Saksalaiset autot parhaita?

näin on ?

Onko näin?
Ei mee autot jäähän kuten japsit ja koneet kestää.

Huomatkaa mitä kävi fordin laadulle kun takaikkunasta hävisi tarra "fordit tulevat saksasta". Taisi laadusta hävitä iso pala samalla.

44

941

Vastaukset

  • Ford on yhdysvaltalainen automerkki

    • Mutta ennen "euroopan fordit" tulivat saksasta ja nyt tulevat ties mistä. Belgiasta?

      Ford USA taas on asia erikseen. Ja eihän noita jenkkiautoja voi ottaa edes mukaan "eurooppa vs. japsi" autojen taistoon.


  • Onks hyvä? Paukahtaako koneet, kuten Kuningaskuluttaasta saimme nähdä...

  • Skoda on myös huippulaadukas ja vois sanoa että Audin laatua. BMW edelleen laadukkainen sakemanni, hyvin lähellä Audi, sitten Opel, Mersu ja vikana VW.

    Itse valitsin uuden Superb Combin, aiempi Octavia pelasi 4 v täysin vioitta, tsekit tekevät ylpeydellä ja huolella kokoamisen.

    • BMW on kehnoin noista, kasataan alihankkijoitten osista (halpatuontikamaa) ja moottori hajoaa korjauskelvottomaksi 200 tkm jälkeen. Eka ja taatusti viimeinen ylimainostettu ja hinnoiteltu sakemanni mun ajossa, japsit ja jopa italiaano kestäneet yli 300 tkm työajossa eikä aina niin hyvillä teillä. Todettu oikeaksi että vain nimi, ei laatu maksaa !!


  • Kyllä se on niin, että japanilainen se auton osaa tehdä. Ongelmat auton kanssa loppuivat, kun saksalaisesta luovuin. Japanilainen tekee kymmenen kertaa kestävemmän alustan autoon kuin saku. Ei tarvitse puslia, tukivarsia ja niveliä vaihtaa joka huollon yhteydessä, ja välillä. Niin, ja se talvivarmuus muun lisäksi on ihan toista luokkaa. Parhaat autot tulevat japanista.

    • siitä missä päin maailmaa hyviä autoja osataan tehdä, vaan siitä, missä päin maailmaa hyviä autoja halutaan tehdä.
      Esim. autourheilua varten saatetaan tosissaan yrittää osata tehdä hyviä autoja. Autourheilussa ovat myös italiassa tehdyt urheiluautot usein kestäneet ja menestyneet japanilaisia ja saksalaisiakin automerkkejä paremmin.

      t. kyllä saksalainenkin osaa tehdä hyviä autoja


    • Japanilaisiin tarvitse puslia, tukivarsia ja niveliä vaihtaa kun niissä ei niitä taida edes olla, sen takia ovat varmaan niin paskoja ajettavia.

      Japsit ovat ruosteisija ja paskalaatuisija kottikärryjä..


    • sakemanni.. kirjoitti:

      Japanilaisiin tarvitse puslia, tukivarsia ja niveliä vaihtaa kun niissä ei niitä taida edes olla, sen takia ovat varmaan niin paskoja ajettavia.

      Japsit ovat ruosteisija ja paskalaatuisija kottikärryjä..

      Senkin olen tiennyt, että sakemanneilla on tietopohja varsin suppea, tai sitä ei ole lainkaan. Kuten ylläoleva teksti paljastaa;)


    • Aika turhaa puhua auton kotimaasta, kun osat autoihin haalitaan ympäri maailmaa. Yleensä sieltä, mistä halvalla saadaan. Esimerkiksi Avensikset kootaan käsittääkseni Englannissa. Myös Vectraa tehtiin aikoinaan Englannissa. Pikkutojotat tulee Ranskasta, Versot ja Aurikset Turkista jne.


    • Nouseva-aurinko kirjoitti:

      Senkin olen tiennyt, että sakemanneilla on tietopohja varsin suppea, tai sitä ei ole lainkaan. Kuten ylläoleva teksti paljastaa;)

      Ensin olivat "suppeat" Daimler ja Benz 1886 . Sitten oli vielä Rudolf Diesel ja ketkäs sen jälkeen mahtoivatkaan matkia?


    • Japsit valmistavat ne laatuautot, eivät sakemannit! Japsimerkeissä ei ole paljon huollettavaa öjynvaihdon lisäksi. Talvivarmuus on huippuluokkaa, samoin kevyt ohjaus.

