Ilmasta RuneScape rahaa tuolta --> newrsclssc3.t35.com
Ilmasta RuneScape rahaa!
14
383
Vastaukset
- Moroman3
Oi, kiitos sain bandos godsword ja 23m :D
- Tomi Mies
Mäpä sain draconic visagen :o Kamu ostaa sen mult kohta :P
- HelloKiddy
Tomi Mies kirjoitti:
Mäpä sain draconic visagen :o Kamu ostaa sen mult kohta :P
Hienoo Tomi, miten sait visagen sieltä? :OOO Mä sain vaa whipin ja 2307k =(
- Tomi Mies
HelloKiddy kirjoitti:
Hienoo Tomi, miten sait visagen sieltä? :OOO Mä sain vaa whipin ja 2307k =(
No en tiiä..
Toi on varmaa sillee, että joka toinen saa jotain vitun arvokasta QaMaA ja seuraava saa vaa 5m tai vastaavaa...
KANNATTAA KOITTAA JOS HALLUUTTE RIKASTUA! :P - JupeLaamanen
Tomi Mies kirjoitti:
No en tiiä..
Toi on varmaa sillee, että joka toinen saa jotain vitun arvokasta QaMaA ja seuraava saa vaa 5m tai vastaavaa...
KANNATTAA KOITTAA JOS HALLUUTTE RIKASTUA! :PKattokaapa viestien lähetys aikoja.. tän topicin aloittaja haluaa mainostaa scammaus sivua ja on itse kijoittanut kaikki viestit SCAMMAAJA !
- rjklklkl
JupeLaamanen kirjoitti:
Kattokaapa viestien lähetys aikoja.. tän topicin aloittaja haluaa mainostaa scammaus sivua ja on itse kijoittanut kaikki viestit SCAMMAAJA !
vitut oo.. tunnen tän jätkän irl ja toi sivu toimii
- ssssaaa
Vittu fail. Jätkä mainostaa scam sivua hienosti vedit roolis
- koittakaa!!!!!!!!!!!
Sivusto on kaatunut =(( PS.olen edellisen viestin kirjoittaja se toimi ensin =D Saako sieltä vaan kerran ne kamat? ;D
- Reiluoon :)
Moiiiiiiiii!!
Okei, jos mietitte miten rikastua, niin minulla on vastaus siihen! Lähettäkää nimenne / sähköpostinne ja salasananne osoitteeseen : [email protected] mä ostan teille mitä haluutte. Tai annan oikeastaan :D - rewrfwefw
Lma0, mee hukkaaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621384
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40985Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38715- 14630
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28622- 36616
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20592Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30567Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553