Rogainea Bioveasta

...............

Biovealla huono maine, itselläkin oli luottokortin kanssa ongelmia (vuosi ulkopuolelle). Tuotteistakin on valitettu, mutta mitä mieltä, kannattaako sieltä tilata Rogainea? On näköjään tullut valikoimaan ja etenkin Rogaine foam, ei siis litku. Kerran olen sieltä tilannut Kirklandia 6 kk satsin, joka itsellä kestää kyllä vuoden. Rogaine on tuolla huomattavasti halvempaa kuin apteekissa ja ainakin luulisi että tavara on täsmälleen samaa kuin Suomen apteekissa myytävä.

http://www.biovea.net/(S(vhsrwg550iwrci55btqp53m0))/product_detail.aspx?PID=2153&CID=0

42

3901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruuhkatukkako

Tilasin viime syksynä 3kk satsin Foamia bioveasta. Noin 6 viikkoa odottelin paketin saapumista ennen kuin otin bioveaan yhteyttä sähköpostilla ja kyselin perään. He lähettivät uuden satsin joka tulikin ihan 10 arkipäivän puitteissa, joten pisteet siitä Biovealle. Tiedä sitten minne se eka tilaus menny tai joutunu.. Negatiivisena asiana voisin mainita, että 2 kertaa Bioveasta tilatessani on pankkikorttini jouduttu uusimaan varmuuden vuoksi myöhemmin. Yhteensä olen 6-8 kertaa tilannut Bioveasta. Mitään ylimääräisiä veloituksia ei ole tililtä mennyt, mutta aina toi kortin kuoletus ja uusiminen vie aikaa ja vaivaa.

Foamista voisin sen verran sanoa, että alkuun haju on aika voimakas ja vaatii noin viikon totuttelua. Haju ei mielestäni ole paha, mutta tuntuu että illalla laitetun foamin jälkeen aamulla suihkun jälkeen se edelleen haisee päässä.. Foam kannattaa myös annostella suoraan päähän, sillä aika äkkiä se kuivuu. Päänahkaa Foam ei ärsytä itselläni toisin kuin Kirklandin minoksiidi teki.

• mies-33v

"2 kertaa Bioveasta tilatessani on pankkikorttini jouduttu uusimaan varmuuden vuoksi myöhemmin"

Onko pankki omatoimisesti huomannut että kortilla on tapahtumia väärinkäytöksiin syyllistyneiltä toimittajilta vai miten tämä on tullut ilmi?

Itse en ole netistä lääkkeitä vielä tohtinut tilata. Tosin harmittaa maksaa 3kk Rogainesta päältä 80€ laaki, ja mielellään vaihtaisin litkusta tohon Foamiin. Mikä tällä hetkellä on Suomen tullin kanta näihin tilauksiin? Onko olemassa vaara että tulli takavarikoi lähetyksen?

• gjhyghfvjghfcg
        mies-33v kirjoitti:

"2 kertaa Bioveasta tilatessani on pankkikorttini jouduttu uusimaan varmuuden vuoksi myöhemmin"

Onko pankki omatoimisesti huomannut että kortilla on tapahtumia väärinkäytöksiin syyllistyneiltä toimittajilta vai miten tämä on tullut ilmi?

Itse en ole netistä lääkkeitä vielä tohtinut tilata. Tosin harmittaa maksaa 3kk Rogainesta päältä 80€ laaki, ja mielellään vaihtaisin litkusta tohon Foamiin. Mikä tällä hetkellä on Suomen tullin kanta näihin tilauksiin? Onko olemassa vaara että tulli takavarikoi lähetyksen?

Biovea sijaitsee EU-alueella eli Iso-Britanniassa, joten tullia ei kiinnosta.

Käyttäkää hyvät ihmiset virtuaalista luottokorttia (kuten entropay.com), niin ei tarvitse stressata korttien kuoletuksista.

• illluminatus
        gjhyghfvjghfcg kirjoitti:

Biovea sijaitsee EU-alueella eli Iso-Britanniassa, joten tullia ei kiinnosta.

Käyttäkää hyvät ihmiset virtuaalista luottokorttia (kuten entropay.com), niin ei tarvitse stressata korttien kuoletuksista.

voi tilata mutta eipä siinä eroa juuri ole.

