Perskarvat

Tinde15

Moi! Olen nyt 15v tyttö ja ongelmani on hirveät perskarvat. Ne ovat kasvaneet hirveän pitkäksi enkä tiedä miten ne saisi pois. Olen yrittänyt repiä niitä ja leikata mutta en ole onnistunut saamaan niitä kokonaan pois. Kun revin perskarvoja niin välillä tulee verta enkä saa kaikkia kuitenkaan revittyä, koska sattuu niin paljon ja anuksen seutu tulee niin herkäksi.

Onko kenelläkään muulla vastaavia ongelmia ja miten pääsisin perskarvoist eroon ikuisesti? En uskalla käydä enää saunassa kenenkään kanssa enkä uimahallissa. Auttakaa!

9

2472

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kermaperse

joo pyyäppä vaikka äipsää jos se vaik auttais tai leikkaa jollai pikku saksil ja käytä höylää ni hyvä tulee.MUT älä vaa revi persettä ruvelle :D

• : D

mulla ei oo kuheen pitkät peppu karvat mut mä käytän sellasta ihokarvan poisto voidetta ! Sen vaan levittää alueelle mistä haluaa karvat pois ja sitte 3 min jälkeen suihkuttaa pois . Se on mulla ainaki tehonnu eikä satu !

• sytkärisankari

sytkärillä lähtee :D

• huiliva_kokkare

laita dynamiitti perseeseen. Ja paska huilaaa.

• Anonyymi

Kyllä taatusti löytyy karvapersenaisista kiinnostuneita miehiä. Anna vain olla sielä. Ne ovat kauniita, vähintäin samalla tavalla kuin hiuksetkin. Älä revi itsestäsi hyvää pois

• Anonyymi

Ongelmasi eivät ole pitkät persekarvat, vaan se, että luulet niiden olevan miesten mielestä tunnelmanlatistajia. Milnulle ne olisivat tunnelmankohottajai. Anna vain kasvaa siellä minne kasvavat, turhaa riipiä pois.

• Anonyymi

kyllä karvat pitää tytöllä/naisella olla

• Anonyymi

Kaikki hyvin niin kauan kunnes ahteri kasvaa koiranputkea.

• Anonyymi

moi kuinka pitkät ne on onksne hiuksinen pituset?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      74
      1234
    2. 72
      1149
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      74
      999
    4. 95
      879
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      796
    6. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      757
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      27
      695
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      54
      666
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      659
    10. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      600
    Aihe