aloittelijan mopo

mmmmmoi

elikkäsiis, oon 15 v tyttö ja hommaan parin kk sisällä mopon, kortinki hankinta on jo menossa.

ja nyt tarvisin vähä apuu ku skootteria en haluis, tai jos sellanen ois pakko ottaa ni joku yamaha aeroxin tyyppinen se olis, mut enduro-tyyliset mopot on mun mielestä paljo hienompia. :D

joten neuvokaas mulle jotain kohtuu-hintasia mopoja (muistakaa etten oo ikinä ennen ajanu millää moottoriajoneuvolla) ja suht. helppoja ajaa, tai sitte jotain oikeesti hienoja skoottereita, ei mitää lissuvehkeitä.

15

3383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mopopoika95 :)

1. Mikään mopo ei ole ensi kerralla helppo ajaa.
      2. Hienoja skoottereita ei ole olemassa ;)
      3. Laita vaan mopo ja ala kotipihalla rohkeesti ajeleen, mutta muista oikeesti eka pihalla harjotelle kaikki hyvin ettei tule sitten ongelmia :)...

(ettei käy niinkuin yhelle kaverille joka sai ajaa eka kertää elämässään mopolla ja vieläpä mun rakkaalla pv:llä!! Ja eikun alako repimän keulia ja siitä selälleen :D huh kun säikähin että miten mopolle kävi XD

Ps: Enduro mopotytöt on aika söpöjä :D

• Toinenmopopoika95

Yhdyn mopopoikaan, mutta mun tapauksessa päristelin ekana skootterilla. Sittemmin ostin Derbi vuosimallia -97 ja lähdin suojaan ajoon.
        Vaihteiden kanssa oli vitunmoisia ongelmia ekana, mutta parin ajokerran jälkeen ne jo händläs.

Ps: Enduro tytöt on todellakin aika söpöjä :3

• öfdhtyujyhmj

osta vaikkapa yamaha dt se on ainaki ihan hyvä tai aprilia rx

• Mopedisti

...Pappa Tunturi. Laadukas suomalainen tuote :)

• Perbv

Voin tulla auttaa vhä,sellasta maksuu kohti.

• ghdfghfgh

DERBI X-Treme R. siinä on hyvä mopo käytettynä halpoja ja hyviä, mutta uutena vähän turhan kallis

• asdfsdfsf
    • qwerty

Elkää osta derbiä ittelläni oli ainakin paljon sähkövikoja siinä..

• Pentti50

Ite oon pian 15 vee poika, ja ostan varmaa Rieju, en vaa osaa päättää että europe vai Power Up

• mopomiäs

Kyllä mun mielestä kaikki mopot on alotelijoiden mopoja, kun ei niissä mitään tehoja oo

• rieju4ever1

rieju mrt.! ei pahan hintanenkaa. hienokin on! eikä europa mallissa oo rajotintakaa!
      ja pentti50 osta europa! koska ei rajotinta ja muutenki halvempi!!!

• mopotytöt ;)

on muute vitun söpöi noi endurö beibit ;)))

• Anonyymi

Manki

• suzuki hayabusa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2759
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      12
      2549
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      37
      2258
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1861
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      37
      1547
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1545
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1473
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1353
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      27
      1178
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      24