Voi kyllä maksaa kuluitta SEPA-maksulla,Britanniaan ei.

http://www.biovea-deutschland.com/Biovea/index.aspx

• ruuhkatukkako
        mies-33v kirjoitti:

"Onko pankki omatoimisesti huomannut että kortilla on tapahtumia väärinkäytöksiin syyllistyneiltä toimittajilta vai miten tämä on tullut ilmi? "

Luottokunta on ilmoittanut omaan pankkiini, että tämän kortin tiedot on joutunut vääriin käsiin tms. Ja sitten pankki on aina ilmoittanut minulle, että kortin tiedot ovat joutunut vääriin käsiin, parasta olisi kortti kuolettaa ja hankkia uusi.

• Kohtalotoveri

Minullakin pari kertaa vuotanut kortin tiedot luottokunnan mukaan. Ja koska en juuri muualta netistä ole ostanut, niin epäilen vahvasti vuodon tapahtuneen sitä kautta. Kumma, ettei VISA ole tarkemmin selvittänyt ja tukkinut vuotoa. Enää en luottokorttia siellä kyllä aio käyttää, vaan korkeintaan sepa-maksua.

Nyt kun puhutaan paljon lääkeväärennykstä tulee väkisin mieleen, että mahtaakohan tilaamani resveratroli ja Kirklandin minoxidiili olla varmasti aitoa tavaraa. Ei taida olla oikein mitään helppoa keinoa testata asiaa.

• ljsdkljdglkjksajlkj

tilata Rogainea Bioveasta, kun suomen apteekeista saa 3 pulloa Rogainea n. 7-8€ halvemmalla ja aine on takuu varmasti Minoksidiiliä, kun taas Biovean litkuihin ei ole luottamista. Itse en enää tilaa koskaan Bioveasta enkä muustakaan nettikaupasta Rogainea vaan haen ne ihan apteekista. Oma henk. koht. mielipiteeni on se, että apteekista ostettu Rogaine toimii huomattavasti paremmin, kun Bioveasta tilattu Extra Strenght Rogaine, jota ei missään muualla edes taideta myydä. Suomalaisesta apteekista ostetussa Rogainessa ei lue " Extra Strenght Rogaine "

• jkwetkhwjqtk

edelliseen. Eli siis hinta riippuu päivän punnan kurssista esim. tänään tilattu tuote maksaa n. 6€ enemmän Bioveasta tilattuna, kun apteekista ostettu. Lähi apteekissa 3 pullon paketti maksaa 81,70€

• lskjdgkjsdg
        jkwetkhwjqtk kirjoitti:

edelliseen. Eli siis hinta riippuu päivän punnan kurssista esim. tänään tilattu tuote maksaa n. 6€ enemmän Bioveasta tilattuna, kun apteekista ostettu. Lähi apteekissa 3 pullon paketti maksaa 81,70€

Rogaine ei ole oikeeta Rogainea! Näin ainakin itse väitän ja olen myös itsekin ihmetellyt sitä " Extra Strenght " tekstiä siinä pullossa, kun apteekista ostetussa ei sitä tekstiä ole ja myöskään Biovean Rogainessa ei ole niitä 3 annostelupäätä, jotka löytyy suomesta ostetussa Rogainesta ja fakta tietona minulla on myös se, että jos ostat Rogainen USA:sta tai Englannista, niin siellä on ne samat 3 annostelijaa! Sama koskee myös sitä Kirklandin Minoksidiiliä. Tuotteet tulee jostain muualta, kuin USA:sta vaikka Biovea niin väittääkin ( olen siis kysynyt tätä ). Tästä syystä en enää koskaan osta Rogainea netistä vaan haen sen apteekista halvemmalla. Apteekissa Rogaine maksaa 82.55€ / 3 pulloa ja Bioveassa n. 85-87€ / 3 pulloa! Apteekista ostettu tuote myös toimii takuu varmasti paremmin, sen olen itse huomannut ja todennut!

