Nonii, kertokaapas, että minkälaisia kokemuksia teillä rellumiehillä on tästä rellu 19 mallista. Minkälaisia vikoja rellu 19:sta löytyy? Onko jotain ominais vikoja paljonkin yms. Sitten tietysti kiinnostaa nuo ajo-ominaisuudet, onko ne hyvät? Ny olis pienoinen rellu 19 kuume noin 37,5 astetta ja nousee. Autokuumetta on 39 astetta ja nousee. Eipä tässä muuta. Kiitos jo etukäteen vastauksistanne.
Vastaukset 2
- yleisimmistä vioista
Tässäpä olisi jotakin listausta renault 19:sen mahdollisista tyyppivioista
Moottoriviat
Moottori saattaa kuluttaa tavanomaista enemmän öljyä. Muista tarkastaa moottorin öljymäärä säännöllisesti.
Moottorin ja vaihteiston öljyvuotoja. Moottorin öljyvuotoa esimerkiksi öljypohjan tiivisteestä.
Käyntihäiriöitä, joiden syynä on kosteus virranjakajan kannen sisäpuolella. Kannen rakennetta muutettu 1993.
Nykiminen ajettaessa tasanopeudella pienellä kaasulla kuuluu auton luonteeseen.
Ajonestolaitteen vikoja.
Vesiletkuvuotoja.
Käynnistysmoottorivikoja. Solenoidi juuttuu.
Laturivikoja, jännitteensäädinvikoja.
Päävirtakaapelivikoja.
Jäähdyttimen puhaltimen lämpökytkinvikoja.
Vaihteiston ja voimansiirron viat
Kytkinvaijerivikoja.
Pyöränlaakerivikoja esiintyy tavallista runsaammin.
Jarruviat
Jarruvikoja.
Jarruputket ruostuvat.
Jarruletkuissa on murtumia.
Ohjauslaitteiden ja pyöränripustuksen viat
Tukivarsien nivelissä ja raidetangon päissä voi olla väljää.
Etujousi voi olla poikki.
Alapallonivelet väljät.
Sähköviat ja valoviat
Ajovalovikoja.
Pakoputkistoviat
Pakoputkistovuotoja.
Ruosteviat
Ruostuminen alkaa pyöränaukkojen reunoista, kynnyskoteloista ja nosturin kiinnityskohdista. - g60of7r697
Mulla oli pari vuotta renu 19, sata tonnia ajettu. Lähes puolet tuloistani meni vikojen korjauksiin, en ala niitä listaamaan kaikkia. Aivan varmasti en ikinä laita ranskalaista autoa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran99939Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?158902- 64740
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y26692Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47684Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46654- 50638
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä32572Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30567Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.37556Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20543- 31541
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee458531- 6496
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81489- 43483
- 44471
- 69465
- 31465
Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 364437