Miksi taloja maalataan ja lumia tiputetaan ei-suomalaisen työvoiman toimesta?
Suomessa on ennätys nuorisotyöttömyys, hävettää.
Vastikkeet myös nousevat joka vuosi ja asukkaat on Suomen systeemissä (joka on kopio Ruotsista) leikattu demokraattisen päätöksenteon ulkopuolelle, maan tavan mukaisesti (vrt. Maalaisliitto ja Nuorisoasuntosäätiö). Suomen systeemissä asukas on yksikkö DDR / NL kolhoosissa, jonka tuotantokyky pyritään maksimoimaan ja jonka yksikkökustannukset pyritään minimoimaan kolhoosin edun vuoksi.
Onko systeemissä tai sen toimijoissa jotain kehitettävää?
Jatkuva ja armoton edunvalvonta ja kilpailutus on kai vähintä mitä asukkaiden eteen voidaan tehdä?
REALIA ja REILAX
2
628
Vastaukset
- näin on
kun suomalainen työtön nuori (useimmiten) on päihteiden kanssa ongelmissa ja tietää että valtio/kaupunki kustantaa mukavan oleilun. Asunto maksetaan, käyttörahaa saa, terveydenhuollon ja puhelimet sekä netit ja muut, eikä mitään tarvitse tehdä. Eikä kannatakaan, koska heti kun tulee tuloja niin veroina lähtee suuri osa ja tuet loppuu.
Virolaiset sensijaan tulevat mielellään tekemään nämäkin työt, kun saavat hyvät rahat (saman kuin suomalainen työntekijä saisi, mutta kulut erilaiset Virossa) Ja sitäpaitsi virolainen työntekijä on tehokkaampi ja tunnollisempi kuin suomalainen löysä *aska. Käykääpä kysymässä esim raksoilla, Virolainen tekee työtä hyvin ja suomalainen valuu jurriissa työmaalle ja valittaa kaikkea eikä jaksa mitään. - ex-asiakas4
realian rikos firmasta kannattaa jokaisen joka ei halua kunnon velkoja pysyä erossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497