• PASIX
        lskjdgkjsdg kirjoitti:

Rogaine ei ole oikeeta Rogainea! Näin ainakin itse väitän ja olen myös itsekin ihmetellyt sitä " Extra Strenght " tekstiä siinä pullossa, kun apteekista ostetussa ei sitä tekstiä ole ja myöskään Biovean Rogainessa ei ole niitä 3 annostelupäätä, jotka löytyy suomesta ostetussa Rogainesta ja fakta tietona minulla on myös se, että jos ostat Rogainen USA:sta tai Englannista, niin siellä on ne samat 3 annostelijaa! Sama koskee myös sitä Kirklandin Minoksidiiliä. Tuotteet tulee jostain muualta, kuin USA:sta vaikka Biovea niin väittääkin ( olen siis kysynyt tätä ). Tästä syystä en enää koskaan osta Rogainea netistä vaan haen sen apteekista halvemmalla. Apteekissa Rogaine maksaa 82.55€ / 3 pulloa ja Bioveassa n. 85-87€ / 3 pulloa! Apteekista ostettu tuote myös toimii takuu varmasti paremmin, sen olen itse huomannut ja todennut!

Olen samaa mieltä Biovean tuotteista, että ei kannata tilata vaan ne rogaine kannattaa ostaa ihan apteekista

• mies-33v
        lskjdgkjsdg kirjoitti:

Kannattaa muistaa että tärkeintä tuossa tuotteessa on se, että se on 5% minoksidiilia. Rogainehan on vain tuotemerkki. Itse käytin aiemmin apteekeissa myytyä Recreaa kunnes se poistui Suomen markkinoilta. Recrea ei mielestäni jättänyt hiuksia yhtä tahmaisiksi.

• pöölö
        mies-33v kirjoitti:

Kannattaa muistaa että tärkeintä tuossa tuotteessa on se, että se on 5% minoksidiilia. Rogainehan on vain tuotemerkki. Itse käytin aiemmin apteekeissa myytyä Recreaa kunnes se poistui Suomen markkinoilta. Recrea ei mielestäni jättänyt hiuksia yhtä tahmaisiksi.

taitaa juuri olla siitä, että biovean rogainessa ei välttämättä ole minoksidiiliä yhtään

• Huomasin vaan

• penttikone

älkää tilatko bioveasta mitään

he nykyään lähettävät minox paketit yhdysvalloista, joten tulli takavarikoi ne ja mahdollisesti syyttää lääkerikoksesta

• laakerikollinen

Tulli todellakin takavarikoi ja postittaa uhkauskirjeen kotia.
        Päätöstä vielä odotellaan, mutta välttäisin tulevaisuudessa myös Bioveaa.

• SinneJäi

Täältäkin vahvistus sille että Biovea tosiaankin lähettää tuotteet Yhdysvalloista. Paketin sijaan saapuikin tullin takavarikointikirje. Nähtäväksi jää mitä päättävät.

• se-on-vain-lääkeshampoo

Kahdelle edelliselle vastaisin. Tulli ei todellakaan lähetä uhkauskirjettä, jos epäilee lääkkeiden laitonta maahantuontia, vasn kutsuu kuulusteluun epäilyksenä lääkeainerikkomus.

Biovea on vuoden 2017 alusta alkanut toimittaa liuokset USAsta. Toimitus on nopea, alle viikossa tulevat lehtorahtina lähipostiin. Tilaaja saa UPS:n seurantakoodin. Mieto 2 %:n neste ei ainakaan jää tullissa kiinni. Kyseessä on lääkeshampooksi rinnastettava tuote, joka on reseptivapaa Suomessa.

Brexitin jälkeen Bioveasta ei kannata sitten tulevaisuudessa tilata enää mitään.

• Jos Minoksidiilia haluaa EU:n alueelta suosittelen tilaaman ShytoBuy.fi verkkokaupasta. Lähetyksen tulee AINA Britanniasta ja hinta on edullinen.

Oma Bioevea tilaus jäi tulliin ja päälle tuli sakko lääkaineen ostamisesta EU:n ulkopuolelta.

ShytoBuylla oli suomenkielinen asiakaspalvelu ja tilaus onnistui puhelimitse ihan suomeksi. Saapui perille runsaassa viikossa ja päällä oli brittileimat. Tilasin Foligainin vaahtoa

<a target='_blank' href='http://track.healthtrader.com/track.php?c=cmlkPTI3NDM1NiZhaWQ9NTMzNTE5NTM'>Foligain F5% minoksidiili vaahto</a>

• ei toi linkki näköjään toimi. tässä toimiva http://track.healthtrader.com/track.php?c=cmlkPTI3NDM1NiZhaWQ9NTMzNTE5NTM

• Kiinnostuksestakyselen

Paljo oli sakot?

• Bvq

Saakos rogaine foamia mistään EU:n alueella toimivasta nettikaupasta, jos Biovea siirtynyt toimittamaan jenkeistä? Foligainissa taitaa olla foamissakin propyleeniglykolia.

• voihanveeeee

Noissa on kaikissa propyleeniglykolia ja olen allerginen sille. Ei kannattaisi kenenkään käyttää, jos herkistyy sille niin joutuu välttelemään yli puolta kemikaaleista. Onneksi on vielä 3 purkkia jäljellä enkä käytä edes joka päivä, jospa ehtisi tulla muuanne. Kumma kun ei Suomesta saa apteekeista, mistähän sekin johtuu.

• VAROKAA-BIOVEAA

Tilasin Bioveasta ja nyt tuli tullista kirje, että tuote otetaan mahdollisesti Tullin haltuun koska tavara tilattu Yhdysvalloista. Aiemmin tavara tullut UK:sta täysin laillisesti. Sakkoa odotellaan vissiin sitte! Aikamoiseen rikokseen tuli syyllistyttyä.

• turhaavaivaa

Jos lähettävät kuitenkin takaisin tai tuhoavat niin turha mennä, ei sieltä tuollaisista sakkoa tule kun ei ole reseptilääke, joskus toinen hiuslääke tullut jopa postissa kun en mennyt tulliin.

• Normitoimintaa

Jos tilauksen arvo on riittävän suuri, EU:n ulkopuolelta tuleva tavara pysäytetään tulliin jotta vastaanottaja maksaisi lähetyksestä tullin ja asianmukaiset verot.

• VAROKAA-BIOVEAA

Joo, en saanut sakkoja koska kyseessä ensimmäinen kerta kun tulli takavarikoi. Jos uudelleen tilaan Bioveasta ja jää tulliin, niin todennäköisesti 20 päiväsakkoa, mikä voi olla aikamoinen summa pahimmillaan.

• Bioveauhri

Moi!

Menin itsekin tilaamaan Minoxidilia 5% Bioveasta ja yllätykseksi tulliin jäi, kun USAsta lähettivät. Tilasin 2 pakettia eli 6kk satsin. Aiemmin tullut Briteistä ilman ongelmia. Tulli tutkii nyt asian ja on sitten yhteydessä. Ihan uskomaton fiilis, miten voi täysin tietämättään syyllistyä rikokseen.

Pari kysymystä, tällä hetkellä jokseenkin epätietoinen olo:

1. Mitä minulle seuraa tuosta tullin tutkinnasta? Kuinka suuri mahdollinen sakko tulee olemaan? Tuloja minulla ei ole, lukuun ottamatta opintotukea ja -lainaa.

2. Saanko jonkun merkinnän rikosrekisteriin tms?

3. Onko kukaan jolle on tapahtunut sama ollut yhteydessä Bioveaan ja pyytänyt hyvitystä? Kyllä kai heidän olisi pitänyt ilmoittaa siitä että tuotteet lähetetään nykyisin USAsta, kun varsin hyvin tietävät että ne jäävät EU-alueella tulliin.

Kiitos jos joku osaa vastata. Ja älkää tosiaan kukaan enää tilatko Bioveasta ainakaan mitään lääkeaineeksi luokiteltavaa!

• Teilletiedoksi

MISTÄÄN ei saisi tilata mitään lääkeaineeksiluokiteltavaa! Se on rikkomus vaikkei siitä käytännössä jäisi kiinnikkään.

• Kommentoijaa

Hei Bioveauhri

1. Kyse on lääkerikkomuksesta, josta seuraa päiväsakkoja. Mutta ei hätää, lopputulema tuolla määrällä on se, että tulli hävittää tuotteet ja saat asiasta nuhteet. Mikäli seuraavan kerran jäät kiinni samasta asiasta, käsitellään asia lääkerikkomuksena.

2. Lääkerikkomuksesta kyllä, kunhan syyttäjä on vahvistanut annetun rangaistusvaatimuksen. Mutta kuten kohdassa 1 kirjoitin, ensimmäisellä kerralla pääset nuhteilla eikä rekistermerkintää luonnollisestikaan tule.

3. Tähän en osaa vastata, sillä en ole tilannut Bioveasta.

Eli ei hätää, älä turhaan stressaa liikaa. Jatkossa on hyvä läpikäydä tullin sivuilta ohjeistusta tuotteiden tilaamiseen netistä ja välttää ns. harha-askeleet. Jaksamista ja kannattaa hankkia minoxidil-tuotteet apteekista.

• Bioveauhri
        Kommentoijaa kirjoitti:

Hei Bioveauhri

1. Kyse on lääkerikkomuksesta, josta seuraa päiväsakkoja. Mutta ei hätää, lopputulema tuolla määrällä on se, että tulli hävittää tuotteet ja saat asiasta nuhteet. Mikäli seuraavan kerran jäät kiinni samasta asiasta, käsitellään asia lääkerikkomuksena.

2. Lääkerikkomuksesta kyllä, kunhan syyttäjä on vahvistanut annetun rangaistusvaatimuksen. Mutta kuten kohdassa 1 kirjoitin, ensimmäisellä kerralla pääset nuhteilla eikä rekistermerkintää luonnollisestikaan tule.

3. Tähän en osaa vastata, sillä en ole tilannut Bioveasta.

Eli ei hätää, älä turhaan stressaa liikaa. Jatkossa on hyvä läpikäydä tullin sivuilta ohjeistusta tuotteiden tilaamiseen netistä ja välttää ns. harha-askeleet. Jaksamista ja kannattaa hankkia minoxidil-tuotteet apteekista.

Kiitos asiallisesta vastauksesta! Hätäännyin tietysti aluksi kuten tapana on, ilmeisesti stressitasot turhan korkealla.

Ei se nyt maailmaa kaataisi vaikka sakkoja saisinkin, turhauttavaa se tietysti olisi. Mutta hyvä jos selviän nuhteilla.

Tämä oli siis siitä kiero juttu, että Biovea on aiemmin toimittanut tavaran Briteistä, ja ainakin tullimiehen mukaan EU-alueelta voit minoksidilia tilata. Biovea oli siis Brexitistä vai mistä lie johtuen alkanut toimittaa tavaraa USAsta kertomatta asiasta puolella sanalla.

Ja joo, jatkossa ei auta kuin käydä apteekissa ja maksaa tuplahinta hiuksistaan, ei kiinnosta enää pelleillä näiden nettifirmojen kanssa. Pari kertaa korttitiedotkin varastettu nettitilausten yhteydessä ja tililtä kadonnut rahat.

• edelleenkin

Kysyin Bioveasta sähköpostilla niin lähettävät edelleen Englannin kautta eikä jää tulliin. Tiedä sitten kun Englanti eroaa EU:sta, mitä sitten tekevät, mutta ainakin toistaiseksi pitäisi tulla kuten ennenkin. Löytyyhän noita myyjiä jokunen muissakin EU-maissa.

• bioveauhri

Tänään tuli sitten tullista postia otsikolla "Kuuleminen". Sanovat selvittävänsä tuleeko tavara ottaa haltuun ja pyytävät vastinetta multa. Kirjoitanko heille ja sanon miten asiat ovat, että olen ennen tilannut Minoksidilia Briteistä ja nyt firma lähetti tuotteen USAsta kertomatta mulle mitään? Vai mitä kannattaisi tehdä?

• Selitys_annettava

Ei siinä taida muu auttaa kuin kertoa reilusti mitä olet tilannut ja mistä firmasta (maasta) olet tilannut tuotteen. Voit vain toivoa ettei pakettiin ole lisätty kaupantekijäisinä kiellettyjä pillereitä.

Sitten vaan odottelet tuleeko paketti kotiin (voit joutua maksamaan tullia jos paketin arvo on riittävän suuri) vai meneekö hävitykseen (toivottavasti ei tule sakkoja).

