kokemuksia terveystalon ortopedeista

yksityisten lekurit

Hei

Onko kukaan käynyt terveytalon ortopedillä? millaiset kokemukset? kuka oli lääkäri?

Lähinnä kerään tietoa, koska itse sain sieltä todella huonoa kohtelua, jos meitä on enempi niin olisi kiva kuulla!

Maksoin itse käyntini, vakuutus kyllä korvasi takaisin, mutta aika huima hinta huonosta kohtelusta 100e 20min käynnistä, käteen resepti, rtg-kuvat otettu, lääkäri kyllä soitti niistä vielä samana päivänä, mutta sen jälkeen jätti hoitamisen. Jätin soittopyyntöjä, soitti ja jätti vastaajaan nihkeän viestin, jossa huomauttelee että ei hoida puhelimitse mitään, sain lääkärin kyllä kiinni sitten, mutta sanoi ettei hoida mitään puhelimitse..vaikka kyse oli särkylääkkeistä ja siitä että saisin omat asiakirjani lausuntoineen itselleni.

30

17459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myös käynyt

      Olen käynyt Terveystalon ortopedillä, minua kiinnostaisi paikkakunta, kävitkö Etelä-Suomen aluella, kuten minä.

      • Myös käynyt

        Laitan rohkeasti alueen, eli kävin Päijät-Hämeen alueella, entä sinä aloittaja.


      • yksityisten lekurit
        Myös käynyt kirjoitti:

        Laitan rohkeasti alueen, eli kävin Päijät-Hämeen alueella, entä sinä aloittaja.

        oli missä kävin ortopedilla, saakohan nimiä nmainita, tämän ortopedin nimi oli kari


      • Oikeus omiin tietoih
        yksityisten lekurit kirjoitti:

        oli missä kävin ortopedilla, saakohan nimiä nmainita, tämän ortopedin nimi oli kari

        Valitettavasti emme käyneet samassa paikassa. Jos sinulla on jokin hoidettava vaiva/sairaus, eikö lääkäri kertonut soiton aikana, mitä hän suosittelee. Potilaalla on oikeus saada myös kaikista asiakirjoista kopio, samoin kuvista, itse sain potilaan kopion CD:lle. Soita ja pyydä kopiot, siihen olet oikeutettu, ja tarvittaessa kysy toisen ortopedin mielipide. Yksityisillä toimii myös potilasasiamies.


      • yksityisen lekurit
        Oikeus omiin tietoih kirjoitti:

        Valitettavasti emme käyneet samassa paikassa. Jos sinulla on jokin hoidettava vaiva/sairaus, eikö lääkäri kertonut soiton aikana, mitä hän suosittelee. Potilaalla on oikeus saada myös kaikista asiakirjoista kopio, samoin kuvista, itse sain potilaan kopion CD:lle. Soita ja pyydä kopiot, siihen olet oikeutettu, ja tarvittaessa kysy toisen ortopedin mielipide. Yksityisillä toimii myös potilasasiamies.

        olen vaatinut näitä papereita nyt kolmisen kertaa, joudun luultavasti lomakkeella pyytää niitä tai käydä taas paikanpäällä, eivät ole lähettäneet vaikka pyysin.Potilasasiamiehelle olen nyt saanut laitettua tekstiä tästä samoin kun yleisen valituksen yhteystietojeni kanssa.

        Minulla kyseessä olkapään vaiva, rtg kuvien jälkeen lekuri ei vaan nähnyt asiakseen auttaa, koska niissä ei ollut mitään. Ei oikeestaan selittänyt mitään sanoi vain ettei hämminkiä, en tiedä mitä kuvista rtg lekuri on lausunut, sekin pitäisi saada. On vaan veemäistä, kun sama olka kolmatta kertaa helvetillisen kipeä ja lekuri haihattelee. Ei anna muuta ku panacodia ja tervemenoa. Se on sitte Heliölle aika seuraavaks, häntä on ainaki kehuttu.


      • yksityisten lekurit
        yksityisen lekurit kirjoitti:

        olen vaatinut näitä papereita nyt kolmisen kertaa, joudun luultavasti lomakkeella pyytää niitä tai käydä taas paikanpäällä, eivät ole lähettäneet vaikka pyysin.Potilasasiamiehelle olen nyt saanut laitettua tekstiä tästä samoin kun yleisen valituksen yhteystietojeni kanssa.

        Minulla kyseessä olkapään vaiva, rtg kuvien jälkeen lekuri ei vaan nähnyt asiakseen auttaa, koska niissä ei ollut mitään. Ei oikeestaan selittänyt mitään sanoi vain ettei hämminkiä, en tiedä mitä kuvista rtg lekuri on lausunut, sekin pitäisi saada. On vaan veemäistä, kun sama olka kolmatta kertaa helvetillisen kipeä ja lekuri haihattelee. Ei anna muuta ku panacodia ja tervemenoa. Se on sitte Heliölle aika seuraavaks, häntä on ainaki kehuttu.

        Hän oli kai ajatellut että muutaman viikn välein varaan hänelle ajan ja maksan 100e reseptin uusimisesta, ainakin esitti asian niin.


      • Oikeus omiin tiet.
        yksityisen lekurit kirjoitti:

        olen vaatinut näitä papereita nyt kolmisen kertaa, joudun luultavasti lomakkeella pyytää niitä tai käydä taas paikanpäällä, eivät ole lähettäneet vaikka pyysin.Potilasasiamiehelle olen nyt saanut laitettua tekstiä tästä samoin kun yleisen valituksen yhteystietojeni kanssa.

        Minulla kyseessä olkapään vaiva, rtg kuvien jälkeen lekuri ei vaan nähnyt asiakseen auttaa, koska niissä ei ollut mitään. Ei oikeestaan selittänyt mitään sanoi vain ettei hämminkiä, en tiedä mitä kuvista rtg lekuri on lausunut, sekin pitäisi saada. On vaan veemäistä, kun sama olka kolmatta kertaa helvetillisen kipeä ja lekuri haihattelee. Ei anna muuta ku panacodia ja tervemenoa. Se on sitte Heliölle aika seuraavaks, häntä on ainaki kehuttu.

        Harri Heliö on oikeasti yksi parhaimpia olkapääspelialisteja, Helsinki on tuttu opiskelukaupunkina ja luottaisin ehdottomasti Heliöön. Mene käymään paikan päällä ja pyydä tietosi. Onnea matkaan.


      • yksityisten lekurit
        Oikeus omiin tiet. kirjoitti:

        Harri Heliö on oikeasti yksi parhaimpia olkapääspelialisteja, Helsinki on tuttu opiskelukaupunkina ja luottaisin ehdottomasti Heliöön. Mene käymään paikan päällä ja pyydä tietosi. Onnea matkaan.

        Sain ajan heliölle jo 6.4 oli joku peruutus vissii kun niin nopsaan sain. Uskon myös Heliön taitoihin, on niin paljon hyvää kuullut,aina on asiallisesti hoitanut ja kuunnellut. Toivotaan että apua löytyy.

        Aion nyt kuitenkin tehdä reklamaation tosta terveystalon lekurista.Vaikka eipä siitä kai lääkärille mitään seuraa..


      • lekureistakin
        yksityisten lekurit kirjoitti:

        Sain ajan heliölle jo 6.4 oli joku peruutus vissii kun niin nopsaan sain. Uskon myös Heliön taitoihin, on niin paljon hyvää kuullut,aina on asiallisesti hoitanut ja kuunnellut. Toivotaan että apua löytyy.

        Aion nyt kuitenkin tehdä reklamaation tosta terveystalon lekurista.Vaikka eipä siitä kai lääkärille mitään seuraa..

        http://www.selkasivut.fi/


      • yksityisten lekurit
        lekureistakin kirjoitti:

        http://www.selkasivut.fi/

        missä meni pieleen kun lääkäreistä tuli niin kaikkitietäviä, että vikaa ei ole vaikka se on toteen näytetty? mulle on siis käynyt monesti näin, ensimmäisen kerran menin tk:on olkapään takia, arvuuttelivat vaikka mitä, laittoivat kortisonia, lähettivät fysioon..kyllästyin - menin yksityiselle olevinas huippu ortopedille, joka vähätteli vaivaani joka oli kestänyt puolivuotta, sanoi että mene meiän fysioon, sulla on vaa löysä olka. No onneksi laittoi sentää magneettiin lähetteen, mutta sanoi samaan lauseeseen että bsieltä tuskin mitään löytyy - no siellä oli vikaa, nivelrikkoa ja rustorepeemää..lekuri ei uskonut, mutta sanoin etten aio enää fysioon mennä, tiedän oman kroppani sen verta hyvin etten aio turha rääkkiä kädelle enää tehdä. Lekuri leikkas, mutta jätti ruston korjaamatta - puoli vuotta tosta leikkauksesta olin jo uudelleen leikkurissa ja tämä lekuri korjasi sen oikean vian..että huhhuh..

        Pätkääkään en luota lekureihin..kuuntelen ite miltä tuntuu, olen nyt 3kk kestänyt helvetinmoisia kipuja taas ja tuntuu ettei loppua näy..


      • pvai

        Huippua terveyskeskuksen takuut mitään ei saa mitä vaatii , toistuvista käyneistä huolimatta olen pyytänyt magneetti kuvaukseen 10 v ja käynyt rönkenkuvauksissa joka vuosi ei mitään vikaa , sitten 11, toisenavuotena todettiin tekonivel vaihtoon .pyysin parempaa tutkimusta , pääsyä magneetti kuvaukseen .jyrkkä kielteinen vastaus.Tämä on suomalaisten ?.Hoito-Takuuta. Mutta Tilasin ajan yksityiseltä ja levyt tulivat ja kertomus 1,5 , sentin irtokappaleita vaivana .ihmetyttää tämä kalastajien pompotelu terveys keskus -lähete ortopeerallia monta vuotta maksat turhaan, eikä se vielä mitään vaan ne tajuttoman kivut mitä olen kestänyt vuodesta 1998, saakka .Nyt kun sain levykeen, soitin tälle ortopeedile, haluatko katso tuloksia .Vastaus suuttui en tarvitse niitä.tämä on sitä erikoissairaanhoidon hoitoa


      • Yksityislääkäri

        Onko kenellä kokemusta Kuopiossa orpedilääkäreistä. Voiko jotakin suositella. Polviongelmia.


      • Yksityilääkäri
        Yksityislääkäri kirjoitti:

        Onko kenellä kokemusta Kuopiossa orpedilääkäreistä. Voiko jotakin suositella. Polviongelmia.

        Oli tuossa kirjoitusvirhe siis ortopedialääkäreistä


      • Yksityislääkäri
        pvai kirjoitti:

        Huippua terveyskeskuksen takuut mitään ei saa mitä vaatii , toistuvista käyneistä huolimatta olen pyytänyt magneetti kuvaukseen 10 v ja käynyt rönkenkuvauksissa joka vuosi ei mitään vikaa , sitten 11, toisenavuotena todettiin tekonivel vaihtoon .pyysin parempaa tutkimusta , pääsyä magneetti kuvaukseen .jyrkkä kielteinen vastaus.Tämä on suomalaisten ?.Hoito-Takuuta. Mutta Tilasin ajan yksityiseltä ja levyt tulivat ja kertomus 1,5 , sentin irtokappaleita vaivana .ihmetyttää tämä kalastajien pompotelu terveys keskus -lähete ortopeerallia monta vuotta maksat turhaan, eikä se vielä mitään vaan ne tajuttoman kivut mitä olen kestänyt vuodesta 1998, saakka .Nyt kun sain levykeen, soitin tälle ortopeedile, haluatko katso tuloksia .Vastaus suuttui en tarvitse niitä.tämä on sitä erikoissairaanhoidon hoitoa

        Mitähän tarkoittaa levyt tulivat ja 1,5 cm irtokappaleita? Minulla on polvissa terveyskeskuksen kuvauksessa havaittu rappeutumaa. Toinen polvi ei oireile kuin hyvin vähän, mutta toinen on aika kivulias. Ei edes särkylääkkeet auta.


      • Anonyymi
        Oikeus omiin tietoih kirjoitti:

        Valitettavasti emme käyneet samassa paikassa. Jos sinulla on jokin hoidettava vaiva/sairaus, eikö lääkäri kertonut soiton aikana, mitä hän suosittelee. Potilaalla on oikeus saada myös kaikista asiakirjoista kopio, samoin kuvista, itse sain potilaan kopion CD:lle. Soita ja pyydä kopiot, siihen olet oikeutettu, ja tarvittaessa kysy toisen ortopedin mielipide. Yksityisillä toimii myös potilasasiamies.

        Terveystalo kynii heillä otetuista kuvantamisista 20 euroa/ CD.

        Kyseisen firman palveluita pitkään käyttäneenä sanoisin, että laatu on vuosien varrella tullut alas. Lääkäreitä on pilvin pimein, joten joukossa on myös vähemmän pätevää porukkaa, eikä aina jakseta edes käyttäytyä.


      • Anonyymi
        Oikeus omiin tiet. kirjoitti:

        Harri Heliö on oikeasti yksi parhaimpia olkapääspelialisteja, Helsinki on tuttu opiskelukaupunkina ja luottaisin ehdottomasti Heliöön. Mene käymään paikan päällä ja pyydä tietosi. Onnea matkaan.

        Heliö ehdottomasti olkapää ongelmissa, suosittelen. Leikkaus onnistui hienosti, toki kivulias, päivittäinen kuntoutusohjelma tehtävä ihan itse. Kannatti, sain toimivan olkapään, urheilu/jumpat sujuu.


    • Päpä

      Kävin yksityisellä ortopedilla ( Terveyskeskuksen ortopedi siis suositteli yksityistä). Yksityinen maksoi 145€ sis.Käyntiaika enintään 20 min 70 € ja vakuutusyhtiötä varten E-lausunnon erikoislääkäri 75.00 €. Vakkutus korvaa mutta kuitenkin aika kallista. Palvelu oli hyvää ja tämä oli sellainen kuka on vielä perehtynyt polvi vammoihin. Joudun menäää sille uudestaan mangeettikuvan jälkeen ..... Toivon ettei polve jouduta leikkaamaan. Tämä ortopedi sanoi että jos on se mitä epäilee nii paha juttu......

      • yksityisten lekurit

        Hyvä että jollain asiantunteva lekuri!!Kallista joo, on sitä valmis omasta terveydestä maksamaankin, mutta kohtuus kaikessa..vakuutus kun ei niitä heti korvaa..ja jos kyse on viimesistä penneistä tilillä, ni onhan se hankalaa ravata useasti sielä vastaanotolla. Eihän kaikkien pidä kaikista tykätä, mutta mun käyminen kyseisen lekurin luona loppu kyllä tähän. Jos lekuri lyö mulle luuria korvaan, kun pyydän papereita ja jotain särkyyn ni - jotain asenne vammaa oli enempikin.


    • Avun saannut

      Ortopedejä ja hyviä-ortopedejä näinhän se on,kukaan ei kiistä sitä että kaikissa
      ammattikunnissa on hyvin osaavat ja vähemmän hyvin osaavat.
      Varma merkki osaamisen loppumisesta, Ortopedin vaikeaa puhelimeen
      saatavuutta, "kädet ovat ylhäällä".Ammattiylpeys estää suosituksen kolleegalle.

      • Apua_myös

        Niin no kaikista löytyy noita "ammattilaisia"
        Minulla vaivasi olkapäät ja samaan aikaan lonkat alkoivat oireilla.
        Ensimmäinen ortodperi tuumasi että jos ei jaksa töitä tehdä niin pitää kouluttautua helpompiin hommiin.
        onneksi oli hyvä työterveyslääkäri ja pisti toiselle ortopedille joka sitten muutaman kuukauden päästä leikkasikin olkapäät kuntoon.
        Lonkkien kanssa ihmeteltiin myös pitkään.
        Viime kesänä kävin jälleen kerran ortopedillä joka epäili ettei lonkissa vikaa mutta lähetti ortopedian ja tarumatologian erikoislääkärille (hyvä ortopedi, myönsi ettei tiedä ja lähetti viisaammalle).
        No siitä edettiin aika pian sitten tekonivelleikkaukseen.


    • Anonyymi

      Ei hyviä kokemuksia Terveystalon ortopedistä. Jo kahteen otteeseen käynyt Myyrmäen ortopedillä (nimim MK). Katselee vähän kuvia ja sanoo ettei näe niissä juuri mitään. Magneetissa on käyty, ultrassa ja röntgenissä käyty...

      Jotain feelua tullut sekä kylkeen, että lonkkaan työtapaturmassa ja toisinaan kivut aivan helvetillisiä. Istuminen ja makaaminen ei juuri onnistu. On määrätty Triptyliä kipukynnystä nostamaan, Miranaxia, Panacodia yms. Tuntuu ettei mistään lääkkeestä ole vastetta. Panacodissa pieni mutta sitä ei haluta määrätä ettei vaan jää koukkuun... öö okei.

      Mikä eniten vituttaa, on se, että kun vedän keuhkot täyteen happea, nousee oikean puolen kylkiluut ylemmäs kuin vasemman. Sekä tt-lääkäri, fyssari ja ortopedi sanovat sen olevan normaalia. Kyllä minä sen tiedän. Tässä kun on ikää jo 40v, niin tiedän myös että ne eivät aina ole olleet eri tasolla.

      Alkaa ahdistamaan elämä jatkuvien kipujen kanssa. Nukkuminen lähes samassa asennossa aina. Katkonaiset yöunet kipuihin heräten. Onko kellään suositella jotain oikeasti hyvää ortopedia? Ei huvita juosta näissä tusina tt-lääkäreissä enää.

    • Anonyymi

      Voiko ortopedi muuten määrätä lääkkeitä? Terveystalon ortopedi sanoi että ei tiedä lääkkeistä mitään mikä kuulostaa hyvin erikoiselta? Ja kyllä tässäkin tapauksessa Myyrmäen Terveystalon MK.. ja jos tuo sinunkin MK on kaljuuntunut mies niin samahan sen on oltava. Ei vailuta järin pätevältä eikä motivoituneelta. Osaa varmaan jotkut hyvinkin näkyvät vammat katsoa (jos niitäkään). Muuten tosiaan lukee nopeesti koneelta ja vähän painelee sieltä täältä.

    • Anonyymi

      Googlettaa vakuutuslääkärit. Kyseinen Myyrmäen *huippuortopedi* MK löytyy listalta!

      Siinä varmasti yksi syy, miksi tämä miesoletettu vain näpyttää konetta ja sanoo kaiken olevan ok. Välttäkää näitä vakuutuslääkäreitä. Ovat vaarallisia!!

    • Anonyymi

      Terveystalossa Helsingissä on Timo Silve... jolle ei pidä mennä. Miespuolinen. Sukunimestä on tuossa vain alkuosa. Sununimi on nen loppuinen. Menin valittamaan päkiäkipua. Äijä kyseli koko terveyshistoriani ja teki muistiinpanoja. Oli älyttömän kiireisen oloinen. Kun kerroin oireista hän sanoi että ei voi auttaa ja kehoitti menemään neurologille. Ei edes tutkinut jalkojani. Veloitti 130 e.

    • Anonyymi

      sama kokemus tuosta Timo Silv…. ei tuntunut asia häntä kiinnostavan …. kun etsin hänen kirjotuksen omaterveys kannasta siel oli maininta tarpeesta magneettikuviin mutta eipä mainninnut mulle … pyysin lähetettä kesti kolmisen viikkoa ja kävin kuvissa omalla kustannuksella ja voila nyt odotan keinonivelkonsultaatioon….

    • Anonyymi

      olisko niin että kun tietty nimi on tiedossa puhuu tästä kohdasta luetaan, ja siinä on kohta josta saa puheen avattua, keljuiltua oulu

    • Anonyymi

      Täällä Hämeenlinnan Khks on hyviä ortopedeja ihan julkisella puolella. Minulta leikattu molemmat lonkat ja polvet. Kävely sujuu hyvin.

    • Anonyymi

      Älkää menkö Art Schneiderin vastaanotolle, injektoi piikin mun polveen ja rikkoi polveni. Noinkin yksinkertainen toimenpide eikä osaa sitäkään. Polvi epäkunnossa sen jälkeen, siitä jo vuosi aikaa.

      • Anonyymi

        Art schneider suorittaa myös ihmiskokeita injektoimalla paskaa ihmisen kehoon. En suosittele ottaa vastaan Lahdessa ja Kouvolassa. Heti leikkaamassa vaikkei syytä olisikaan selvä natsisika.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe