saa haukkua vain vanhoillilestadiolaisia ja vahvasti uskoa ja oppia puolustavan kirjoituksia poistetaan, ihan järjestelmällisesti- On sitten palstalla kirjoittelu turhaa. Tämä on myös epäoikeudenmukaista. Täällä on ilmeisesti katkeria ja raukkamaisia kirjoittajia, jotka loukkaantuvat oppiin-
Kun palstalla
7
166
Vastaukset
- mä vain
Älä missään tapauksessa jätä kirjoitteluasi! Joku vainoaa sinua ja onnistui poistattamaan viestisi, koska viikonloppuisin kai ylläpito hoitaa poistot. Moppi ei viestejäsi poista. Moppi voisi minusta ilmoittaa ylläpidolle, että joku täällä vainoaa sinua ja että viestisi ovat asiallisia eikä niitä saa poistaa.
Monet täällä näyttävät haluavan keskustella kanssasi.- Jari-Kyösti
asia, että on joku sellainen kuin weha täällä vastailemassa, koska muutenhan ei luulisi oikein todellisten keskustelujen edes syntyvän. Minä ainakin toivon, että weha jatkaisi ja jaksaisi vastata kysymyksiin.
- Tarjoa nauruja
Olet tarjonnut palstalaisille (ja muillekin) monta hupaisaa hetkeä. ÅA:ssa ovat jopa kääntäneet juttujasi hyvin, että villakoiran ydin ja kiihkeä asenteesi ovat säilyneet. Ei kaiken oppimateriaalin pidä olla tylsää.
- Täysin epäuskoinen
Älä sorru esittämään epäpäteviä analyyseja palstasta tai palstalaisista.
- 2010 03 08
Jos tällä palstalla kysyy lestaadiolaisuudesta, niin kuin yllä oleva ohje sanoo. Kyllä jätetään vastaamatta tai poistetaan. Se on niin vaikeaa tunnustaa syntejään ja samalla olla oikeassa.
- 9+13=?
Wehalle taitaa oppi olla tärkeämpää kuin usko. Oikea nykyajan fariseus siis, tällaisia karttakaa.
- kirjekerhoair
Koita sinäkin opiskella "eri oppeja vaikka kirjakerhon välityksellä merkantiksi".
Muutamia ohjeistasi ottaasit vaarin. Varmaan fraaseihin ja samasävyisiin menetelmiisi voisi ehkä tulla enemmän kirjavuutta-myös jopa enemmän liberaalisuutta.
Ei oppi ojaan kaada, sanottiin jo kauan sitten, ennen siunattuja ja puollustamiasi hoitokokouksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu128986Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli37897Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47839Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus50741Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143734- 54731
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e32723Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42676Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy187670Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali136665