Terve, mulla on enduro jossa pieni muovinen kate. Haluaisin tehdä sen päälle lisäosan läpinäkyvästä muovista. Eli kysymys kuuluu, että mitä materiaalia ja kuinka paksua tuo pitäisi olla ?
Vastaukset 5
- sena-pena
ja sentti.
- nxmulkero
on hauska poika
- heva64
jos sulla on vain sentti ja nimi on pentti nin ymmärrän kyllä miksi täällä häiriköit.
- heva64
en usko että kunnollista katetta saa ite värkättyä.kannattaa katella esim all rightin gatalogista
tai jostain vastaavista varaosa jutuista toimii ja ei kun kiinni.- nx-mopoilija
Eli materiaali on 2 mm polykarbonaattia. Kuumentamalla saa taivutettuakin.
Nyt kun vielä nua lumet sulaisi teiltä......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510