Minkä rotuisi koiria teillä on rotikan kaverina? Koko ja ikä ero? Uros vai narttu?
Vuoden tai kahden päästä olisi tarkoitus ottaa toinen koira, kun olisi silloin isompi talo. Olen miettinyt jotain vähän pienempää koiraa. Mutta se ei saa olla liian pieni että pystyvät leikkimään.. Labradorinnoutajakin on käynyt mielessä. Mies taas mietti toista rotikkaa.
Meillä on reilu 2vuotias rotikka uros. Tulee toimeen kaikkien kanssa, narttujen, urosten ja ihmisten kanssa. On utelias ja haluaa tutustua kaikkiin. Pääse kuitenkin tosi harvoin leikkimään muitten koirien kanssa (ennakkoluulot, ihmiset vaihtaa puolta lenkillä jne.) Ystävilllä koiria mutta asuvat kauempana joten treffejä on harvoin..
Rotikalle kaveri?
3
481
Vastaukset
- mikä vaiinnn
Kyllä sen kaveriksi sopii minkä tahansa rotuinen koira, jos se kerran on varmuudella niin sosiaalinen. Tunnen perheen, jossa on rottweilerin kaverina englanninvinttikoira sekä perheen, jossa on rottweiler ja bernhardinkoira.
- zyprexa70
Sopiiko 9 v rotikalle penturotikka jos tää vanhus on sosiaalinen ja tottunut että perheessä on ollut koira
- Jade64
zyprexa70 kirjoitti:
Sopiiko 9 v rotikalle penturotikka jos tää vanhus on sosiaalinen ja tottunut että perheessä on ollut koira
Meillä ainakin vanha rottis ottanut hienosti vastaan kaikki tulokkaat on se sitten ollut minkärotuinen tahansa tai ikäinen eli kaik kelpaa myös kissat. Sehän on omistaja joka valitsee lauman uudet jäsenet lopulta :) eli en ole koskaan miettinyt etteikö uros tulis toimeen minkä tahansa uroksen kanssa, kunhan alku alkaa rauhallisella tutustumisella ja omistaja komentaa jos pientäkään rähinää syntyy. Mut johtaja on aina joku eläinlaumassakin, siis ihmisen jälkeen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171062124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?103309Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2272215Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja232033Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin11437Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491144- 721140
- 1751011
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59999Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77959