Laxoberon ja pitkä vaikutusaika

e

Onko kenelläkään muulla kestänyt yli kahta vuorokautta ennen kuin Laxoberon-kuulat alkais vaikuttaa? Otin 6 kpl myöhään perjantai-iltana, ja vasta tänään aamulla alkoi toimia vatsa. Mikä vois olla syynä noin järjettömän pitkään vaikutusaikaan? En oo juurikaan käyttänyt laxoja aiemmin, ihan muutamia kertoja vain ja yleensä 4-5 Laxoberon-kuulaa. Joka kerta on kestäny vähintään 24h ennen kuin alkaa toimia. Voiksko mulla olla jotain elimellistä vikaa kun kesti noin kauan, normaalistihan vaikutus tulis 6-12 tunnissa...?

4

7092

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimetönmerkki

Minulla ei ole suoraa vastausta kysymykseesi, mutta ilmeisesti vaikutusaika on hyvin yksilöllinen ja riippuu suolen yleisestä toiminnasta (siis miten kauan lääkkeellä kestää päästä paksusuoleen tai jonnekin).

Ja suosittelen lopettamaan Laxoberonin käytön. Olet varmaan kuullut diipadaata laksatiiviriippuvuudesta ja ajatellut että niin ei käy juuri sinulle, mutta kannattaa ottaa ne jutut oikeasti vakavasti.
      Itse käytin juuri Laxoberonia joskus aika rankalla kädellä ja seurauksena oli ns. laiska suoli ja valuvaa ulostetta, ei todellakaan kivaa! Kuvittelin että tuo olisi jotenkin miedompi ulostuslääke verrattuna joihinkin ja mitään riippuvuutta ei tulisi, mutta olin pahasti väärässä.

• e

Kiva kun vastasit :) Ja niin, kai se sitten yksilöllistä on. Tuo yli kaks vuorokautta vain tuntuu ihan kohtuuttoman pitkältä ajalta...

Pitäis kyllä tosiaan lopettaa nyt heti alkuunsa tuo Laxoberonin käyttö. Se mun syömishäiriöongelmista vielä puuttuis, että jäisin koukkuun laksoihin. Lähes kaikki muu on jo "kokeiltukin"... Enkä todellakaan haluis sotkea aineenvaihduntaani vielä lisää. Tuo purkki vain on ollut ikään kuin hätävarana kaapin kätköissä jo vuoden päivät. Pitäis varmaan nakata roskiin ennen kuin käytän enemmän. Uutta en ainakaan aio ostaa.

• gottarun

Itse olen käyttänyt Toilax nimistä lääkettä ja nykyään (käytellyt satunnaisesti ehkä 1 kerran viikossa ja ylöspäin joku puol vuotta) vedän koko purkin päivässä eli 100 tabua. Vetelen niitä samalla kun syön ehk 10 kerralla, mutta silti vatsa alkaa toimia vasta joskus jopa 24h tunnin jälkeen mutta yleensä tapahtuu jotain yöllä (aloitin ottamisen päivällä). Joskus olen jopa alkanut paskoa samalla kun vessaan olen juossut joten en suosittele paisti jos omaat hyvän sulkijalihaksen ; D

• epäonnistujapa

jep. mullaki kokemusta yli 24 tunnin odotuksesta. todella turhauttavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2048
    Aihe