iltatoria...

liike keskustassa

...ei järjestetä tänä kesä ollenkaan...EIHÄN???? älytön ja turha tapahtuma, joka tukkii joka torstai koko keskustan...ihmiset tarvitsevat parkkipaikkoja autoille, VAIKKA EIVÄT KÄY iltatorilla!! tai järjestäkää parkkipaikat meriniitylle, ja kävelkööt halukkaat sieltä!!! keskustan liikkeet tarvitsevat vähät parkkipaikat omia asiakkaitaan varten!!!!

7

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -kt-

niinpä. onhan se kamalaa jos kesäaikana kerran viikossa ei löydy parkkipaikkaa.

• lappibor

Salon iltatoria pidetään esimerkkinä torin elävöittämisestä Suomessa, monen kaupungin päättäjät ovat käyneet ottamassa siitä oppia.

Ja jos jollekin tulee ongelmia iltapysäköinnin kanssa voi aina ajoittaa asioinnin muuhun päivään tai kellönaikaan

Eläköön Salon iltatori, täällä sellaisesta voi vain uneksia

• pulveri

Olen joskus sanonut että menen linnaan ennenkuin iltatorille ja tämä pätee kohdallani vieläkin. Mutta ketä siellä haluaa torstai-iltansa viettää niin suotakoon se heille. En minä käy strippibaareissakaan, mutta ei sekään mua haittaa jos joku siellä käy. Muutoin viihdyn torikahviloissa kesäisin, vaimon mielestä turhankin paljon.
        Keskustan liikkeet ovat kuus päivää viikossa auki, niin tartteeks sinne sit juur torstai-illal ängetä, men vaik lehmijärvel uima sillo siel o tilaa ja ain siel saunas oppi jonkun uude venäjänkielisenki sanan. Pakkoki on oppia ku sä olet ainoa suomalaine.

• kauppias.
        pulveri kirjoitti:

Olen joskus sanonut että menen linnaan ennenkuin iltatorille ja tämä pätee kohdallani vieläkin. Mutta ketä siellä haluaa torstai-iltansa viettää niin suotakoon se heille. En minä käy strippibaareissakaan, mutta ei sekään mua haittaa jos joku siellä käy. Muutoin viihdyn torikahviloissa kesäisin, vaimon mielestä turhankin paljon.
        Keskustan liikkeet ovat kuus päivää viikossa auki, niin tartteeks sinne sit juur torstai-illal ängetä, men vaik lehmijärvel uima sillo siel o tilaa ja ain siel saunas oppi jonkun uude venäjänkielisenki sanan. Pakkoki on oppia ku sä olet ainoa suomalaine.

Painukaa te valittajat VITTUUN!!!! Teitä ei todellakaan kaivata torilla tai missään muuallakaan!

• pulveri
        kauppias. kirjoitti:

Painukaa te valittajat VITTUUN!!!! Teitä ei todellakaan kaivata torilla tai missään muuallakaan!

Taidatkos sen napakammin sanoa.

• torillakin
        kauppias. kirjoitti:

eihän kukaan toritapahtumaa moiti...ainoastaan sen tuomia haittoja niille, jotka eivät siellä syystä tai toisesta käy :)

• Eveliina45
        torillakin kirjoitti:

eihän kukaan toritapahtumaa moiti...ainoastaan sen tuomia haittoja niille, jotka eivät siellä syystä tai toisesta käy :)

Melko lähellä toria ja sen tapahtumia ollaan jo, jos parkkiin pitää torin reunalle päästä.
        Salon iltatori, tapahtumineen on asia, josta teidän salolaisten tulisi olla ylpeitä, eikä vastustaa sitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      135
      1579
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      52
      1505
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      68
      1123
    4. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      103
      1047
    5. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      108
      960
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      51
      848
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      85
      810
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      57
      733
    9. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59
      695
    10. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34