Moi! Olen nyt 15v tyttö ja ongelmani on hirveät perskarvat. Ne ovat kasvaneet hirveän pitkäksi enkä tiedä miten ne saisi pois. Olen yrittänyt repiä niitä ja leikata mutta en ole onnistunut saamaan niitä kokonaan pois. Kun revin perskarvoja niin välillä tulee verta enkä saa kaikkia kuitenkaan revittyä, koska sattuu niin paljon ja anuksen seutu tulee niin herkäksi.
Onko kenelläkään muulla vastaavia ongelmia ja miten pääsisin perskarvoist eroon ikuisesti? En uskalla käydä enää saunassa kenenkään kanssa enkä uimahallissa. Auttakaa!
Perskarvat
9
2339
Vastaukset
- kermaperse
joo pyyäppä vaikka äipsää jos se vaik auttais tai leikkaa jollai pikku saksil ja käytä höylää ni hyvä tulee.MUT älä vaa revi persettä ruvelle :D
- : D
mulla ei oo kuheen pitkät peppu karvat mut mä käytän sellasta ihokarvan poisto voidetta ! Sen vaan levittää alueelle mistä haluaa karvat pois ja sitte 3 min jälkeen suihkuttaa pois . Se on mulla ainaki tehonnu eikä satu !
- sytkärisankari
sytkärillä lähtee :D
- huiliva_kokkare
laita dynamiitti perseeseen. Ja paska huilaaa.
- Anonyymi
Kyllä taatusti löytyy karvapersenaisista kiinnostuneita miehiä. Anna vain olla sielä. Ne ovat kauniita, vähintäin samalla tavalla kuin hiuksetkin. Älä revi itsestäsi hyvää pois
- Anonyymi
Ongelmasi eivät ole pitkät persekarvat, vaan se, että luulet niiden olevan miesten mielestä tunnelmanlatistajia. Milnulle ne olisivat tunnelmankohottajai. Anna vain kasvaa siellä minne kasvavat, turhaa riipiä pois.
- Anonyymi
kyllä karvat pitää tytöllä/naisella olla
- Anonyymi
Kaikki hyvin niin kauan kunnes ahteri kasvaa koiranputkea.
- Anonyymi
moi kuinka pitkät ne on onksne hiuksinen pituset?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3751874Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111708Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411338Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51940Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.72912Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402898Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä32724Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo68688- 54688
- 63683