Homoparatiisi??

kalervo kaapista,moi

Jo viime vuonna pistin merkille poikaparien,niin paikallisten kuin turistienkin yleisyyden Alanyassa.Ei semmoinen ystävyys ollut enää kaveruutta,mitä muuankin pari harrasti rantavedessä..onko Turkki islamilaisuudestaan huolimatta homoystävällinen maa??

7

889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • simmut kiinni

      näinhän se aina menee, niin homo kuin heteroidenkin joukossa, kun halvalla saa matkoja niin matkustus lisääntyy ja kun matkustajian on enemmän on myös homopareja enemmän. turismi taas yleensä tuo paikalliset homo esiin, niin rahastavat kuin työssäkäyvät.
      ei tällä ole mitään tekemistä turkin homoystävällisyyden kanssa. turistien tuoma raha saattaa korkeintaa vaikututtaa että erilaisia asioita siedetään ja/tai suljetaan silmät eikä puututa.

      • hirveetä

        on toi ihan kauheeta


      • ö
        hirveetä kirjoitti:

        on toi ihan kauheeta

        Joopa joo, samaa sukupuolta olevat parit vaan takaisin kaappiin. Onhan se nyt aivan tavatonta että hekin haluavat lomailla reilusti yhdessä ilman lymyilyä. Ei onnistu, siitä pitää juntit huolen!


      • Annetaan elää vaikka
        ö kirjoitti:

        Joopa joo, samaa sukupuolta olevat parit vaan takaisin kaappiin. Onhan se nyt aivan tavatonta että hekin haluavat lomailla reilusti yhdessä ilman lymyilyä. Ei onnistu, siitä pitää juntit huolen!

        on todettava, että minua kyllä ällöttää jos kovin uivat yleisillä paikoilla toistensa liiveihin oli kyseessä homot tai lesbot. Ei turhan kiihkeä tunteiden näyttäminen julkisilla paikoilla ole kyllä sopivaa kenenkään kohdalla. Kovasti on tungosta ollu kaapeissa kun nyt tuntuu, että homoja on joka lähtöön. Ei sellaista tv-ohjelmaa, ettei siihen ympättäisi homotragediaa. Sinällään täytyy sanoa, että homot ovat erittäin sydämmellistä porukkaa, ystävällisiä ja auttavaisia sekä melko usein erittäin taiteellista ja luovaa väkeä.


      • minä taasen
        Annetaan elää vaikka kirjoitti:

        on todettava, että minua kyllä ällöttää jos kovin uivat yleisillä paikoilla toistensa liiveihin oli kyseessä homot tai lesbot. Ei turhan kiihkeä tunteiden näyttäminen julkisilla paikoilla ole kyllä sopivaa kenenkään kohdalla. Kovasti on tungosta ollu kaapeissa kun nyt tuntuu, että homoja on joka lähtöön. Ei sellaista tv-ohjelmaa, ettei siihen ympättäisi homotragediaa. Sinällään täytyy sanoa, että homot ovat erittäin sydämmellistä porukkaa, ystävällisiä ja auttavaisia sekä melko usein erittäin taiteellista ja luovaa väkeä.

        homopaikkaa haluat suosittelen lämpimästi Marmarista jossa toimintaa 10 x enemmän...


      • akkap
        Annetaan elää vaikka kirjoitti:

        on todettava, että minua kyllä ällöttää jos kovin uivat yleisillä paikoilla toistensa liiveihin oli kyseessä homot tai lesbot. Ei turhan kiihkeä tunteiden näyttäminen julkisilla paikoilla ole kyllä sopivaa kenenkään kohdalla. Kovasti on tungosta ollu kaapeissa kun nyt tuntuu, että homoja on joka lähtöön. Ei sellaista tv-ohjelmaa, ettei siihen ympättäisi homotragediaa. Sinällään täytyy sanoa, että homot ovat erittäin sydämmellistä porukkaa, ystävällisiä ja auttavaisia sekä melko usein erittäin taiteellista ja luovaa väkeä.

        aivan sama kuka kenenkin liiveihin pyrkii. Ei sovi yleiselle rannalle vaikka olisi kyse heteroparistakin. Aika ja paikka pitää osata valita kaikkien.


      • Ö
        Annetaan elää vaikka kirjoitti:

        on todettava, että minua kyllä ällöttää jos kovin uivat yleisillä paikoilla toistensa liiveihin oli kyseessä homot tai lesbot. Ei turhan kiihkeä tunteiden näyttäminen julkisilla paikoilla ole kyllä sopivaa kenenkään kohdalla. Kovasti on tungosta ollu kaapeissa kun nyt tuntuu, että homoja on joka lähtöön. Ei sellaista tv-ohjelmaa, ettei siihen ympättäisi homotragediaa. Sinällään täytyy sanoa, että homot ovat erittäin sydämmellistä porukkaa, ystävällisiä ja auttavaisia sekä melko usein erittäin taiteellista ja luovaa väkeä.

        Onko niin että vain heterot saa näyttää tunteitaan julkisesti? Tarkoitan pientä suutelua. Mikä teitä juntteja oikein vaivaa???


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe