...ei järjestetä tänä kesä ollenkaan...EIHÄN???? älytön ja turha tapahtuma, joka tukkii joka torstai koko keskustan...ihmiset tarvitsevat parkkipaikkoja autoille, VAIKKA EIVÄT KÄY iltatorilla!! tai järjestäkää parkkipaikat meriniitylle, ja kävelkööt halukkaat sieltä!!! keskustan liikkeet tarvitsevat vähät parkkipaikat omia asiakkaitaan varten!!!!
iltatoria...
7
222
Vastaukset
- -kt-
niinpä. onhan se kamalaa jos kesäaikana kerran viikossa ei löydy parkkipaikkaa.
- lappibor
Salon iltatoria pidetään esimerkkinä torin elävöittämisestä Suomessa, monen kaupungin päättäjät ovat käyneet ottamassa siitä oppia.
Ja jos jollekin tulee ongelmia iltapysäköinnin kanssa voi aina ajoittaa asioinnin muuhun päivään tai kellönaikaan
Eläköön Salon iltatori, täällä sellaisesta voi vain uneksia- pulveri
Olen joskus sanonut että menen linnaan ennenkuin iltatorille ja tämä pätee kohdallani vieläkin. Mutta ketä siellä haluaa torstai-iltansa viettää niin suotakoon se heille. En minä käy strippibaareissakaan, mutta ei sekään mua haittaa jos joku siellä käy. Muutoin viihdyn torikahviloissa kesäisin, vaimon mielestä turhankin paljon.
Keskustan liikkeet ovat kuus päivää viikossa auki, niin tartteeks sinne sit juur torstai-illal ängetä, men vaik lehmijärvel uima sillo siel o tilaa ja ain siel saunas oppi jonkun uude venäjänkielisenki sanan. Pakkoki on oppia ku sä olet ainoa suomalaine. - kauppias.
pulveri kirjoitti:
Olen joskus sanonut että menen linnaan ennenkuin iltatorille ja tämä pätee kohdallani vieläkin. Mutta ketä siellä haluaa torstai-iltansa viettää niin suotakoon se heille. En minä käy strippibaareissakaan, mutta ei sekään mua haittaa jos joku siellä käy. Muutoin viihdyn torikahviloissa kesäisin, vaimon mielestä turhankin paljon.
Keskustan liikkeet ovat kuus päivää viikossa auki, niin tartteeks sinne sit juur torstai-illal ängetä, men vaik lehmijärvel uima sillo siel o tilaa ja ain siel saunas oppi jonkun uude venäjänkielisenki sanan. Pakkoki on oppia ku sä olet ainoa suomalaine.Painukaa te valittajat VITTUUN!!!! Teitä ei todellakaan kaivata torilla tai missään muuallakaan!
- pulveri
kauppias. kirjoitti:
Painukaa te valittajat VITTUUN!!!! Teitä ei todellakaan kaivata torilla tai missään muuallakaan!
Taidatkos sen napakammin sanoa.
- torillakin
kauppias. kirjoitti:
Painukaa te valittajat VITTUUN!!!! Teitä ei todellakaan kaivata torilla tai missään muuallakaan!
eihän kukaan toritapahtumaa moiti...ainoastaan sen tuomia haittoja niille, jotka eivät siellä syystä tai toisesta käy :)
- Eveliina45
torillakin kirjoitti:
eihän kukaan toritapahtumaa moiti...ainoastaan sen tuomia haittoja niille, jotka eivät siellä syystä tai toisesta käy :)
Melko lähellä toria ja sen tapahtumia ollaan jo, jos parkkiin pitää torin reunalle päästä.
Salon iltatori, tapahtumineen on asia, josta teidän salolaisten tulisi olla ylpeitä, eikä vastustaa sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351579
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!521505Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka681123Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1031047- 108960
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa51848Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s85810Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57733- 59695
- 34676