Kanaria san agustin

Kanarialle menos

Hei! Onko kukaan käynyt San Agustinissa se sijaitsee Inglesistä 3 kilometriä ja hottelli Folias, onko kokemuksia?
Paikasta olisi kiva kuulla!
Miten ne Kanarian ilmat nyt ovat olleet, onko ollut sadepäiviä näin maaliskuun alussa ja kuinka varmaa aurinkoa maaliskuun lopulla saa Kanarialla.

Onko Inglessissä paikkoja, jossa myydään suomalaisia sanomalehtiä-Hesari-iltis, jos tiedätte niin kertokaa, mistä paikoist voi lehtiä kysellä.
Parin viikon päästä matkalle olisin menossa ja tonne San agustiniin, olisi kiva kuulla kävijöiden kuulumisia.

22

8704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mää myös

      Onko kukaan käynyt San Agustinissa? Katsoin tietoja ja vaikutti kivalta kun rantatietä pääsee kävelemään Ingles ja Maspolomas.

      • meidän perhe

        On käyty San Agustinissa montakin kertaa ja kerran majailtu jopa hotelli Foliaksessa. Hotelli on ok paikalla, hyvä allas (varattava aikaisin aamulla paikka, kun ne britit vie kaiken...). Huone pitäisi saada rannan puolelta, toisella puolella (kadun puoli) voi saada sellaisen huoneen, joka on ihan "per...". Kapea, ahdas, pitkulainen huoneisto. Pihan/rannan puolella huoneistoissa on parvekkeet, huoneet muutenkin hyvät. Foliaksessa oli ainakin silloin pieni myymälä, josta sai ruokatarvikkeita, mutta se oli suht kallis. Sadan metrin päässä on ruokakauppa, jossa asioin usein. Rantatietä pitkin on kiva kävellä Inglesin ja Maspalomas dyynien ohi Faron majakalle asti. Tai minä tein niin, että menin bussilla majakalle ja sieltä kävelin rantaa pitkin takaisin.
        Tykkään tosi paljon San Agustinista, se on jotenkin kivan rauhallinen paikka, mutta löytyy kuitenkin monia ravintoloita ja ostarilla kauppoja. Eikä pitkä ole matka Inglesin hulinoihinkaan.


      • Kanarialle Menos
        meidän perhe kirjoitti:

        On käyty San Agustinissa montakin kertaa ja kerran majailtu jopa hotelli Foliaksessa. Hotelli on ok paikalla, hyvä allas (varattava aikaisin aamulla paikka, kun ne britit vie kaiken...). Huone pitäisi saada rannan puolelta, toisella puolella (kadun puoli) voi saada sellaisen huoneen, joka on ihan "per...". Kapea, ahdas, pitkulainen huoneisto. Pihan/rannan puolella huoneistoissa on parvekkeet, huoneet muutenkin hyvät. Foliaksessa oli ainakin silloin pieni myymälä, josta sai ruokatarvikkeita, mutta se oli suht kallis. Sadan metrin päässä on ruokakauppa, jossa asioin usein. Rantatietä pitkin on kiva kävellä Inglesin ja Maspalomas dyynien ohi Faron majakalle asti. Tai minä tein niin, että menin bussilla majakalle ja sieltä kävelin rantaa pitkin takaisin.
        Tykkään tosi paljon San Agustinista, se on jotenkin kivan rauhallinen paikka, mutta löytyy kuitenkin monia ravintoloita ja ostarilla kauppoja. Eikä pitkä ole matka Inglesin hulinoihinkaan.

        Kiitos hyvää tietoa ja asiallinen vastaus, vaikuttaa Ok-paikalta.


      • Kanarialle Menos
        meidän perhe kirjoitti:

        On käyty San Agustinissa montakin kertaa ja kerran majailtu jopa hotelli Foliaksessa. Hotelli on ok paikalla, hyvä allas (varattava aikaisin aamulla paikka, kun ne britit vie kaiken...). Huone pitäisi saada rannan puolelta, toisella puolella (kadun puoli) voi saada sellaisen huoneen, joka on ihan "per...". Kapea, ahdas, pitkulainen huoneisto. Pihan/rannan puolella huoneistoissa on parvekkeet, huoneet muutenkin hyvät. Foliaksessa oli ainakin silloin pieni myymälä, josta sai ruokatarvikkeita, mutta se oli suht kallis. Sadan metrin päässä on ruokakauppa, jossa asioin usein. Rantatietä pitkin on kiva kävellä Inglesin ja Maspalomas dyynien ohi Faron majakalle asti. Tai minä tein niin, että menin bussilla majakalle ja sieltä kävelin rantaa pitkin takaisin.
        Tykkään tosi paljon San Agustinista, se on jotenkin kivan rauhallinen paikka, mutta löytyy kuitenkin monia ravintoloita ja ostarilla kauppoja. Eikä pitkä ole matka Inglesin hulinoihinkaan.

        Hei, vielä sen verran, että kuinka myöhään Foliaksen alataalla tai baarissa oli iltaohjelmaa, eli häiritsikö yöunia, kun ei itse jaksa aamuun asti valvoa, niin miten siellä yörauha, muuten kuulostaa kivalta paikalta.


      • pavi

        paikka mahtaa olla kuin,San Augustin, ?? jos joku
        on käynyt täällä niin EHKÄ tietää,että ennen,
        PL. INGLESII, niillä nurkilla muutes ilmasto muuttuu,
        monta kertaa, lämpösemmäks ja tääl ei sadakkaan,,,,
        auinaskaa nyt.

        nyt 23.7 ja pilvistä ilmankosteus 76 %


      • kanaria fani :D

        oltiin viime vuonna san agustinissa oikein mukava paikka oli mutta itse olimme ifa beachissa oikein mukava paikka ja rauhaa rakastaville oiken sopiva! mutta hieman kulahtanut. mutta ingles oli myöskin jokseen ''kulunut'' mutta pidimme paikasta todella paljon ja sanomalehtiä meillä sai ihan respan vieressä oli sellainen ns. lehti telinemissä oli paljon lehtiä esim. annaa hesaria ja iltasanomiakin oli... halusitko muuta tietää? :) suosittelen kyllä paikkaa perheille ja bilettäjille taas en oikeastaan missään nimessä!


    • jorges

      ihan ok paikka En ole olllut Foliaksessa, mutta asuin taannoin Green Sea:ssa calle bonsai kadun varrella. Sinne aion mennä uudelleein. Paljon kanarialaisten viikonloppu asuntoja, eli viikolla oli välillä tosi hiljaista. Joskus tuntui, että oli yksin koko mestassa. Ainoa ongelma, kämppä pitää ottaa vähintään kuukaudeksi.
      Iltalehtiä saa ainakin Ryysyranta pubista sekä MattiJope baarista. Saa varmaan muualtakin. Hesarista en tiedä, mutta voihan lukea netistä.

      • Arkihenkseli

        Parque Marin (Av de Gran Canaria) alakerrassa olevasta supermarketista, olisiko ollut Cordillo, saa myös iltsikan. En nyt muista miten tuoreen. Samasta paikasta sai myös aftonbladetin.


      • paikalla oleva
        Arkihenkseli kirjoitti:

        Parque Marin (Av de Gran Canaria) alakerrassa olevasta supermarketista, olisiko ollut Cordillo, saa myös iltsikan. En nyt muista miten tuoreen. Samasta paikasta sai myös aftonbladetin.

        Iltalehti tulee samana päivänä klo 14 maissa moniin pikkukauppoihinkin, esin Green Fieldin alakerrassa olevaan kauppaan. Iltasanomat vasta seuraavana päivänä.


      • kanarialle Menos
        paikalla oleva kirjoitti:

        Iltalehti tulee samana päivänä klo 14 maissa moniin pikkukauppoihinkin, esin Green Fieldin alakerrassa olevaan kauppaan. Iltasanomat vasta seuraavana päivänä.

        niin vielä sen verran, että onko siellä San augustinin folias hoteliissa kuin kova iltashow, eli häirtseekö nukkumista?

        Mukava oli kuulla, että lehtiä saa eri paikoista, Kiitos.


      • kanarialle Menos kirjoitti:

        niin vielä sen verran, että onko siellä San augustinin folias hoteliissa kuin kova iltashow, eli häirtseekö nukkumista?

        Mukava oli kuulla, että lehtiä saa eri paikoista, Kiitos.

        Äärimmäisen harvoin tulee lomalla ip-lehtiä tai edes Hesaria ostettua. Kun lehden irtonumerohinta on luokkaa 3,50 ja vkl-numeroiden osalta liitteineen enemmän, luen lehteni mieluummin netistä. 1 € per 1/2 h ja sillä pääsee jo pitkälle. Pitää olla jotain aivan erityistä taustoittamista vaativaa uutisointia, että viitsin jonottaa muiden suomalaisten seassa lehtikioskilla tai -kaupassa. Omaa läppäriä en vaivaudu kantamaan mukanani.
        Meille kotiin tulee useita sanomalehtiä ja läjäpäin muutakin printtiä, joten aina pieni tauko paperimusteesta on paikallaan.


      • pavi
        paikalla oleva kirjoitti:

        Iltalehti tulee samana päivänä klo 14 maissa moniin pikkukauppoihinkin, esin Green Fieldin alakerrassa olevaan kauppaan. Iltasanomat vasta seuraavana päivänä.

        simotii lehtii ostaa kun i-s i-l ,en oo ostanut moneen
        vuoteen,viime vuonnahan ne painettiin täällä,
        mut nyt tulee lentsikalla Suomesta, et kyl noi
        koneet paljon P- tä kulhjettaa...................


      • Jaana963
        Sotavento kirjoitti:

        Äärimmäisen harvoin tulee lomalla ip-lehtiä tai edes Hesaria ostettua. Kun lehden irtonumerohinta on luokkaa 3,50 ja vkl-numeroiden osalta liitteineen enemmän, luen lehteni mieluummin netistä. 1 € per 1/2 h ja sillä pääsee jo pitkälle. Pitää olla jotain aivan erityistä taustoittamista vaativaa uutisointia, että viitsin jonottaa muiden suomalaisten seassa lehtikioskilla tai -kaupassa. Omaa läppäriä en vaivaudu kantamaan mukanani.
        Meille kotiin tulee useita sanomalehtiä ja läjäpäin muutakin printtiä, joten aina pieni tauko paperimusteesta on paikallaan.

        oli meidän lapsille mukavampaa kuin Inglesin ja Maspalomasin ison rannan pöllyävä vaalea. Rannan aallonmurtajat myös suojasivat hyvin nuorempia polskijoita, joten rantapäiviä Inglesistä vaelsimme aina Agustinin rannalle viettämään muutamilla reissuillamme. San Agustin vaikutti mukavalta ja rauhalliseltakin paikalta, tosin iltariennoista ei sieltä kokemusta.


      • Kanarialle menos
        pavi kirjoitti:

        simotii lehtii ostaa kun i-s i-l ,en oo ostanut moneen
        vuoteen,viime vuonnahan ne painettiin täällä,
        mut nyt tulee lentsikalla Suomesta, et kyl noi
        koneet paljon P- tä kulhjettaa...................

        Kyllä lehti on kiva lukea ulkomailla, ei nettiin pysty syventymään samalla tavalla.
        Vieä kysyisin nimimerkki Meidan perhe kun olet foliaksessa ollut niin kun parveke altaalle ja osittainen merinäköala, niin pääseekö parvekkeelle paistamaan aurinko? ja sitten se taas, että kuinka kovaa siellä oli iltameno hotellin järjestämä, häiritseekö nukkumista Kiitos.


      • KVG!
        Kanarialle menos kirjoitti:

        Kyllä lehti on kiva lukea ulkomailla, ei nettiin pysty syventymään samalla tavalla.
        Vieä kysyisin nimimerkki Meidan perhe kun olet foliaksessa ollut niin kun parveke altaalle ja osittainen merinäköala, niin pääseekö parvekkeelle paistamaan aurinko? ja sitten se taas, että kuinka kovaa siellä oli iltameno hotellin järjestämä, häiritseekö nukkumista Kiitos.

        http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g562818-d565237-Reviews-Aparthotel_Folias-San_Agustin_Grand_Canary_Canary_Islands.html

        http://www.expedia.co.uk/pub/agent.dll/qscr=dspv/nojs=1/htid=1154502


    • Haloo hei

      Onko siellä hotelli Foliaksessa häiritsevän kova iltaelämä? Muuten San Agusti on varmaan kiva rauhallinen paikka.
      Napsun säätiedot on kyllä sekaisin San Agustin kohdalla, kun vieressä Inglesissä ja muualla Kanarialla ilmoitetaan yli 20 astetta, niin Napsu kertoo San Agustin 11 astetta! Kone varmaan nappaa jostain manner-espanjasta säälukemat, kun siellä varmaan saman niminen paikka, kuitenkin se on Napsun sivulla sijoitettu Kanarialle.

      • Google Map on sijoittanut Hki-Vantaan lentoaseman Pasilaan. Että sikäli.
        Säätietojen osalta samoja virheitä toistuu useilla eri saiteilla. Asiallista lähdekritiikkiä sinulta!


      • T- Vaitti
        Sotavento kirjoitti:

        Google Map on sijoittanut Hki-Vantaan lentoaseman Pasilaan. Että sikäli.
        Säätietojen osalta samoja virheitä toistuu useilla eri saiteilla. Asiallista lähdekritiikkiä sinulta!

        Minkälainen paikka se San Augustin ja hotelli Folias, onko rauhallinen?
        Miten nyt ilmat, onko joka päivä paistanut aurinko, lähden maaliksuun lopulla Finnmatkojen matkalle juuri tuonne Augustinin Foliakseen, joten kertokaa lisää.


      • vilperi57
        T- Vaitti kirjoitti:

        Minkälainen paikka se San Augustin ja hotelli Folias, onko rauhallinen?
        Miten nyt ilmat, onko joka päivä paistanut aurinko, lähden maaliksuun lopulla Finnmatkojen matkalle juuri tuonne Augustinin Foliakseen, joten kertokaa lisää.

        ohjeena; Kanarian saaret ovat nimensä mukaisesti saaria joissa säätila pystyy vaihtumaan muutamassa tunnissa helteestä myrskyyn ja kaikkea siltä väliltä unohtamatta myös korkeuseroja jotka antavat oman suolansa matkailijalle; joitakin esimerkkejä: Lähdet esim. helteisestä Inglesistä vuokra-autolla vähän keskemmälle saarta niin voit löytää lunta ja pakkasta korkeimmilta paikoilta tai voit törmätä läpipääsemättömään sumuun, räntäsadekin mahdollisuuksien rajoissa.
        Kelit vaihtuvat päivittäin ja tuo valtameri on suurin vaikuttaja säätilaan; mikäli korkeapainetta on pitemmän ajanjakson verran odotettavissa, niin aurinkoa riittää koko saarten alueella vähintäänkin kotitarpeiksi ja sen myötä myös lämpöä, jos taas suurempia matalapaineita on Atlantin alueella, niin tuurista riippuen ne voivat tulla myös saarille ja silloin ei kukaan osaa ennustaa säätä kuin korkeintaan parin tunnin tarkkuudella.
        Joten parinkymmenen vuoden kokemuksen perusteella ainakin kahden viikon matkailijat saavat sitä aurinkoa ihan riittävästi ja voivatpa siinä välissä nähdä sitten jotain tavallisuudesta poikkeavaakin kuten minä viime reissulla. Joten avoimin mielin reissulle ja aina se kotiolot voittaa.
        Pistetään nyt vaihteeks taas linkki noille sivuille mistä muutaman reissun tarinat löytyvät:
        http://p2.foorumi.info/suomikerho/viewforum.php?f=16


      • Kanarialle menos
        vilperi57 kirjoitti:

        ohjeena; Kanarian saaret ovat nimensä mukaisesti saaria joissa säätila pystyy vaihtumaan muutamassa tunnissa helteestä myrskyyn ja kaikkea siltä väliltä unohtamatta myös korkeuseroja jotka antavat oman suolansa matkailijalle; joitakin esimerkkejä: Lähdet esim. helteisestä Inglesistä vuokra-autolla vähän keskemmälle saarta niin voit löytää lunta ja pakkasta korkeimmilta paikoilta tai voit törmätä läpipääsemättömään sumuun, räntäsadekin mahdollisuuksien rajoissa.
        Kelit vaihtuvat päivittäin ja tuo valtameri on suurin vaikuttaja säätilaan; mikäli korkeapainetta on pitemmän ajanjakson verran odotettavissa, niin aurinkoa riittää koko saarten alueella vähintäänkin kotitarpeiksi ja sen myötä myös lämpöä, jos taas suurempia matalapaineita on Atlantin alueella, niin tuurista riippuen ne voivat tulla myös saarille ja silloin ei kukaan osaa ennustaa säätä kuin korkeintaan parin tunnin tarkkuudella.
        Joten parinkymmenen vuoden kokemuksen perusteella ainakin kahden viikon matkailijat saavat sitä aurinkoa ihan riittävästi ja voivatpa siinä välissä nähdä sitten jotain tavallisuudesta poikkeavaakin kuten minä viime reissulla. Joten avoimin mielin reissulle ja aina se kotiolot voittaa.
        Pistetään nyt vaihteeks taas linkki noille sivuille mistä muutaman reissun tarinat löytyvät:
        http://p2.foorumi.info/suomikerho/viewforum.php?f=16

        Kiitos Vilperi, hyviä nuo matkajutut, mitenkä onko San augustinin hotelli Foliaksessa käyneitä, onko siellä nukkumarauha, meinaan häiritseekö yöelämä eli hotellin ohjelma liikaa.
        Kivoja ilmoja odotan


      • Ranta-Paavo
        Kanarialle menos kirjoitti:

        Kiitos Vilperi, hyviä nuo matkajutut, mitenkä onko San augustinin hotelli Foliaksessa käyneitä, onko siellä nukkumarauha, meinaan häiritseekö yöelämä eli hotellin ohjelma liikaa.
        Kivoja ilmoja odotan

        Kivoja oli kanarian matkasivut, onhan siellä varmasti aika kivat ilmat maaliskuun lopulla.


      • pertsa.
        T- Vaitti kirjoitti:

        Minkälainen paikka se San Augustin ja hotelli Folias, onko rauhallinen?
        Miten nyt ilmat, onko joka päivä paistanut aurinko, lähden maaliksuun lopulla Finnmatkojen matkalle juuri tuonne Augustinin Foliakseen, joten kertokaa lisää.

        Silloin kun minä olin Foliaksessa, ei mikään iltaohjelma häirinnyt yöunia. Vanhempaa väkeähän siinä hotellissa oli, pääasiassa brittejä. Riippuu varmaan huoneensijainnistakin, jos on ravintolan/ulkoterassin yläpuolella niin voi jotain ääniä kuuluakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe