Eikö se saakelin nokivasara kulje? Kannattaiskohan kiristää kaasuvaijeria,että et olis joka aamu tien tukkona..
Nim.Tukehdun katkuun.
MB 123
37
1112
Vastaukset
- 160 ponia
Se on se oikeen puoleinen poljin kuskin jalkatilassa... 60 heppaa teurastettuna mesen konehuoneessa :)
- tukehdun..
Taitaa olla suurin osa laitumella,tai kuskilla on poljin hukassa.Oletan että kuski haluaa johtaa kansaa,joskus jopa kymmeniä autoja:))))))))
- 124
tukehdun.. kirjoitti:
Taitaa olla suurin osa laitumella,tai kuskilla on poljin hukassa.Oletan että kuski haluaa johtaa kansaa,joskus jopa kymmeniä autoja:))))))))
eipä taija alottajallakaan olla mikään vauhtihirmu jos ei ohi pääse :D
- tukehdun..
124 kirjoitti:
eipä taija alottajallakaan olla mikään vauhtihirmu jos ei ohi pääse :D
Voisin päästäkkin ohi,mutta saattue on liian pikä ohitettavaksi turvallisesti.Kysymys onkin aiheuttajasta ja jonon muodostajasta.Ensimmäinen auto,MB on aiheuttaja ja seuraava auto on jonon muodostaja,joka kuljettaja ei näe ohittaa koska ensimmäinen auto savuuttaa ja estää näkyvyyden:)
- 124
tukehdun.. kirjoitti:
Voisin päästäkkin ohi,mutta saattue on liian pikä ohitettavaksi turvallisesti.Kysymys onkin aiheuttajasta ja jonon muodostajasta.Ensimmäinen auto,MB on aiheuttaja ja seuraava auto on jonon muodostaja,joka kuljettaja ei näe ohittaa koska ensimmäinen auto savuuttaa ja estää näkyvyyden:)
eipä tuo miun 124 ainakaan törkkää mittään kiisua putkenpäästä ja leimallakin päästöt 0.8,taitaa nykyään nuo bensavehkeet tyrkätä öljynkitkua putkesta kun karstottuvat jonon hännillä kuskin ajokokemuksen puutteesta ;)
- tukehdun....
124 kirjoitti:
eipä tuo miun 124 ainakaan törkkää mittään kiisua putkenpäästä ja leimallakin päästöt 0.8,taitaa nykyään nuo bensavehkeet tyrkätä öljynkitkua putkesta kun karstottuvat jonon hännillä kuskin ajokokemuksen puutteesta ;)
Spriitäkö laitoit tankkiin kun pääsit 0.8 savutusarvoihin.
Tyypillistä köröttelijän puhetta.
"Miksi tuo kymmenes auto ei ohita"
"Miksi nuo kaikkia ajavat mun perässä"
"Mihin niillä on muka kiire"
"Mä ajan aina varovasti vähän alle rajoituksen,enkä ymmärrä kyllä yhtään sitä miksi pitää ajaa niin lähellä"
"Mä oon niin hyvä kuski,mutta noilla muilla on niin vähän ajokokemusta"
Dieselillä itsekkin ajan,mutta se on tältä vuosikymmeneltä,eikä kaasupolkimen tunnu samalta kuin autossasi(niinku sammalta polkisi:)
iästäsi,ajotavastasi päätellen olen peruuttanut autoa enemmän kuin sinulla on etanakilometrejä kertynyt eteenpäin ajettaessa,mutta ethän sinä voi tietää mikä ongelma on ohittaa kymmenen auton jono,koska kukaan muu ei aja niin hitaasti että saavuttaisit jonon pään.Voi olla että joskus traktori on se ajoneuvo mitä saavutat nopeudellasi,mutta ohi et siitäkään pääse ellei matkalla ole puolen kilsan suoraa.
Olisi kaikkien etu että yrittäisit ajaa rajoituksen sallimalla nopeudella..Niin,niin,tiedän että se on pelottavaa,mutta yhtä pelottavaa on jatkuva ohitus tilannekkin.Jos tuntuu että pian lasahtaa paska housuun 60 vauhdissa,niin käväise linkkuri pysäkillä,niin kanssa autoiliat ehtivät töihin.. - 124
tukehdun.... kirjoitti:
Spriitäkö laitoit tankkiin kun pääsit 0.8 savutusarvoihin.
Tyypillistä köröttelijän puhetta.
"Miksi tuo kymmenes auto ei ohita"
"Miksi nuo kaikkia ajavat mun perässä"
"Mihin niillä on muka kiire"
"Mä ajan aina varovasti vähän alle rajoituksen,enkä ymmärrä kyllä yhtään sitä miksi pitää ajaa niin lähellä"
"Mä oon niin hyvä kuski,mutta noilla muilla on niin vähän ajokokemusta"
Dieselillä itsekkin ajan,mutta se on tältä vuosikymmeneltä,eikä kaasupolkimen tunnu samalta kuin autossasi(niinku sammalta polkisi:)
iästäsi,ajotavastasi päätellen olen peruuttanut autoa enemmän kuin sinulla on etanakilometrejä kertynyt eteenpäin ajettaessa,mutta ethän sinä voi tietää mikä ongelma on ohittaa kymmenen auton jono,koska kukaan muu ei aja niin hitaasti että saavuttaisit jonon pään.Voi olla että joskus traktori on se ajoneuvo mitä saavutat nopeudellasi,mutta ohi et siitäkään pääse ellei matkalla ole puolen kilsan suoraa.
Olisi kaikkien etu että yrittäisit ajaa rajoituksen sallimalla nopeudella..Niin,niin,tiedän että se on pelottavaa,mutta yhtä pelottavaa on jatkuva ohitus tilannekkin.Jos tuntuu että pian lasahtaa paska housuun 60 vauhdissa,niin käväise linkkuri pysäkillä,niin kanssa autoiliat ehtivät töihin..noo... 99% tilanne on se että muut tulee minua perä eellä vastaan joten en oikein usko että ajonopeudesta on kiinni... toisekseen veikkaanpa että kilometriä on etiäpäin ajettu ainakin saman mitä sinä.. et ilmeisesti ole huomannut että jo nimimerkkini kertoo sinulle sen että en ole parjaamasi henkilö vaan joku ihan muu.. on totta että mersun kaasupoljin tuntuu sammaleelta mutta se toimii eikä auto muutenkaan kolise ja lotise joka montussa ja urassa mitä sattuu tiellä olemaan.. jos ihmisellä on tämän vuosikymmenen puolelta auto sehän on vaan hyvä et on uusi kiesi,valitettavasti en itse arvosta näitä peltilehmiä niin ylös elämässäni että laittasin yli 3000e autoon kiinni kun näillä vanhoillakin pärjää ja saa vielä itse korjattuakin jos jotain hajoaa.. tuontiauto verotuksen muututtua aikanaan,näitten hintahan tuli kenttään että jysähti. eli halpa ostaa,osia löytyy ja normi duunarikin voi ostaa vaikka toisen pihalle vara-osiksi.lisäksi kyyteihin nähden pieniruokanen,mitä tulee aiheeseen spriitä tankkiin niin lyödäänpä vaikka veikkaus päälle,sä väitit että spriitä tankissa ja mä että ei tarvi olla.. maksat poltto-aine järjestelmän tutkimuksen että löytyykö sprii jäämiä, mä uskallan vetoon lähtä heti entä sä....
jos sinulla on paljon kokemusta autoilusta niin sinun pitäisi tietää miten toimia diesel-auton kanssa katsastusta ennen... - tukehdun.......
124 kirjoitti:
noo... 99% tilanne on se että muut tulee minua perä eellä vastaan joten en oikein usko että ajonopeudesta on kiinni... toisekseen veikkaanpa että kilometriä on etiäpäin ajettu ainakin saman mitä sinä.. et ilmeisesti ole huomannut että jo nimimerkkini kertoo sinulle sen että en ole parjaamasi henkilö vaan joku ihan muu.. on totta että mersun kaasupoljin tuntuu sammaleelta mutta se toimii eikä auto muutenkaan kolise ja lotise joka montussa ja urassa mitä sattuu tiellä olemaan.. jos ihmisellä on tämän vuosikymmenen puolelta auto sehän on vaan hyvä et on uusi kiesi,valitettavasti en itse arvosta näitä peltilehmiä niin ylös elämässäni että laittasin yli 3000e autoon kiinni kun näillä vanhoillakin pärjää ja saa vielä itse korjattuakin jos jotain hajoaa.. tuontiauto verotuksen muututtua aikanaan,näitten hintahan tuli kenttään että jysähti. eli halpa ostaa,osia löytyy ja normi duunarikin voi ostaa vaikka toisen pihalle vara-osiksi.lisäksi kyyteihin nähden pieniruokanen,mitä tulee aiheeseen spriitä tankkiin niin lyödäänpä vaikka veikkaus päälle,sä väitit että spriitä tankissa ja mä että ei tarvi olla.. maksat poltto-aine järjestelmän tutkimuksen että löytyykö sprii jäämiä, mä uskallan vetoon lähtä heti entä sä....
jos sinulla on paljon kokemusta autoilusta niin sinun pitäisi tietää miten toimia diesel-auton kanssa katsastusta ennen...Että et sitenkään ole henkilö joka junnaa tiellä.Huomion tein tekstisi kirjoitustavasta.
En tarkkaan tunne mers-eedes autojen tyyppimerjkintöjä,joten 123-124 on minulle tuntematon käsite.
Todennäköisesti sinun autosi ei saosta,tai tunge kitkerää katkua,sen vuoksi että sun autolla on ajetu alle miljoona kilsaa.
Sprii jutun heitin sen vuoksi että saisin karhun pesästään ulos,ihan ilkeyttäni.
En tiedä diesel autojen katastus valmisteluista,koska vien vain auton katsastukseen ja siellä inssi mittaa savutusarvot.Toisaalta eipä noihin mitään osaa itse tehdä,korkeitaan ilmanputsarin ja polttoainen suotimen vaihtaa.En siis lyö vetoa,kun en halua hävitä vetoa.
Saattaa hyvinkin olla että ajat paljon,tai olet ajanut,mutta parjaamani henkilö EI,sillä kukaan tunnollinen autoilija,ei tahallaan terrorisoi muita tiellä liikkujia.
Tietysti täytyy ottaa huomioon sekin että 123sen kuski on tyhmä,eikä ymmärrä ajavansa liian hitaasti..
Täytyy nyt laittaa vinkki omistjalle. Autosi on saman värinen kuin pakoputkesta tunkeutuva katku,mutta mustaa savua sieltä ei tule.Oli ihan pakko sulkea musta pois,siltä varalta että vinkaan tollolle.. - kaaharit
tukehdun....... kirjoitti:
Että et sitenkään ole henkilö joka junnaa tiellä.Huomion tein tekstisi kirjoitustavasta.
En tarkkaan tunne mers-eedes autojen tyyppimerjkintöjä,joten 123-124 on minulle tuntematon käsite.
Todennäköisesti sinun autosi ei saosta,tai tunge kitkerää katkua,sen vuoksi että sun autolla on ajetu alle miljoona kilsaa.
Sprii jutun heitin sen vuoksi että saisin karhun pesästään ulos,ihan ilkeyttäni.
En tiedä diesel autojen katastus valmisteluista,koska vien vain auton katsastukseen ja siellä inssi mittaa savutusarvot.Toisaalta eipä noihin mitään osaa itse tehdä,korkeitaan ilmanputsarin ja polttoainen suotimen vaihtaa.En siis lyö vetoa,kun en halua hävitä vetoa.
Saattaa hyvinkin olla että ajat paljon,tai olet ajanut,mutta parjaamani henkilö EI,sillä kukaan tunnollinen autoilija,ei tahallaan terrorisoi muita tiellä liikkujia.
Tietysti täytyy ottaa huomioon sekin että 123sen kuski on tyhmä,eikä ymmärrä ajavansa liian hitaasti..
Täytyy nyt laittaa vinkki omistjalle. Autosi on saman värinen kuin pakoputkesta tunkeutuva katku,mutta mustaa savua sieltä ei tule.Oli ihan pakko sulkea musta pois,siltä varalta että vinkaan tollolle..Hellanlettas ku teillä on vaikiaa, menkää sille kuskille sanomaan suoraan, ni ei tarvii tänne nettiin niitä kirjotella. Hah, v**un nörtit. Ampukaa ittenne jos se häirittee teitä... Itehhän oottakin täydellisiä...
- kaaharit
kaaharit kirjoitti:
Hellanlettas ku teillä on vaikiaa, menkää sille kuskille sanomaan suoraan, ni ei tarvii tänne nettiin niitä kirjotella. Hah, v**un nörtit. Ampukaa ittenne jos se häirittee teitä... Itehhän oottakin täydellisiä...
Sitäpaitti nimim. mb123, ei kannattais tulla kirjotteleen muitten asioista tänne ku on omissaanki huolehtimista (esim. potenssi ongelmat yms yms) :)
- tukehdun......
kaaharit kirjoitti:
Sitäpaitti nimim. mb123, ei kannattais tulla kirjotteleen muitten asioista tänne ku on omissaanki huolehtimista (esim. potenssi ongelmat yms yms) :)
Sinulla on pinna tiukalla...Et ole vakavasti otettava kommentin kirjoittaja,jos nyt tuota voi edes kirjoitukseksi sanoa.
Toisaalta ensimmäisenä tulee mieleen että,se koira älähtää keneen kalikka kalahtaa..
Kysyn kuitenkin,vaikka jo valmiiksi tiedän etten tule saamaan mitään järkiperäistä vastinetta,miten potenssi liittyy autoiluun?
Toiseksi hysyisin,mitä tarkoittaa "omissaankin" Määrittelisitkö sanan.
Nyt kun pidempään katselin "kirjoitustasi" Siellä se köröttelijä luuraakin,mutta miten ihmeessä tunnistit itsesi?
Se antaa toivoa siitä että voit parantua,kun huomaat mistä on kysymys:))))))))))))))
Eikö olekkin jännää kun kaikki tuntee apinan,mutta apina ei ketään. - Mersutyllerö
124 kirjoitti:
noo... 99% tilanne on se että muut tulee minua perä eellä vastaan joten en oikein usko että ajonopeudesta on kiinni... toisekseen veikkaanpa että kilometriä on etiäpäin ajettu ainakin saman mitä sinä.. et ilmeisesti ole huomannut että jo nimimerkkini kertoo sinulle sen että en ole parjaamasi henkilö vaan joku ihan muu.. on totta että mersun kaasupoljin tuntuu sammaleelta mutta se toimii eikä auto muutenkaan kolise ja lotise joka montussa ja urassa mitä sattuu tiellä olemaan.. jos ihmisellä on tämän vuosikymmenen puolelta auto sehän on vaan hyvä et on uusi kiesi,valitettavasti en itse arvosta näitä peltilehmiä niin ylös elämässäni että laittasin yli 3000e autoon kiinni kun näillä vanhoillakin pärjää ja saa vielä itse korjattuakin jos jotain hajoaa.. tuontiauto verotuksen muututtua aikanaan,näitten hintahan tuli kenttään että jysähti. eli halpa ostaa,osia löytyy ja normi duunarikin voi ostaa vaikka toisen pihalle vara-osiksi.lisäksi kyyteihin nähden pieniruokanen,mitä tulee aiheeseen spriitä tankkiin niin lyödäänpä vaikka veikkaus päälle,sä väitit että spriitä tankissa ja mä että ei tarvi olla.. maksat poltto-aine järjestelmän tutkimuksen että löytyykö sprii jäämiä, mä uskallan vetoon lähtä heti entä sä....
jos sinulla on paljon kokemusta autoilusta niin sinun pitäisi tietää miten toimia diesel-auton kanssa katsastusta ennen...Hyvä
- minä...
minusta on tyhmää just tollanen että kaikilla pitäisi olla aina kiire jonnekki ja pitää ohitella.
kun nuita uusia autoja seuraa niin ne aina ajavat ylinoppeutta ja ohittelevat.mihin niin kiire?
onkohan täällä taas se sama kirjoittelija joka vasta haukku mersun ajamista?
kannattais jo lopettaa tänne kirjoittelua ja mennä töihin tai kouluun niin ei teidän tarvis täällä aina märistä niin pienistä!!- tukehdun.........
Kirjoitit klo:12,47? Minä olen siihen aikaan töissä..mutta sinä olet varmaankin vuorotöissä..
Sinusta on tyhmää jos tiellä liikkuja halaisi ajaa suurinta sallittua nopeutta,mutta aina on joku joka ajattelee juuri noin. Mihin tässä on kiire,ehdin ihan hyvin vaikka ajankin alinopeutta.
Jos ajat oman mittarisi mukaan kuutta kymppiä,niin todennäköisesti oikea nopeutesi on 45-55km/h Tarkista mittaivirhe moottoritiellä,mutta jos et uskalla ajaa niin lujaa kuin moottoritiellä on rajoitus,pyydä jotain uhkarohkeaa ystävääsi ajamaan sataa mittarinäyttöön.
Minun mittarivirhe on 4km/h Joten otan sen huomioon ja ajan noin 65km/h Kuuden kympin rajoituksella ja jos keli olosuhteet ovat normaalit ohitan välittömästi alinopeutta ajavan ajoneuvon,silloin ajan ylinopeutta turvallisuus syistä ettei ohitus kestä liian kauan.Se tuntuu sinusta kaahaamiselta..
Olisi paljon turvallisempaa yrittää ajaa rajoitusten sallimaa nopeutta,silloin ohitustilanteita olisi mahdollisimman vähän.
Asenne minä,minä,minän voi tiellä unohtaa ja koettaa ottaa huomioon kaikki liikenne.
En aja ylinoputta koskaan,sen kertoo historiani sakkojen osalta,en ole koskaan saanut ylinopus sakkoa,vaikka ajan yli 25000t vuodessa,jopa enemmänkin ja on totta että paljon tiellä liikkuessa liikentee sujuvuus pistää silmään heti jos joku junnaa..
Yhteenvetona voisin suositella niille jotka eivät uskalla kiihdyttää kuuteen kymppiin,menkää bussilla. - martti80
tukehdun......... kirjoitti:
Kirjoitit klo:12,47? Minä olen siihen aikaan töissä..mutta sinä olet varmaankin vuorotöissä..
Sinusta on tyhmää jos tiellä liikkuja halaisi ajaa suurinta sallittua nopeutta,mutta aina on joku joka ajattelee juuri noin. Mihin tässä on kiire,ehdin ihan hyvin vaikka ajankin alinopeutta.
Jos ajat oman mittarisi mukaan kuutta kymppiä,niin todennäköisesti oikea nopeutesi on 45-55km/h Tarkista mittaivirhe moottoritiellä,mutta jos et uskalla ajaa niin lujaa kuin moottoritiellä on rajoitus,pyydä jotain uhkarohkeaa ystävääsi ajamaan sataa mittarinäyttöön.
Minun mittarivirhe on 4km/h Joten otan sen huomioon ja ajan noin 65km/h Kuuden kympin rajoituksella ja jos keli olosuhteet ovat normaalit ohitan välittömästi alinopeutta ajavan ajoneuvon,silloin ajan ylinopeutta turvallisuus syistä ettei ohitus kestä liian kauan.Se tuntuu sinusta kaahaamiselta..
Olisi paljon turvallisempaa yrittää ajaa rajoitusten sallimaa nopeutta,silloin ohitustilanteita olisi mahdollisimman vähän.
Asenne minä,minä,minän voi tiellä unohtaa ja koettaa ottaa huomioon kaikki liikenne.
En aja ylinoputta koskaan,sen kertoo historiani sakkojen osalta,en ole koskaan saanut ylinopus sakkoa,vaikka ajan yli 25000t vuodessa,jopa enemmänkin ja on totta että paljon tiellä liikkuessa liikentee sujuvuus pistää silmään heti jos joku junnaa..
Yhteenvetona voisin suositella niille jotka eivät uskalla kiihdyttää kuuteen kymppiin,menkää bussilla.missäpäin se sellainen mersu ajelee?
- vastaantulija
martti80 kirjoitti:
missäpäin se sellainen mersu ajelee?
yks tuli ainakin sillalla aamulla vastaan, kirkolle päin tulossa ja jono perässä :-)
- mersu 123
vastaantulija kirjoitti:
yks tuli ainakin sillalla aamulla vastaan, kirkolle päin tulossa ja jono perässä :-)
niitähän mersuja on monta haukiputtaalla ja martissa on keltainen,vihree,sinisiä sekä jossai päin on valkoinenkin.
mitä ite tunnen nämä mersut niin ne kulkee varmasti ja jos hyvässä kunnossa pittää niin ne on varmasti kestäviä.ei jätä tielle ja ei paljon oo vikoja niin kuin uudemmat autot.
ja tunnen yhen joka aijaa nopeuden rajoituksen mukaan.
sitten kun taas ajetaan liian lujaa niin niistäkin kaikki aina valittaa joten eiköhän se ole jokkaisen oma asia. vai mitä? - OC 0.88
mersu 123 kirjoitti:
niitähän mersuja on monta haukiputtaalla ja martissa on keltainen,vihree,sinisiä sekä jossai päin on valkoinenkin.
mitä ite tunnen nämä mersut niin ne kulkee varmasti ja jos hyvässä kunnossa pittää niin ne on varmasti kestäviä.ei jätä tielle ja ei paljon oo vikoja niin kuin uudemmat autot.
ja tunnen yhen joka aijaa nopeuden rajoituksen mukaan.
sitten kun taas ajetaan liian lujaa niin niistäkin kaikki aina valittaa joten eiköhän se ole jokkaisen oma asia. vai mitä?Mulla on se Martinnieminen vihreä ja tutulla valkonen ;)
- vihreä mese
OC 0.88 kirjoitti:
Mulla on se Martinnieminen vihreä ja tutulla valkonen ;)
tässä näitä vaihteita mut ajattelin ykkösvaihteen hammasrattaan kuluttaa ensin.
ensi vuonna 2 ja sit 3 kestää laatikko pitempään - tukehdun......
vastaantulija kirjoitti:
Oliko sininen kulkuneuvo,joka lykkää sinistä kitkerää katkua? jos oli,niin pongasit oikein..
- Kiertokankinen
Mers-eedes miehelle kuuluu,onkohan kevät tuonut uusia tuntemuksia?
- kaaharit
Ei oo mun mersu ei, ja nimim. tukehdun imeköön keihästä.
- tukehdun.......
Otan osaa,jos sulla on almmuuskompleksi.Jos se mersu ei oo sinun,onko se pankin vai autoliikkeen?
- Kaaharit
tukehdun....... kirjoitti:
Otan osaa,jos sulla on almmuuskompleksi.Jos se mersu ei oo sinun,onko se pankin vai autoliikkeen?
Mikä vittu on almmuuskompleksi???, ja en tiiä kenen auto on. Vituttaa vaan ku kaikki tulevat pätemään johonki suomi24:seen ja sitte ollaan äijiä. Minähän en mersua ottais vaikka maksettais, mutta antaa niiden ajaa jotka haluaa. Ja jos sinä siihen tukehut, ni hankkiudu lääkäriin ja pyydä astmalääkkeet...
- 123 mese
Kaaharit kirjoitti:
Mikä vittu on almmuuskompleksi???, ja en tiiä kenen auto on. Vituttaa vaan ku kaikki tulevat pätemään johonki suomi24:seen ja sitte ollaan äijiä. Minähän en mersua ottais vaikka maksettais, mutta antaa niiden ajaa jotka haluaa. Ja jos sinä siihen tukehut, ni hankkiudu lääkäriin ja pyydä astmalääkkeet...
diisel mersuhan on sellanen joka haisee paremalle kuin pensa.
kyllähän 123 mersun pittääki savuttaa.
ite en ikinä ottais uudempia autoja kun niissä taas on sähkö vikoja ja niitä ei ite saa huoltaa.aina pallaa valo kun pittää huoltaa.aina pakkasilla on joku vika niissä joko ei ovet aukee tai mene kiini tai muita.
meidän mersu ei IKINÄ oo jättäny tielle tai ollu vikoja.kaikki toimii on pakkasia tai ei.
varmasti on ihmisen elinikäinen auto jos pittää huolta siittä.sehän on johto tähti.
jotku on vain niin kateelisia kun omissa autoissa on niitä vikoja ja näkkee että 123 mersu kulkee ja se vie sut sinne minne haluat.luotettava auto.
voin viellä ylpeenä sanoa että monet on kehunu taivaan sinistä mersua :)
ei ruostetta,sisältä on ehjä.pohja ei läho.menipä katsastuksesta heti läpi ei ollu vikoja :)
jatkanko? - 21
123 mese kirjoitti:
ite en ikinä ottais uudempia autoja kun niissä taas on sähkö vikoja ja niitä ei ite saa huoltaa.aina pallaa valo kun pittää huoltaa.aina pakkasilla on joku vika niissä joko ei ovet aukee tai mene kiini tai muita.
meidän mersu ei IKINÄ oo jättäny tielle tai ollu vikoja.kaikki toimii on pakkasia tai ei.
varmasti on ihmisen elinikäinen auto jos pittää huolta siittä.sehän on johto tähti.
jotku on vain niin kateelisia kun omissa autoissa on niitä vikoja ja näkkee että 123 mersu kulkee ja se vie sut sinne minne haluat.luotettava auto.
ei ruostetta,sisältä on ehjä.pohja ei läho.menipä katsastuksesta heti läpi ei ollu vikoja :)
jatkanko?jatka
- tukehdun.....
Kaaharit kirjoitti:
Se ei ole vittu...
Alemmuuskompleksi on käsite, joka tarkoittaa huonommuudentunnetta toisiin nähden.
Kompleksi on usein tiedostamaton, ja sen ajatellaan johtavan ylikompensoimiseen: joko mahtaviin suorituksiin tai äärimmäisen epäsosialiseen käytökseen!!
Aiheen varhaiset tutkijat käyttivät Napoleonia esimerkkinä ihmisestä, joka kärsi lyhyestä pituudestaan ja kompensoi tätä suuruudenhulluilla maailmanvalloitusuunnitelmilla:)
Tämä vuoksi sinua vituttaa,mutta voit parantua siitä,koska et aio hankkia mersua.
Mietin vain miksi edes vaivauduit soittamaan suutasi,jos kerran et ole mersulla tientukkona,joten lue hyvä veli aloitua ja opettele käyttäytymään. - tukehdun.....
123 mese kirjoitti:
jatkanko?Auto on varmaankin luotettava,sitä ei kukaan ole kiistänytkään.
Ihan oikeesti,sen ei kuulu savuttaa,vaan se on joko väljä tai rikki.Hyvähän sinun on sanoa että se haisee paremmalle kuin bensa-autot,mutta tietäisitpä kuinka kitkerä katku tunkeutuu jopa kymmenennen takanasi ajavan autoilijan harmiksi.
Sanoit olevasi ylpeä taivaansinisestä mersustasi,oletko niin ylpeä että et huomaa katsoa peiliin,kun vedät letkaa.
Olet oikeassa siinäkin asiassa että sähkövikoja autossasi ei esiinny,mutta miten siinä voisi ollakaan vikoja,kun ei ole muuta kuin takalasin lämmitin ja ehkä istuimen lämmitin,satartti ja laturi,mikä kiinnitypultin juuresta vuotaa öljyä:)
Mutta nyt viimeinkin asiaan,kun kerran halusit loistaa tähtenä,älä jatka enempää autostasi,mutta itsestäsi voisit kertoa. Esimerkiksi sen,miksi ajat AINA alinopeutta??
Pyyhi mielestäsi se että ajat johtotähdellä,vaikka joku ylistäisi autoasi kuinka,keskity vain ja ainoastaan ajamiseen.Revi vaikka se tähti irti konepeitosta,jos et muuten saa mieltäsi pois "taivaan sinsisestä mersusta"
Ota huomioon mittarivirheesi,mutta muista olla ajattelematta merun tähteä,sillä nopeutesi laskee jälleen alle rajoituken,kun vaivut hallusinaatoihisi.
Voisit myös ottaa huomioon että tiellä on muitakin liikkujia ja aika monet ovat menossa TÖIHIN,niin ihan todella,joten koeta uskaltaa ajaa edes lähes kuutta kymppiä,jos rajoitus siihen antaa mahdollisuuden. - 124
tukehdun..... kirjoitti:
Se ei ole vittu...
Alemmuuskompleksi on käsite, joka tarkoittaa huonommuudentunnetta toisiin nähden.
Kompleksi on usein tiedostamaton, ja sen ajatellaan johtavan ylikompensoimiseen: joko mahtaviin suorituksiin tai äärimmäisen epäsosialiseen käytökseen!!
Aiheen varhaiset tutkijat käyttivät Napoleonia esimerkkinä ihmisestä, joka kärsi lyhyestä pituudestaan ja kompensoi tätä suuruudenhulluilla maailmanvalloitusuunnitelmilla:)
Tämä vuoksi sinua vituttaa,mutta voit parantua siitä,koska et aio hankkia mersua.
Mietin vain miksi edes vaivauduit soittamaan suutasi,jos kerran et ole mersulla tientukkona,joten lue hyvä veli aloitua ja opettele käyttäytymään.no niin,poijat,poijat..
eiköhän maailmassa ole tärkeämpiäkin asioita kuin,millä autolla kukin ajaa ja savuttaako se vai ei..
loppujen lopuksi nuo peltilehmät on vain sitä varten että ihmiset kulkevat paikasta A paikkaan B.. toiset vauhdikkaammin ja toiset vähän hitaammin.
autojen haukkuma-listaahan voisimme jatkaa vaikka maailman ääriin eikä loppua tulis,esim:mersut on jo nyt haukuttu,ranskalaisia ei saa hyviä edes grilliltä(pösöt,renut,citicat),isänmaallisuuden nimis maksetaan ruottalaisesta paskasta mitä vaan(saab),ruosteen kemiallinen merkki f.o.r.d,tupperware volkkari(seat),hitlerin viimeiset kiusaukset(volkkari ja audi),skeida(skoda),mulkun jatke(bmw),mitä tehdään fordin ylijäämä osista..(opel),toi ota kun et muuta saa(toyota),tuo riesa on sun ny (nissan) yms,yms..
jos vikoja aletaan katella niin aikalailla samat ongelmat nyky-autoissa kaikissa.. - kevät84
124 kirjoitti:
no niin,poijat,poijat..
eiköhän maailmassa ole tärkeämpiäkin asioita kuin,millä autolla kukin ajaa ja savuttaako se vai ei..
loppujen lopuksi nuo peltilehmät on vain sitä varten että ihmiset kulkevat paikasta A paikkaan B.. toiset vauhdikkaammin ja toiset vähän hitaammin.
autojen haukkuma-listaahan voisimme jatkaa vaikka maailman ääriin eikä loppua tulis,esim:mersut on jo nyt haukuttu,ranskalaisia ei saa hyviä edes grilliltä(pösöt,renut,citicat),isänmaallisuuden nimis maksetaan ruottalaisesta paskasta mitä vaan(saab),ruosteen kemiallinen merkki f.o.r.d,tupperware volkkari(seat),hitlerin viimeiset kiusaukset(volkkari ja audi),skeida(skoda),mulkun jatke(bmw),mitä tehdään fordin ylijäämä osista..(opel),toi ota kun et muuta saa(toyota),tuo riesa on sun ny (nissan) yms,yms..
jos vikoja aletaan katella niin aikalailla samat ongelmat nyky-autoissa kaikissa..en kylläkää ite ajele mersulla kun ei ole korttiakaan...
eihän tota kymmen auton letkaa ole viellä näkyny takanamme.
näkkyyhän ne muutki autot ajelevan hittaasti.
kannattais ehkä ite miettiä miten sitä tulee ajettua ja eikähän se ole jokkaisen oma asia. - tikahdun......
124 kirjoitti:
no niin,poijat,poijat..
jos vikoja aletaan katella niin aikalailla samat ongelmat nyky-autoissa kaikissa..Ei tässä oikeastaan autoista ole kysymys,mutta ihan hyviä kommnetteja automerkeistä.
Eniten hilpeyttä herätti grillatut ranskalaiset:))) jeps,hyvä:) - tu-keh-dun....
kevät84 kirjoitti:
en kylläkää ite ajele mersulla kun ei ole korttiakaan...
kannattais ehkä ite miettiä miten sitä tulee ajettua ja eikähän se ole jokkaisen oma asia.Ei se oo jokkaisen oma asia,liikenteessä täytyy pelata yhteen,jotta liikenne sujuisi edes siedettävästi.Jos jokkainen ajattelisi niin että tämä on mun juttu,mä ajan sillain kun minusta tuntuu.Jos minulla ei ole mihinkään kiire,voin ajella hissukseen....
Siellä tien päällä on kuule paljon sellaisia jotka ajavat ammatikseen yrittäen pysyä aikataulussa,mutta muutaman kymmenen kilomerin matkalle voi sattua muutama,tai vähintään yksi,joka jarruttaa liikennettä sen vuoksi että on lähtenyt liian aikaisin ja yrittää tappaa aikaa liikenteessä,kun taas toisella voi olla kiire.
Tietysti pitäisi ottaa huomioon mahdolliset liikenne hidasteet,keli,ruuhka..Mutta liikennettä jarruttavaa hidastelijaa ei voi koskaan ennustaa.
Ei siihen voi vedota että ajaahan nuo muutkin alinopeutta.
Onko se liikaa vaadittu että ajelee rajoituksen sallimaa nopeutta????
Jos on,niin turhaan koetan selventää. Kannaattaa koettaa ajatella sitä miten kaikille olisi joustavinta ja turvallisinta liikkua tiellä.Minun mielestä jatkuva ohitus tilanne ei ole turvallinen tapa liikkua tiellä.
Ja kaikilla tienkäyttäjillä on vastuu muista tiellä liikkujista sekä kyydissä olijoista,joten ota huomioon koko perheesi turvallisuus,äläkä koskaan ajattele että autolla ajaminen on jokkaisen oma asia. - en tukehdukkaan:)
kevät84 kirjoitti:
en kylläkää ite ajele mersulla kun ei ole korttiakaan...
kannattais ehkä ite miettiä miten sitä tulee ajettua ja eikähän se ole jokkaisen oma asia.tänään olekkaan mitään sanottavaa "apukuljettajan"paikalta.
Saas nähdä toteutuuko toive ja liikenne alkaa sujua liukkaasti,ainakin tänään sujui hyvin,oikein sutjakkaasti:) - 3
tikahdun...... kirjoitti:
Ei tässä oikeastaan autoista ole kysymys,mutta ihan hyviä kommnetteja automerkeistä.
Eniten hilpeyttä herätti grillatut ranskalaiset:))) jeps,hyvä:)paljonkohan aikaa "säästyy" välillä martiniemi-nesteen valoristeys ajettaessa 50km/h,kuin et ajettas 60km/h...
jos niihin minuutteihin elämä kaatuu jollakin, niin saa kyllä kaatua ihan rauhassa.
rest in peace vaan. - kyllästyny
3 kirjoitti:
paljonkohan aikaa "säästyy" välillä martiniemi-nesteen valoristeys ajettaessa 50km/h,kuin et ajettas 60km/h...
jos niihin minuutteihin elämä kaatuu jollakin, niin saa kyllä kaatua ihan rauhassa.
rest in peace vaan.voi voi...
- turhaudun...
3 kirjoitti:
paljonkohan aikaa "säästyy" välillä martiniemi-nesteen valoristeys ajettaessa 50km/h,kuin et ajettas 60km/h...
rest in peace vaan.täytyy ajaa alinopeutta??Senkö vuoksi että kenenkään elämä ei ole minuuteista kiinni.
Ajatellaan vaikka työkseen autoa ajavia tienkäyttäjiä,linja-autot,taxit,kuorma-autot...Kaikilla on jonkinlainen aikataulu ja jos ensimmäisen viiden kilometrin matkalla olisi yksi tai useampi sinun tyylilläsi ajava,kun sinä käännyt haukiväylälle,edessä on toinen torvi,jonka asenne ei ole kohdallaan tai sopiva joustavaan liikenteeseen.
En voi ymmärtää miksi tiellä pitää tuppuloida,kun on kai kaikilla muutakin tekemistä kuin valua hiljalleen töihin ja pois. - kehittyykö
kyllästyny kirjoitti:
voi voi...
Että olen myös kyllästynyt,oi,voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202212Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi572137Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä301999Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471406- 741346
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46883Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56822Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8751- 52743
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33724