Kulkee nokka pystyssä eikä tervehdi, talkoissakin on ikäänkuin työnjohdollisissa tehtävissä ja kehuskellen että on käynyt Ylen avoimen yliopiston (mikä tuli vissiin telkkarista)
Ai että kun pistää kipinäksi kun se siellä neuvoo aina muita miten hän asiat tekisi.
Naapuri kehuskelee koulutuksellaan
6
562
Vastaukset 6
- ee
naapuri
- ...
Miksi annat hänen vaikuttaa itseesi tuolla tavoin? Nyt tulee ainoastaan mieleen, että heijastat hänen kauttaan jotain itsessäsi olevaa ja siksi sinua ärsyttää hänen käytöksensä.
Mikset anna hänen vain olla ja keskity itse johonkin muuhun, joka on olennaista? - jööran
samoin meidän naapuri,kehuskelee käyneensä Börje Melperin panokoulussa ja vielä hetkuttaa vartaloaan provosoivasti.
- voi hyvää päivää
vaan kateelinen naapurilles :D kyllä mä ymmärrän, onhan se tv:stä tullut yliopiston suorittaminen aikas haastavaa, jos ei muuten voi perse puutua katellessa.
- 17+3
Oletko nyt ihan varma, ettei yritä olla vitsikäs tuon koulutuksensa kanssa. Kukaan täysijärkinen ei kehuskele Ylen avoimen "yliopistokoulutuksen" kanssa. Samaan kastiin kuuluu kuin kehuskelisi, että kävin minäkin kirjekurssin ;)
- Marake
Ihan selvästi uimamaisteri-osasto tuo naapurisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48910Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14783Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl496766- 45682
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32553
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE171522Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470