.
minkä ikäisenä ekat juoksut nartulla keskimäärin tällä rodulla?
3
494
Vastaukset
- Näin meillä
Minulla on käsitys mikä tahansa alkaminen normaalia 6-12 kk väliltä. Omalla nuorisolla 9kk iässä ekat, siitä 6kk tokat. lappalaisilla normaalisti kahdet juoksut per vuosi, muu harvinaista. Kannattaa kysyä kasvattajalla, miten pennun emällä, sen sisarilla ja niiden emällä. Hormoniasiat ovat aika voimakkaasti periytyviä emälinjassa.
- näinmeillä
oli ekat juoksut 9kk ikäisenä. Meillä juoksut 4kk välein, mikä on ärsyttävää. Tuntuu siltä, kuin koko ajan saa katsoa, ettei mene matolle ja saa olla tarkkana ettei vahingossa livahda oven raosta.
- niilokalevi
Ensin 12 kuukautisena, ja heti perään 4 kuukauden perästä ja nyt senjälkenn 5 kuukauden perästä oireilee. tosi rasittavaa, kun pitäisi ottaa hoitoon koiraskoira.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513545Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1082337Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5922266Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192016- 201638
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431638KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar731635Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1361502- 281436
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?921401