Tuhoaako järjestelmä

Miettikääs

viimeiset rehelliset poliisit. Myös Poliisiylitarkastaja Jouni Välkki maksoi rehellisyytensä hengellään.

Helsingin poliisilaitoksella työskennellyt Esko Koivisto paljasti poliisien laittomat asebisnekset ja siitä syystä hänen virkauransa on ohi välillä Hanko-Utsjoki. Kuulostaa ihan mafia-touhulta. Suomella ei olisi ollut tässä tilanteessa varaa menettää rehellistä selkärankaista poliisia sairaslomalle.Miettikääpä kuinka monta Eskoa poliisissa on vielä mahdollisesti jäljellä ja harva sitä riskeeraa työpaikkaansa.

Jos poliisi joutuu suojelemaan rikoksen tehnyttä toveriaan oman työpaikan menetyksen uhalla niin voidaan oikeutetusti kysyä kuinka paljon tuota rikollisuutta tosiasiassa onkaan?Kaikki jotka katsoivat ajankohtaisen kakkosen tiistaina niin Eskon kommentteja ei ole mitään syytä epäillä.
Laittomaan asebusinekseen/piraatiaseet on liittynyt miljoonien eurojen veronkiertoa.

Hänhän ei ollut havittelemassa edes itselleen ylennystä urallaan vaan tiesi kokoajan, että ura on sitten ohi.Meidän on syytä kyllä Eskoa kiittää tuosta ennennäkemättömästä rehellisyydestä

8

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin niin....

      vähän sama kuin kiittäisit markku ahdeojaa... Eskoahan haastateltiin selvästi väärässä asiassa. Oikeasti olisi pitänyt haastatella asiantuntijana asiassa jossa keskustellaan skitsofrenian vaikutuksesta työssä jaksamiseen. Yleisestihän on tiedossa miksi Esko joutui sairaseläkkeelle.

      • poliisi valehtelee

        Esko joutui vakavan työpaikkakiusauksen uhriksi. Juuri näistä paljastusasioista. Tämä oli ja on ihan yleisessä tiedossa.
        Äläpä valehtele


      • Markku Ahdeoja
        poliisi valehtelee kirjoitti:

        Esko joutui vakavan työpaikkakiusauksen uhriksi. Juuri näistä paljastusasioista. Tämä oli ja on ihan yleisessä tiedossa.
        Äläpä valehtele

        On se vaan metka, jos uskaltaa sanoa suoraan miten poliisi toimii ja kertoo poliisin tekemistä vääryyksistä, niin ensimmäiseksi aletaan tuomita toista mielisairaaksi.

        Se toistuu esimerkiksi Salon poliisin komisario Pertti Läksyn haastattelussa. Hän kertoi miten poliisin työtä haittaa avohoitopotilaat ja turhat ilmoitusten tekijät.

        Tuolla lauseella komisario Läksy osoitti suurta puolueellisuutta ja asenteellisuutta, jonka poliisilaki kieltää,

        Näin meidän poliisit ajatteelevat. Jokainen, joka uskaltaa uhmata poliisilurjuksia vastaan leimataan.


      • tietoa!
        Markku Ahdeoja kirjoitti:

        On se vaan metka, jos uskaltaa sanoa suoraan miten poliisi toimii ja kertoo poliisin tekemistä vääryyksistä, niin ensimmäiseksi aletaan tuomita toista mielisairaaksi.

        Se toistuu esimerkiksi Salon poliisin komisario Pertti Läksyn haastattelussa. Hän kertoi miten poliisin työtä haittaa avohoitopotilaat ja turhat ilmoitusten tekijät.

        Tuolla lauseella komisario Läksy osoitti suurta puolueellisuutta ja asenteellisuutta, jonka poliisilaki kieltää,

        Näin meidän poliisit ajatteelevat. Jokainen, joka uskaltaa uhmata poliisilurjuksia vastaan leimataan.

        Tällä puheella Läksy osoittaa tietävänsä mistä puhuu eikä kiertele ja kaartele kuten poliitikot. Hyvä Läksy!


      • avothoitopåotilas
        tietoa! kirjoitti:

        Tällä puheella Läksy osoittaa tietävänsä mistä puhuu eikä kiertele ja kaartele kuten poliitikot. Hyvä Läksy!

        Kaiketi on siis tohtoripoliisi, mistä näitä syntyykään! Saanut ilmeisesti nuo medisiinarin oiekudet poliisikoulua käytyään! Missä muuten pitää vastaaottoaan?
        Tai missä itse pidät? 10 5 ei olekaan 15.


      • sut tiedetään...
        Markku Ahdeoja kirjoitti:

        On se vaan metka, jos uskaltaa sanoa suoraan miten poliisi toimii ja kertoo poliisin tekemistä vääryyksistä, niin ensimmäiseksi aletaan tuomita toista mielisairaaksi.

        Se toistuu esimerkiksi Salon poliisin komisario Pertti Läksyn haastattelussa. Hän kertoi miten poliisin työtä haittaa avohoitopotilaat ja turhat ilmoitusten tekijät.

        Tuolla lauseella komisario Läksy osoitti suurta puolueellisuutta ja asenteellisuutta, jonka poliisilaki kieltää,

        Näin meidän poliisit ajatteelevat. Jokainen, joka uskaltaa uhmata poliisilurjuksia vastaan leimataan.

        Mutta näkeehän idioottikin sun kirjoituksistas mikä sun terveydentila on... toki riittää niitä idioottiakin tyhmempiä jotka ei sitä näe. Kerropas sekomake nyt rehellisesti mikä sun mielenterveytesi laita on niin loppuu se paskanjauhaminen ja tyhmätkin tajuaa mikä paskaretale sä olet...mutta eipä taida sekomakessa olla niin paljoa miestä... osta hame pikkuneiti....vituttaa tollanen pelle joka luulee että on mies kun on niin tyhmä että kirjottelee huumoripalstoilla omalla nimellään... mutta eipä ole miestä kertomaan totuutta asioista...


    • ammatimies

      oikein ylen dokumentoima dokumentti: "poliisien hämärät asekaupat". Ihmetellä täytyy kuinka yle uskalsi tuoda noin aran asian esille. Eskoakin haastateltiin lähes kymmenen minuutin verran. Fiksu ja asian tunteva poliisi tuntui olevan.

      • tiedän, en luule...

        ootkos niin tyhmä ettet tajunnut ohjelmassa käsiteltävän mielenterveystyön alasajoa ja kyseinen ex-poliisi oli esimerkkinä skitsofreenikkojen harhaisesta maailmankuvasta...:) Eiku ihan oikeesti Esko joutui lähteen sairaseläkkeelle koska alkoi näkemään vieraan vallan agentteja ja ufoja siellä täällä. Työ oli liian raskasta kyseiselle herrasmiehelle...varmasti hänkin hoiti työnsä mallikelpoisesti sairastumiseensa asti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe