Löytyykö kohtalotovereita tähän ikävään vaivaan? Toissapäivänä alkoi yhtäkkiä runsas verinen vuoto, jota seurasi kivut. Olin jo ihan varma keskenmenosta, mutta ultrassa löytyikin virkeä sikiö. Istukka mahdollisesti ultran suulla ja siinä samassa myös noin 1cmx2cm hematooma. Lääkäri ei oikein kertonut tarkemmin, totesi vain että voi elää normaalisti, mutta kohonnut keskenmenoriski tietysti on. Myöhemmin samana päivänä runsas vuoto ja kipu alkoi taas uudestaan ja jatkuikin melkein koko loppuillan, iltaa kohden vuoto tosin jonkin verran rauhottui. Pelottaa kyllä ihan vietävästi! Raskausviikkoja on nyt 14. Ja jotenkin ne kivut pelottavat enemmän, niistä lääkäri ei puhunut mitään. Onko muilla ollut kipuja hematooman yhteydessä?
Kaikki tieto on nyt tarpeen, pelottaa mennä töihinkin jos vuoto taas alkaa..
Hematooma kohdussa!
1
2877
Vastaukset
- kohtalotoveri
Mulla oli myös hematooma, joka todettiin muistaakseni rv 15.. Menin lääkäriin vain tosi vähisen vuodon takia.. Kun mulla oli yksi keskenmenokin takana..
Hematooma löytyi.. Se oli lääkärin mukaan todennäköisesti syntynyt siitä, että istukka oli ollut kohdunsuun päällä ja kun kohtu oli kasvanut niin se oli siirtynyt pois kohdunsuulta ja istukan reuna oli sitten vähän revennyt.. Hematooman koko ei ollut suuri, muutamia senttejä vain.. Ja vuoto siis tosi vähäistä.. Ja kipuja ei ollut..
Silti lääkäri määräsi, ettei saa juosta, harrastaa seksiä, nostella mitään painavaa... jne...
Viikon välein sitä sitten seurattiin ja joka kerta hematooma oli pienentynyt.. rv25 se oli jo hävinnyt kokonaan :)
Nyt on menossa rv 36 ja kaiken pitäisi olla hyvin :)
Onnea sinulle myös raskauteesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793