Voisko joku kertoo mulle mitä sillon siellä tapahtu? Tiedän vaan että murhaaja on luultavasti nyt kiinni, mutta mitä tapahtu?
Bodomin järven murha???
7
695
Vastaukset
- potom
Mun muistaakseni siel oli kaks 18 v poikaa ja kaks 18 v tyttöä telttailemas ja sit joku pukki tuli ja kävi tappamas ne ja AAARRGH! JA APUVA! JA jne jne jne jne..............
ehhehehee :D- potom
kaks 15 v tyttöä!! Ei 18 v
hehehehe....
- tyttö 84
Googlella saa vastauksen yllättävän moneen asiaan.
- .....
joo, eli kaks 18v jätkää ja kaks 15v tytsii oli telttailees siel järven rannal, ja sit joku puukotti tytöt ja toisen jätkän kuoliaiks. eli nyt sit luultavasti murhaaja oli se toinen jätkä..ainaki se on vangittu.
eri asia on, oliks se koittanut tappaa ittensäkin, koittanu lavastaa ittensä pois epäilyistä, ja että kuka se murhaaja sit ois ollu... - tiesin Bodomin jo vuosia si...
Tällaiset asiat kuten, esim. Bodom-järven murhat, Kyllikki Saaren murha, Tulilahden murhat ja 1990-luvun alun ns. Piia-surmat kuuluvat yleissivistykseen. Jos et tosiaan ollut kuullut Bodom-järven murhista ennen tätä viime viikon pidätystä, niin voin vain ihmetellä, mikä on yleissivistyksesi taso. Kaikkein naurettavaa tässä asiassa on se, että nyt on kaikki Bodom-palstat täynnä noin 15-vuotiaita "asiantuntijoita", jotka tosiasiassa kiinnostuivat murhista vasta viime viikolla.
- anteeksi kirjoitusvirheestä
Oikea sanamuoto on tietenkin naurettavinta.
- öö....
eks se oo hyvä että korjaan edes nyt yleissivistystäni...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1935876
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263654- 822557
- 372079
- 331872
- 431837
- 1061754
- 211636
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371428