accordin keskikulutus oli 4.1 litraa kun kävin oulusta kemissä.
farmari auto eli henkilömalli menee alle 4 litran.
vuoden keskikulutus on ollut tankkauksen mukaan 5.71L
honda
11
535
Vastaukset
- Nuukapoika
Vuoden vanha 19000 km ajettu diesel farmari Accord. Tietokoneen mukaan keskikulutus Tre-Levi 5,2 L/100km. Ei paha. Seassa myös vähän kaupunkipyöritystä.
- kulutukseen en
ihan heti usko, vaikka mieli tekisi, kun meillä on henkilömallin dieseli accord :) Oikein nätisti kun ajelee 80 km/h vakkari päällä, niin pääsee 4,5-4,6 litraan sataselle, mutta sen alle ei kyllä mitenkään muuten kuin myötämäkeen.
- edellinen
minä ajoin keskinopeudella 500km niin kulutus oli tasan neljä litraa
nopeus 80km farmariauto honda diesel - CR-V rulez
edellinen kirjoitti:
minä ajoin keskinopeudella 500km niin kulutus oli tasan neljä litraa
nopeus 80km farmariauto honda dieseltuollaiset tulokset. Tankkaus.com:issa näyttää Accord diesel menevän n. 5-6 l/100 keskimäärin. Hieno saavutus toki ja tuollaiset normaalikulutukset ovat jo merkityksellisiä. Eli tankkaus.com:iin vain tuloksia säilömään ellei siellä jo ole.
- PORVARI100
ajamista tuokin on ku ku pitää yrittää kaikin keinon säästää kulutuksessa.
Jotain merkitystä sadan kilometrin matkalla meneekö 4 tai 5 litraa...?
Kannattais ehkä myydä auto ja ajaa polkupyörääl ku noin tarkkaa on... - äölkjfgh
PORVARI100 kirjoitti:
ajamista tuokin on ku ku pitää yrittää kaikin keinon säästää kulutuksessa.
Jotain merkitystä sadan kilometrin matkalla meneekö 4 tai 5 litraa...?
Kannattais ehkä myydä auto ja ajaa polkupyörääl ku noin tarkkaa on...onko sillä mitään merkitystä jos vie litran enemmin....aikamoista mittarien kyttäämistä,varsinainen ajonautinto.Samaa mieltä olen porvarin kanssa.
- valehtelee
Erityisesti Hondassa virhe on suuri.
Luotettavia mittaustuloksia löytyy esim. Tekniikan Maailman koeajoista ja vertailuista.
Melko tuore esimerkki:
Accord 2,2i-DTEC TM 18/2008
Kulutus maantieajossa 81km/h keskinopeudella 5,2l/100km
Kulutus tasanopeudella 80km/h 4,5l/100km
Vanhempi esimerkki:
Accord Tourer 2,2i-CTD TM 189/2006
Kulutus maantieajossa 83km/h keskinopeudella 5,5l/100km
Kulutus tasanopeudella 80km/h 5,3l/100km- patsu59
meitä ajajia on moneen lähtöön
mulla aiinakin tasaajossa menee 4 litraan
sano mitä sanot - sanon!
patsu59 kirjoitti:
meitä ajajia on moneen lähtöön
mulla aiinakin tasaajossa menee 4 litraan
sano mitä sanotMullakin menee loivassa myötäleessä automaattivaihteisella 300-heppaisella V6:lla alle 2 litraa satasella, jos en nosta kaasua kokonaan ylös. En silti ole niin tyhmä, että kuvittelisin autoni kulkevan maantieajossa alle 2 litran KESKIKULUTUKSELLA vaikka ajotietokoneeksi sanotussa arvontamyllyssä välillä onkin varsin muikeita lukuja!
Mutta meitä on moneen junaan. On niitäkin, jotka uskovat mitä sattuvat omin silmin näkemään, ja niitä jotka haluavat lisäksi ymmärtää näkemänsä. En usko sinun kuuluvan jälkimäisiin.
- v-man
Aikas hyvä! Mutta kokeilepa mikä on todellinen kulutus(kokonais) Tankki täyteen,nollaa trippi,ota varakannuun bensaa/löböä,aja tankki kuivaksi asti tarkasta kilometrimäärä,äläkä luota tietokoneen ilmoituksiin ne kun kertovat aina pienimmän mahdollisen kulutuksen!Tee tämä ja vertaa sitten ajotietokoneen tietoja niin hämmästyt kulutus lukemista!Äläkä huomioi varoitus valon näyttämää vaan ota löysin rantein onhan sinulla tuo varakannullinen mukanasi.Sähköiset polttoainepumput eivät ota nokkiinsa vaikkakin kirjat niin kertovatkin kun aine loppuu,kannusta polttoainetta lisää ja eikun menoksi.Hyvää kesää kaikille honda-autoilijoille.
- perttukerttu
jätkä paska sun mopo on sellainen.
mulla vuoden keskikulutus ollut farmarilla 5.67
todellisilla tankkauksilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k453606On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole352337Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802266Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä542160Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.251595Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma641522- 761437
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?55993Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69967Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi39849