tupakka ja viina

kari_94

missä myydään parhaat ja halvimmat viinat tallinnassa? saako merekeskuksesta tai sadamarketista halvalla vai kannattaisiko suunnata keskustaan? ja myykö helposti alaikäsille, (oon 15w)

t: kari

18

1640

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kari_94

nii ja toki saa myös kertoa hyviä vinkkejä että mitä kannattaa ostaa. aattelin ostaa pari kartonkia tupakkaa (mitä merkkiä suosittelette?) ja pari laatikkoa kaljaa.

• we34r5tgfd

15-vuotias ei täälläkään saa ostettua, kuten Suomessakaan. Itse olen 20-vuotias ja vähän väliä minultakin kysytään paperit kassalla. Ja muutenkaan, eihän sun kannata miettiä edes tollasia asioita?

• kari_94

kiitos vinkistä on käyty. tuolta löyty hyvin sivuja ja kauppoja.

we34r5gfd tarkotin lähinnä että missä ylipäätänsä myyää alaikäsille tupakkaa ja röökiä. aattelin et josko merekeskuksessa myydään jos maksaa vähä exxtraa mukaa ? :)

• Janne-17wee

mutta helpoten saa Rocca al Maren Prismasta, kun tietää vaan oikeen jipon.

• kari_94

no mikä se oikee jippo on?? tallinaan oon lähössä 19.3 baltic prinsessillä.

• salamatkustajat
        kari_94 kirjoitti:

no mikä se oikee jippo on?? tallinaan oon lähössä 19.3 baltic prinsessillä.

hyvä jippo on se, että laittaa mustan pipon päähän, sisua naamaan, aurinkolasit päälle ja puhuu möreällä äänellä nii varmasti myy sulle. TOimii 99%.

• suomalainenvirossa

Niinpä niin :D Joka päivä saa naureskella suomalaisille pikkupojille (ja tytöille) jotka tulevat Roccan Prismaan yrittämään.. vaan eipä onnistu ainakaan mun kassalla ;)

• Heh heh
        suomalainenvirossa kirjoitti:

Niinpä niin :D Joka päivä saa naureskella suomalaisille pikkupojille (ja tytöille) jotka tulevat Roccan Prismaan yrittämään.. vaan eipä onnistu ainakaan mun kassalla ;)

Olipa oikea paljastus.. Saat varmaan satoja kateellisia vastauksia unelmatyöpaikastasi.

• Keila mies

Jep, Sadamarket Tallinnan D-terminaalin lähellä on edullisin ostaa alkoholia,olutta ja tupakkaa,tässä vinkki jota myydään keskikaupungilla, Malboro kartonki 385 kroonia,että alle 40 euroa reilustikin.

Alkoholi ja tupakka ovat Virossa nousseet,mutta ovat vielä edullisia euroilla,mutta Krooneilla kallista.

Mutta ensivuonna ovat hinnat euroissa,sitä en tiedä mitä ne sitten maksavat.

Terveisin Virossa asuva

[email protected]

• kari_94

joo kiitti keila mies hyvistä vinkeistä.

• päiväkerholainen

Energiajuomat on myös halpoja ja nallekarkit, etköhän niillä saa itsesi sekaisin.

• ....................

Energiajuomat on sikahalpoja siellä, huomenna lähden hakemaan, laatikko batterya n. 30€ halvempi kuin suomessa, mutta hei, aloittajan ei tarvitse odottaa enää pitkään niin on jo sentään täysi-ikäinen.

• Nyt tiukennettu

Tallinnassa on meneillään nyt aika voimakas viinan vastainen kampanja. Humalaisia katsotaan ja ikärajoja erityisesti.

Nyt näin. Vapaat viina-ajat ovat sielläkin taakse jääneitä.

Kannattaa muistaa, että liikenteessä on nollatoleranssi.

• käntämplik

Kiitos tästä hevosmiesten tietotoimiston kirjoituksesta nyt tiukennetulle!Lain mukaan Virossa on liikenteen rattijuopumusraja 0.2 promillea,miksi rienaat tietämättömyydellä ihmisiä,joku voi vaikka uskoa.

• idiootteja

mulle ainaki myytiin siellä norde centrumin rimissä tupakkaa ja juotavaa. Ei kysytty mitään henkilöllisyys todistukisa. Oon 15 vuotta.

• täsmävaa

Pystyykö 18-vuotias ostaan viinaa esim superalkosta vai kuinka sitä ikärajaa katotaan?

• idiootti5

ei ongelmaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe