikkonsa alkaneen luistaa ja remontti oli 10000-15000tmk,mitähän sinne mahdettiin laittaa tuolla hintahaitarilla,nojoo näköjään kirjoitti että remontti olisi ollut tuon verran,tiedä sitten. - Hulluja pyytävät.
MB forever kirjoitti:
koska mersun esikammiodiesel on paskaksi muuttunut,maailman lujimpia ellei lujin konstruktio kyseisellä tekniikan saralla,eikä se kiihtyvyys niin hirveän huono ole 15,5s 0-100km.
No hinta on kyllä suhteettoman kova mutta käykää piruuttanne katsomassa korsumäen sivuilla niin näette mitä vielä vanhemmista kolme- neljäsataatuhatta ajetuista pyydetään ja sielläkin kalusto vaihtuu.
Eikä tuo AMG nyt loppuun ajettu saa noilla kilometreillä olla,hieman yli 150tkm,toki jos öljynvaihdot laiminlyöty niin ei se muuta tarvi.
Siinä olen kyllä samaa mieltä että hulluja pyytävän kirjoittelu on todella rasittavaa luettavaa jaksotuksen puuttumisen takia ja sekin huvitti kun kirjoitti ensimmäisen mersun laatikkonsa alkaneen luistaa ja remontti oli 10000-15000tmk,mitähän sinne mahdettiin laittaa tuolla hintahaitarilla,nojoo näköjään kirjoitti että remontti olisi ollut tuon verran,tiedä sitten.Vastaus muuten ei tehty 300e vaihteisto remonttia. Vaan 300 dieseliin tehtiin käytetyistä osista.Normaalisti uusista osista ja verokirjalla remontti olisi ollut yli 3000e.Voin sanoa että ei automaattia nyt kun tarinat ratkes kerron toisen jutun. No kaveri joka on automies henkeen ja vereen asuu tuusulassa ja sulan alueella pyörii autojen kanssa.Siellä ei 124 käy kaupaksi no tuli meille käymään ja tiesi että arvostan 124 korin mersua autoissa yli kaiken 300d automaatti siis 124 kori , No kysyin ennen kun tuli onko hyvä jobbari kun on niin tottakai on hyvä.Siten meille no istuin kuskin pukille istuin oli poikkeuksellisen hyvä istua ei mitään normaali läsähdyksiä ja kulumia.Sitten ajamaan esimmäinen kilometri miksi puoltaa ja paljon ? kaveri tuumaa kun on takana erinlainen rengas ja korkeus ei ole sama, heräs jo ihmettely kun kysyin ennen kuin tuli meille että puoltaako? vastasi ei puolla jee taas tuumasin ,siinäpä ajelin kas kummaa tuttu kuvio automaatti ei toimi niinkuin pitää opastin kädestä pitäen ja kaveri on oikeesti sulan alueella melkoinen veijari.Tuumasin nyt katotaan tikku mitä sielä on ? eihän siellä ollut mitään, sanoin nyt äkkii öljypisteelle lisäämään.No lisättiin ja ei pelanut niin kuin olisi pitänyt.Ruks töks sen kuulee kun on kokemusta.Siinä vaiheessa kaverin luulot oli muuttunut ja tajusi että ei ole kunnossa.Ajeli p housuissa ja minä pyörittelin päätä. No kaveri lähti ja kun kysyin kun ei uskonut puoltamista vaikka sanoin jotain hämärää on kun tiedän mersun se ei puolla noin paljoa pelkällä renkaan koolla. Vastaus oli jousi poikki kun tutki auton.Joten taas siitä automaatista se ei ole mersun vahvin puoli ei todellakaan.
- W124 300D
w124:sen hyvästä priimakuntosesta maksan vaikka 15,000 euroa! kestävä ja varma peli! uudet on täysin leluja ei tule väyrysenlinttaa ikinä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PS.MUSTALAISET AJAA VÄYRYSELLÄ KUN OVAT PUOLET HALVEMPIA KUN 124:SET!!!!!!!!!!!!!
- Käpö1234
Väpö on hyvä.
- Eiköyhille
Tuolta mukavan vähänajettu 124-koppanen 250D http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=210306441&scopeId=C&isSearchRequest=true&zipcode=&minFirstRegistrationDate=1990-01-01&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=131&pageNumber=5 Ei renkaanpotkijoille.
- 125man
Johtotahden
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216484Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552251- 1471837
- 821214
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971012- 72960
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.74886Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10823- 30814
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon145747