porin leivässä on yksi ilmeisen "leipääntynyt" työntekijä, naama norsunvitulla aina kun siellä käy, ei tervehdi, ei hymyile. On kuin olisi lipsahtanut hiivaa housuun ja siinä menee kyllä asiakkaallakin niinsanotusti jauhot suuhun kun morjestaa iloisesti ja toinen haaveilee seinän kanssa tai keskittyy limppupussin ryppyjen oikomiseen.
Lienee aiheellista kysyä, onko tällä vanhalla rieskalla kenties työt loppumassa kun motivaatio on samaa luokkaa kuin reikäleivän reikä?Vai viekö työpaikan joku nuori bebe?!
Naama sammakkoleivokselle sanon minä! Pitäisi olla iloinen siitä että on edes duunia, meitä on monta joilla sitä luksusta ei ole.
porin leipä
6
1026
Vastaukset
- leipääntynyt jo..
Taidanpa tunnistan tyypin muutaman vuoden takaa.. Sen kanssa oli helkkarin kiva työskennellä, korvat punasina sai kuunnella kiroilua ja huutoo kun sulla itellä ei ollu sitä 40 vuoden koneenhoitokokemusta =)
- @
Mikä kauppa haukutaan seuraavaksi
- smileee
että sinä itse osaat olla aina ystävällinen muille ihmisille ja muistat tervehtiä ja hymyillä. Kun vielä muistat puhua ihmisistä vain hyvää takanapäin, niin tulee kaikille hyvä mieli.
- on niin
huono työilmapiiri, että hymy hyytyy väkisinkin, toisaalta nämä eläintarhanelimennäköiset siihen suurin syy ovatkin...
- .........
on niin kirjoitti:
huono työilmapiiri, että hymy hyytyy väkisinkin, toisaalta nämä eläintarhanelimennäköiset siihen suurin syy ovatkin...
Tänäpäivänä ei todellakaan ole sitä mitä se oli vuosia sitten.Voisit sinäkin yllättyä työtahtisuudesta ja tuloksellisuudesta.
Voihan olla työntekijällä ongelmia ja väsymystä,vaikea hakea apua ja kaikesta ei saa saikkuakaan.
ME ASIAKASPALVELIATKIN OLEMME IHMISIÄ ,AINA EI JAKSA HYMYILLÄ JOS SYDÄN ON VERESLIHALLA.
Ei asiakkaan tarvi siitä hernettä nenäänsä vetää.
Yleinen keskustelu usein on sitä että asiakaspalvelutehtävissä olevan pitäisi olla ennenkaikkea PIRTEÄ,LEVÄNNYT JA NUORI HYVÄNNÄKÖINEN.
En ole kyseisen työpaikan työntekijä.
On vaan nykyään niin ettet millään pääse pois työstä vaikka haluaisitkin jo jäädä lepäämään ,melkein 50-vuotta töissä oltuasi. - pullapää
......... kirjoitti:
Tänäpäivänä ei todellakaan ole sitä mitä se oli vuosia sitten.Voisit sinäkin yllättyä työtahtisuudesta ja tuloksellisuudesta.
Voihan olla työntekijällä ongelmia ja väsymystä,vaikea hakea apua ja kaikesta ei saa saikkuakaan.
ME ASIAKASPALVELIATKIN OLEMME IHMISIÄ ,AINA EI JAKSA HYMYILLÄ JOS SYDÄN ON VERESLIHALLA.
Ei asiakkaan tarvi siitä hernettä nenäänsä vetää.
Yleinen keskustelu usein on sitä että asiakaspalvelutehtävissä olevan pitäisi olla ennenkaikkea PIRTEÄ,LEVÄNNYT JA NUORI HYVÄNNÄKÖINEN.
En ole kyseisen työpaikan työntekijä.
On vaan nykyään niin ettet millään pääse pois työstä vaikka haluaisitkin jo jäädä lepäämään ,melkein 50-vuotta töissä oltuasi.Siellä on melko tiukka työtahti, kova meteli, kuumuus ja raskaat työtehtävät. ei siellä jaksa hymyillä koko aikaa varsinkin jos just sen muutaman kymmenen vuotta on ollu hommissa. mulle riitti pari vuotta, nykyään ei kyllä maistu pl eväät, ei sen takia että niissä jotain vikaa olisi, vaan niiden jollain tavalla ahdistavien muistojen.. Työkaverit siellä oli kyllä ihania! toivon heille pelkkää hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263754- 822597
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468