Loppuis jo tää talvi!

6915a

Tää on kyllä ehdottomasti vastenmielisin talvi minkä olen koskaan kokenut! Nämä ennätyspitkät pakkaset alkaa jo pikkuhiljaa ärsyttämään ja tämä lumentulo on ihan naurettavaa! Jumalauta, lunta joka paikassa!! Vihaan talvea! Tulin jo kesä niin loppuis tää typerä pimeys ja kylmyys. Toivottavasti se ilmasto lämpenee ja vähän äkkiä niin loppuu tämä typerä vuodenaika kokonaan!!

9

2427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • talven tykkääjä

      tämähän on parasta mitä olen kokenut pitkään aikaan.

    • Säämies

      Mistä säänmarisijoita riittäki. Loppuisi jo talvi, loppuis jo kesän helteet, tai sateet, loppuis jo syksy ja, ja ,ja..., mitä ihmettä nämä marisijat oikein haluavat kun mikään ei ole hyvä .
      Vai onko se marina pääasia

      • Kevättä kohti!

        Ei suinkaan marina ole pääasia! Syksy ja talvi vain ovat inhottavia asioita näillä leveysasteilla. Kevät ja kesä ovat ainoat hyvät vuodenajat. Niinpä toivon, että lämpötila nousisi plussille, eikä enää tulisi pakkasia tänä talvena ollenkaan! Lumi ja kylmyys ja liukkaus ovat vastenmielisiä ilmiöitä! Maa pitää olla näkyvissä ja kasvien kasvaa!


    • machocah

      Itse toivon että kesä 2010 oli ainoa laatuaan, koskaan ei ole ollut yhtä tukalaa olla.

      • Kesä on parasta!

        Viime kesä oli juuri sellainen kuin kesän pitääkin olla! Lisää samanlaista! Ei puhettakaan tukalasta, tarpeeksi lämmintä, kerrankin.


    • Minusta talvi on parasta aikaa. Tykkään lumesta ja kunnon pakkasista ja lumisateista isoin hiutalein. Mahtia.

    • nauttijainwen

      Kyllä kesä sentään on upeaa aikaa.
      Silloin voi pukea kauniit vaatteet päälle ja olla naisellinen.

      Talvella ei auta mikään ja aina palelee,se potuttaa.

      Kesällä voi meloa,pyöräillä,telttailla ja muuten vaan olla...
      Talvi tukahduttaa toppavaatteisiin ja ärsyttää suunnattomasti...

      Kesällä voi pukeutua indianbazar-vaateisiin ja nauttia lämmöstä.

      Ei tarvitse pakkautua toppavaatteisiin joka kerta kun tahtoo kessulle ulos.
      Minä kun en sisällä tupakoi vaan menen ulos aina kessulle,vaikka alas on 8 kerrosta. ( olisikin parveke).

      Mutta noin yleensä en tykkää kylmästä.
      En tosin tolkuttomasta helteestäkään,mutta kukapa siitä..

    • itsekkääst ain+35kesäs,kyllästysin

      Ol hyvä et tul pitkäst aikaa kunnon kirpeä talvi.toivott ees jotai mikrobeja kuoli ja maa meni ainaki ees routaan ja lumivaippaki oli kaikil,eläimil ja ihmisil:-D sen sij ei o kiva ku jätteet o löyhkänny kesäl ku jossai etelän kujil jo useampana vuonna. Eikä se ku kaik kukat kukkii nyk heti melk samaan aik.ennen niilki ol kukkimisajat.ja eläimis oli arkoja,esim varikset..

    • huhuijaa sano muijaa

      No nyt joputais taas talvikin jo tulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe