ei normaali raskaus.

piiki ei tehoa

eli oliin raskaana minulla oli kaikki raskaus oireet kävin ultrassa jossa lääkäri toteesi et sikiö,syke ei näy eikä sikiöpussi ole kohdussa vaan kohtuontelossa kohdunreunassa(ahtaassa paikkassa) saain trexan piikki(solunmyrkkytyspiii) 75m ensimmäisellä viikkolla viime viikkon perjantaina. en vuottanut joten minulle laitettiin toiseenkin piikin 100m perjantaina. enkä ole vielläkään vuottanut mitään, onko kenellekään tuttu tuo trexan piiki ja monellako tehonnut?

5

925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedokas

      Raskaus on siis ilmeisesti ollut kohdun sarvessa eli kornussa. Siellä venytys voi aiheuttaa kohdun repeämisen. Tila luetaan "kohdunulkoiseksi" raskaudeksi.

      Trexan-hoidon tehoa ei mitata vuotamisella, vaan istukkahormonipitoisuuden laskulla (hCG). Tiedätkö mitä arvosi ovat olleet.

      • pelotaa.,.

        oli ennen trexan piikiä 20.000. perjantaina 05.03. oli 18 000 saain toiseen piikin nyt odotteleen taas pejantaina on lääkäri. saan toiseen piikin uudelleen varmaan kun mitään vuottoja ei ole tullut. onko siis viellä mahdollista et jouduisiin leikkaukseen? tai menossa huonompaan suuntaan en lääkärille puhunnut kun sain piikin luulin et se on menossa kohta ohi.


      • ........
        pelotaa.,. kirjoitti:

        oli ennen trexan piikiä 20.000. perjantaina 05.03. oli 18 000 saain toiseen piikin nyt odotteleen taas pejantaina on lääkäri. saan toiseen piikin uudelleen varmaan kun mitään vuottoja ei ole tullut. onko siis viellä mahdollista et jouduisiin leikkaukseen? tai menossa huonompaan suuntaan en lääkärille puhunnut kun sain piikin luulin et se on menossa kohta ohi.

        ............


      • pelottaa edell..
        ........ kirjoitti:

        ............

        niin ja tänään kävin lääkärissä kun vatsani oli turvonnut ja muutenkin väsyttää,kaikki johtuu piikistä. hcg arvo oli 11 000. nyt vaan odotteleen perjantaihiin, saan varmaan viellä toiseenkin piikin. jos siihen mennessä ei tulee mitään kovia kipuja.


    • Meredith74

      Antoivatko foolihappo piikin myös? Minulla 2 vuotta sitten kohdun ulkopuolinen raskaus ja sain myös 75mg Trexanea ja puolen vuoden kuluttua tuli vasen lonkka kipeäksi ja todettiin uussa eosonifiilinen granulooma eli hyvänlaatuinen kasvain.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      80
      4445
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3284
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3152
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      2987
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2925
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2726
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      43
      2649
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      234
      2391
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2206
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      46
      2144
    Aihe