TUPAKKAA JKL:STÄ ALAIKÄISELLE??

paras!

Eli oon 14 V, tietääkö kukaan mitään paikkoja missä myytäisiin tupakkaa tän ikäiselle.Mieluiten kuokkalassa, keskustassa, ristonmaalla, keljossa tai vaajakoskella. Kertokaaa jokatapauksessa muutkin paikat??

Jos myös löytyisi luotettava hakija mieluiten keljo, ristonmaa, kuokkala tai keskusta niin hakurahaakin tulisi... ilmoitelkaaapa ja kiitos jo etukäteen. (:

14

1197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huiheli

Et saa poju mistää...

• JoriBöö

Itseasiassa toi on tyttö,tunnen sen.

• GUNNARI

varaa maksaa hakuria?

• paras!

no semmoset 1-2 euroo missäs päin oot?

• paras!

kolmekin euroa se vähän riipppuu...

• homokirahvi

R-kioksiltra ite saan kylläkin palokassa...grilli kiokseilla todennäköisesti kaikissa misssä myydään tupakkaa niin alaikäiset saa; ne on auki vaan yöllä klo 21-05 tai jotai sinne päin

• röökaaja1995

Muakin kiinnostas tietää.Asun Lahdessa ja missä siellä myytäisiin tupakkaa?oon myös 14-vuotias ja olen koukussa tupakkaan.Stumppeja on vikea löytää.Keräisin niistä purua,mutta niitä on vaikea löytää.Haluan polttaa,kun muutkin polttaa.Myykö jotkut kioskit Lahdessa tupakkaa?Jos myy niin mitkä?

• Gunnari

voi vielä peruuttaa tupakoitsijan kohtalon.. Sano ei tupakalle!

• kokeillut olen

Jos olet kovinkin ikäisesi näköinen, niin tuskimpa mistään kovin helpolla saa. Jos olet täysi-ikäisen näköinen niin saattaa olla hyvinkin mahdollista, ei joka paikassa papereita kysellä. Kaikki kaupat ja marketit kannattaa unohtaa, takuuvarmasti kysyvät papereita jos vähääkään epäilevät ikää. Veljeni on 24-vuotias, pitkä ja parrakas, silti kyselevät välillä papereita joissain marketeissa. Pienet R-kioskit ja hikiset grillit, siinäpä ne mahdollisuudet taitaa olla, varmoja alaikäisten mestoja tosin ei ole missään.

Tätä lienee turha sanoa, mutta kannattaahan sitä miettiä, että kannattaako aloittaa ollenkaan. Tietenkin on nämä iänikuiset ja kyllästymiseen asti jauhetut terveys- ja rahasyyt, mutta myöskin tulevaisuudessa tupakoinnista tullaan tekemään vielä huomattavasti vaikeampaa kuin se on nyt. Eli myyntiä rajoitetaan, hintaa nostetaan, kielletään kaikki yleisillä paikoilla, talon pihoilla, tapahtumissa ja "ihmisten näkyvillä" polttaminen jne.

• Tanja14

Ei kai ne suviseuroissa kiellä tupakointia.. sit en kyllä ala!

• Anonyymi

Myykö kukaa tupakkaa jkl alueel ja jos myy nii laittakaa snäpit ja mihi hintaa myisitte oon 13v

• Anonyymi

12 egee toppa halssilan Sivassa nähtäis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

12 egee toppa halssilan Sivassa nähtäis

mulleki pitäs olla tupakkaa jkl alueel

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mulleki pitäs olla tupakkaa jkl alueel

Vinkkaan poliisille tästä langasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      101
      2100
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      290
      1899
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      341
      1732
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      1584
    5. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      98
      1495
    6. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      32
      1281
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1113
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      67
      1069
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1047
    10. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      58
      1038
    Aihe