Tuli taas katsottua tuo "Queenat Wembley" ja aloin miettiä onko se tosiaan edeleen rock historian paras live taltiointi kautta aikain?
Ei vältämättä Queeenin paras keikka, mutta mahtavin koska valot, iso lava ja kaikki.
Oon nähnyt niin monta live keikkaaa myöhemmiltä bändeiltä joilla on nykyään ehkä vielä isompi lava ja show, mutta ongelma on ne eivät täytä ja käytä sitä lavaansa?
Freddie täytti ja olisi varmaan hoitanut vieläkin isomman lavan jos sellainen olisi ollut tarjolla.
Paras live taltiointi?
grammyfiilis
2
664
Vastaukset
- täytyy niin
paras olla queen on fire julkaisu. siinä on hikeä ja kommunikaatiota bändin ja yleisön kesken.
epävirallisista vois esiin nostaa japanin liven 1979. freddyn ääntä pitäis ehkä vähän uudellen masteroida mutta muuten hyvä ja kiihkeä veto.- missä viipyy DVD?
Live at the Bowl taitaa olla paras virallinen julkaisu
Live in Japn '79 on hyvä muttei täys keikka
Harmi ettei Queen ole julkaissut live-DVDtä ko kietueelta, jolta bootleg videoita löytyy useampi DVD (3x2h) Pariisista, Belgiasta,Japanista,Hammersmith etc. meno ja live show oli aikaansa nähden ihan huippua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302846Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081837Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171810- 171424
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731340- 241255
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431248Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771169- 311028
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa971007