Niin sain tossa skinningin 450 ja rahaa täytyis saada MISTÄ JA MITEN?? Jos sais apua niin olisin kiitollinen.
SKINNING RAHAA???
7
266
Vastaukset
- ............
Ei skinngil saa mitään. Herbalimist ja mainingist saa huomattavasti enemmän rahaa.
- 13
Nahat Ah:ssa, mutta kuten tuo toinen henkilö jo sanoikin, sillä ei saa paljon mitn(riippuu tietty kans serveristä).
- aloittaja---
itsellä on mining kans mut kannattaisko ottaa leathesworking miningin tilalle? mining on joku 160 niin kannattaisko ottaa toinen tilalle???
- 19+13
aloittaja--- kirjoitti:
itsellä on mining kans mut kannattaisko ottaa leathesworking miningin tilalle? mining on joku 160 niin kannattaisko ottaa toinen tilalle???
kannattaa ottaa leatherworking ja blacksmithing
- 13
aloittaja--- kirjoitti:
itsellä on mining kans mut kannattaisko ottaa leathesworking miningin tilalle? mining on joku 160 niin kannattaisko ottaa toinen tilalle???
Kannattaa kehittää se mining huippuunsa. Ja EI kannata ottaa leatherworkingia ja blacksmithingiä toisin kuin tuo joku väittää :P jos haluut levellata ne skillit, tarviit materiaalia ja jos sulla ei oo kaveria joka vois ilmatteeks antaa, joudut ostamaan ah:sta = rahaa menee.
- T
Mining JC ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista...!
- Trollihunu
keino hankkia rahaa on se, että accolla on monta ukkoo 80 lvl ja kaikilla eri professionit niin ei tarvi ostaa mitään kun kaikki saa hommattua itse ja kaikki materiaalit pystyy "jalostamaan" arvokkaammiksi tuotteiksi ja laittamaan ah ja näin ahsta saa kunnon massit.
Eli esim. yhdellä ukolla keräät kukkia ja lähetät ne toiselle millä teet vaikka flaskeja ja myyt ne sitten ahssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463