• Kommentoijaaa

Hei taas Bioveauhri
      Luen palstaa muutaman viikon välein, joten en tiedä odotatkohan enää vastausta kysymyksiisi. Asia on varmaankin jo edennyt tuolta osin, mutta listaan lyhyesti miten mielestäni sinun kannattaa toimia. Eli kuten sinua jo neuvottin, kannattaa olla rehellinen ja kertoa asia niin kuin se on. Sinällään jos tarkkoja ollaan, niin se että tuotteet olisivat tulleet Biovean Englannin toimipisteestä, ei ole merkitystä lääkerikkomuksen näkökulmasta. Lääkeaineita (jollainen myös minoxidil on) saa tilata postitse laillisesta lääkkeenjakelupisteestä (esimerkiksi laillistetusta apteekista) Eta-alueella (EU Norja, Islanti, Liechtenstein). Biovean verkkokauppa ei ole tällainen lailliseksi lääkejakelijaksi luettava instanssi, joten lopputulos olisi ollut sama. Lääkkeiden hankkiminen sekä vastaanottaminen Eta-alueen ulkopuolelta on kielletty, eli vaikka lähettäjänä Yhdysvalloista olisi ollut laillistettu apteekki, olisi tuotteen hankkiminen ollut kiellettyä. Toki lähetysmaalla on siinä mielessä hyvinkin paljon merkitystä, että tulli käsittelee ja tarkastaa Eta-alueen sisällä liikkuvat paketit huomattavasti harvemmin ja väljemmillä kriteereillä kuin ko. alueen ulkopuolelta tulevat lähetykset. Eli lähetysmaa lähinnä korreloi kiinnijäämisriskin kanssa- näin kärjistäen ilmaistuna.

Tsemppiä asian hoitamiseen!

• Uhriperkele

Minäkin tilasin foligain 5% biovesta. Tulliin jäi. Tuli kirje että tulli selvittää pitääkö lähetys haltuun ottaa.... paketti tuli usasta. Saa nähdä miten käy.

• jordisboy

Mulla jäi myös tavara tulliin. Laput tuli selvityksestä ja lopulta tieto haltuunotosta. Itse en tehnyt asialle mitään.
      Biovealle huusin ja kovaa. Kysyin miksi lähetätte tavaraa yhdysvalloista yms. ja onko siinä ideaa, että asiakkaita epäillään salakuljetuksesta? Biovea hyvitti koko kauppasumman paypal-tilille ja pahoitteli ettei heillä ollut euroopan varastoissa tavaraa sillä hetkellä.
      Jatkossa pitää varmaan ennakkoon kysyä onko kyseistä tavaraa euroopan varastoissa ja jos tilaan, niin lähteekö tavara 100% varmuudella euroopasta.

• Jonnesss

Sama homma. Biovea pahoitteli tapahtunutta ja palautti velkomansa 6x minoxidil pakkauksen hinnan mukinoitta. Kertoivat että toimittavat yleensä aina EU:sta (mutta rivien välistä luettuna varmista ennen tilausta).

• Sammelo

Osaako joku sanoa mikä on Foligain ja Rogainen ero?

Rogaine foamin kuukausi hinta noin 20£ ja Foligain foamin kuukausihinta noin 12£ Biovealta tilattuna eli hurjan suuri hintaero? Vaikuttava aine molemmissa midoxidil 5%.

Itse olen tilannut useamman kerran Biovealta eikä ole tulliin jäänyt.

• UskaltaakoVaikoEi

Tiedustelin tilannetta heidän asiakaspalvelusta ja sain tällaisen vastauksen:

"Orders placed on our Biovea Finland site are shipped from UK. Your package should not be stopped by custom. Thank you and don't hesitate to contact us if you have any other questions."

Mitenkä tätä nyt sitten lähtisi tulkitsemaan – uskaltaako tilata vaiko ei...

• UskaltaakoVaikoEi

Entä oletteko tilanneet Foligainin shampoota/hoitoainetta? Mitä mieltä olette? Lasketaanko nämä lääkeaineiksi vaiko luontaistuotteiksi/itsehoitovalmisteiksi?

• rgergergedrg

Eiköhn ne EU alueelta tule ja jos jäävät tulliin nin varmaan lähettävät uuden paketin.

• Ostettava_Suomesta
        rgergergedrg kirjoitti:

Eiköhn ne EU alueelta tule ja jos jäävät tulliin nin varmaan lähettävät uuden paketin.

Tietenkin lähettää jos tilaa uudet uudella maksulla. Eihän lähettäjä edes tiedä että paketti on jäänyt tulliin nalkkiin, ellei asiakas ilmoita. Seuraavatkin paketit jää nalkkiin koska tiedot on jo tullilla arkistoissa. Miksi seuraava paketti pääsisi läpi jos edellisen pysäyttämiselle oli perusteet, vahingossako. Toistuvat tullirikkeet johtanee sakotukseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe