Löytyykö Oulun seudulta treenikaveria tanssimaan. Olen vasta aloittanut foksin, humpan, yms. Olis kiva jonkun kans lähteä kokeilemaan. Kokemusta ei ole yhtään, paitsi latinoissa olen hyvä..Nyt haluaisin enemmän kokeilla näitä normaali lavatansseja:fox, humppa, yms.
tanssikaveria Oulusta?
6
415
Vastaukset
- muchohumppa
onpa harvinaisen sekava ilmoitus. Anyway. Oletko nainen vai mies, tällä pikkuseikalla voi olla merkitystä, ikäsi? Miten oletkin onnistunut Suomessa oppimaan lattarit ja välttänyt lavatanssimme? Ja haetko kaveria kurssille vai ominpäin opetteluun? Ja haetko sellaista joka jo osaa vai sellaista joka aloittelee.
- tanssimania
On näköjään sekava ku puolet tekstistä puuttuu...Eli olen keski-ikäinen mies (176cm), joka on vailla tanssikaveria parketille harjoittelu mielessä ja ominpäin opetteluun.Olis helpompi mennä lavalle kokeilemaan tietyn ihmisen kanssa ja olis kiva harjoitella ku ei oo treenikaveria. Etsin Tanssikaveria, joka itekkin mieluummin olis enemmän aloittelija, koska kuka hyvä kehtaa tanssia aloittelijan kanssa ;)
- jivekin käy
Jos löydät viikonloppukurssin toukokuun toisena viikonloppuna, mutta vain bugg, niin tulen silloin kaveriksi kurssille.
Paikka voisi olla joko Oulussa tai vähän alempana. - Paria kaipaava
Tuuppa pe alkuillasta Tähteen...tiiä vaik pari löytyisikin :)
- Tähteen
Paria kaipaava kirjoitti:
Tuuppa pe alkuillasta Tähteen...tiiä vaik pari löytyisikin :)
Valitan, "tanssimania", vain viikonloppukurssi käy minulle, käytännön syistä. Ilmoittelen tässä sitten kun "löydän" itse sopivan paikan. Miten olit ajatellut, että tiedettäisiin kuka sinä olet ja kuka minä olen, löytääksemme toisemme?
- tanssimania
Tähteen kirjoitti:
Valitan, "tanssimania", vain viikonloppukurssi käy minulle, käytännön syistä. Ilmoittelen tässä sitten kun "löydän" itse sopivan paikan. Miten olit ajatellut, että tiedettäisiin kuka sinä olet ja kuka minä olen, löytääksemme toisemme?
kirjoita meiliä [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462