      Olen kuullut useammilta, että Toyotan ohjaus on yli puolet kevyempi kuin volkkarin. Mersut hajoavat kesken takuuajan. Fordin ovet ruostuvat kesken takuuajan.

      Remember: "Made in Japan."


  • Autobildin suuri laaturaportti 2008. Tulokset ei yllätä yhtään:

    1. Toyota
    2. Honda, Mazda
    .
    4. Opel
    .
    .
    7. Audi
    7. Mercedes-Benz
    .
    .
    10. BMW
    .
    .
    .
    .
    15. Volkswagen

    • Huhuu tojoboy, miksei tuoreempaa raporttia?

      Voisiko syynä olla se, että (vielä) 2008 toi potan hyvän sijainnin salaisuutena oli vähäinen takaisinkutsujen määrä?

      Mitä veikkaa studioraati, säilyykö toi potan sijoitus nyt, 10 000 000 takaisínkutsua myöhemmin?


  • näin kertoi yksi korjaamopäällikkökin (sakemannin merkin).
    Ainoastaan se hyvä kertyy korjaamoille. Niitä on laitettava jatkuvasti ja kalliisti. Siis korjaamoille hyviä autoja.
    Onhan se toisaalta hyvä, että nykyisin suomeenkin tuotavat ns. sakemannit on tehty mikä missäkin vinku-intiassa. Paremmin sielläkin osaavat tehdä kuin saksassa. Mutta silti korjaamista riittää.

    Monen sakemannin omistaja, mutta ei enää.

    • aamulla kouluun, kun olit viime yönä vielä noin myöhäiseen aikaan netissä?


  • Sama Opelilla. Ei mielletä saksalaiseks. Ei oo (men)OPEL(i) On Paska, Eniten Levii tms.

    • Älä yritä ollenkaan. Opukat valmistetaan perinteisellä, laadusta tunnetulla, entisellä Wartburgin autotehtaalla. Heil H !!


  • Ehkä tärkeää ei ole mistä ne "parhaat" autot tulevat, vaan se että miten ne pärjäävät eri ympäristöissä.

    Nimimerkillä japsi menee aamuisiin huuruun niin että on haitaksi liikenteelle.

  • Muinoin kun tuli käytyä voortti liikkeessä, siellä jäi mieleen yhden kopin ikkunassa ollut "ford on muutakin kuin hyvä traktori", vaikka sen piti olla volvon heiniä ;))

  • opel, ford, VW ja bemari. Saksanseisojia.

  • näkyy olevan tällä hetkellä myynnissä yhteensä vain 80kpl yli 500000km ajettua autoa. Siellä näkyy olevan myynnissä myös muutama paljon ajettu (olettaen, että kilometrit on merkitty oikein) Toyotakin. Valtaosa paljon ajetuista myynnissä olevista autoista vaikuttaa kuitenkin olevan mersuja.

    • mersumiehii. Osta miult hyvä mersuuu.


    • Mertsi Isberg kirjoitti:

      mersumiehii. Osta miult hyvä mersuuu.

      veikkonen hyvää mesrua poije smyy.


    • Mertsi Isberg kirjoitti:

      mersumiehii. Osta miult hyvä mersuuu.

      No sinä nyt olet yksi SAATANAN HOMO, vitun mannepelle!

      Mene murhaamaan ihmisiä ja potkimaan dildoa anaaliin, vitun reppana!
      Vitun alusvaatemalli, HEH HEH!!!


  • Aika hyvä tuo fordi juttu.

    Pitää meinaan paikkansa: tarra hävis, laatu hävis. Koneet on edelelen hyvä, mutta kori...

  • että amerikkalaiset autot ne romuja on en näkisi mitään syytä miksi ostaa kyseisiä alitehoisia bensajuoppoja laiteita. Kesäautot on asia erikseen joku vanha impala on ihan hyvä cruisailuauto mutta ei tollasilla jokaisena päivänä ajele kukaan. Saksalaiset ovat kaikki hyviä autoja ja onhan niissä japseissakin joitakin yksilöitä. Itse olen kyllä VAG.n kannalla, bemari on hyvä mutta se on se legendaarinen kyrvänjatke ja mersu on oivallinen taksi millä nyt ei muuten kehtaa ajella jos ei kyseessä ole joku muu kuin C tai E. Euroautot ovat melkeinpä autojen parhaimistoa fiat voidaan poislukea.

    • Siitä näkyy mitkä ovat 100.000 km:n testin aikana olleet oikeita vikapesiä. Ettei vain olis sakemannit siellä hännänhuippuina.
      Sitten kannattaa katsoa suiomalaisen A-katsastuksen tilasto vaikka 10 vuotta vanhoista autoista. Siitä näkee, mitkä ovat todella kestäneet ajan hammasta vuodesta toiseen. Missä volkkarit ????


    • 100 tkm:n testi kirjoitti:

      Siitä näkyy mitkä ovat 100.000 km:n testin aikana olleet oikeita vikapesiä. Ettei vain olis sakemannit siellä hännänhuippuina.
      Sitten kannattaa katsoa suiomalaisen A-katsastuksen tilasto vaikka 10 vuotta vanhoista autoista. Siitä näkee, mitkä ovat todella kestäneet ajan hammasta vuodesta toiseen. Missä volkkarit ????

      Onhan niissä sakeissakin eroja.

      Fordi ruostuu, kone kestää.
      Opelissa (uusissa) taas on todella hyvät pellit.
      Audi ja mersu ovat yleispätevän hyviä.

      jne.

      Että kyllä saksassa osataan, mutta sieltä lähtee myös paskaa. Kuten fordin pellit.


    • jep jaukka kirjoitti:

      Onhan niissä sakeissakin eroja.

      Fordi ruostuu, kone kestää.
      Opelissa (uusissa) taas on todella hyvät pellit.
      Audi ja mersu ovat yleispätevän hyviä.

      jne.

      Että kyllä saksassa osataan, mutta sieltä lähtee myös paskaa. Kuten fordin pellit.

      Ole niin paska kuin Toyota.


    • rryydmann kirjoitti:

      Ole niin paska kuin Toyota.

      Fordi on pressan auto verraten tojoon.


    • 100 tkm:n testi kirjoitti:

      Siitä näkyy mitkä ovat 100.000 km:n testin aikana olleet oikeita vikapesiä. Ettei vain olis sakemannit siellä hännänhuippuina.
      Sitten kannattaa katsoa suiomalaisen A-katsastuksen tilasto vaikka 10 vuotta vanhoista autoista. Siitä näkee, mitkä ovat todella kestäneet ajan hammasta vuodesta toiseen. Missä volkkarit ????

      kun en lue 7-päivääkään. Löytyy järkevämpääkin luettavaa.


  • Ei mee autot jäähän kuten japsit ja koneet kestää PÄINVASTOIN. Vai miten olet lehdistä lukenut? Buahhhahhhhhhaa

    • Ei varmaan tarvi paljoa lehtiä lukea, kun voit ostaa japsin ja ajaa sillä kesäautollasi päin puuta ja ihmetellä että "katos ku veti huuruun tää katiska".

      Että puhutaan sit ku on oma auto, jookos ?

      Ja koneiden kestävyys vaihtelee automerkistä riippuen. Jotkut loistaa jotkut ei.


  • kun vaihdoin neljä vuotta sitten perheen toisenkin auton saksalaiseen. Ei tule meille enää yhtään japsirimpulapaskaa!


    • Coupe- kirjoitti:

      Hieno Coupe:
      http://www.youtube.com/watch?v=eAR4FV1weho

      Vaan täysi paska.

      Lisäksi, tilastolaatu on aina tilastolaatu, oikea laatu on aivan jotakin muuta. Kertokaapas, että minkä vitun takia Esim. nettiautosta eikä mistään muualtakaan löydy ainuttakaan 350tkm ajettua Hyundaita..niin vitun apinat miettikääpäs sitä..

      Totuushan Hyundaista on, että auto on täysin laaduton romu kaikkine laaduttomineen sisämateriaaleineen yms., auton irvikuva joka kestää kasassa korkeintaan sen 300tkm, ruostuminenkin on Hyundai merkkisissä paskakasoissa todella hilpeää....

      Niin vitun jurpot. Mersuilla ajetaan miljoona, toyotakin pääsee lähelle, mutta miten on Hyundain laita..no senhän kaikki tietää..

      Arvostettu Dekra katsastusraportti, julkaistu 6.2.2010

      Saksalaiset autot menestyivät parhaiten ajokilometrejä painottavassa Dekra-katsastusraportissa. Tutkimus osoittaa saksalaisten autojen laadun olevan huippuluokkaa.

      Raportin parhaaksi autoksi nousi toistamiseen Audi A6, jossa oli vähiten vikoja kaikissa kolmessa ajomääräryhmässä. Paras japanilainen, Toyota Avensis, löytyy vasta 16. sijalta


    • ------------>> kirjoitti:

      Vaan täysi paska.

      Lisäksi, tilastolaatu on aina tilastolaatu, oikea laatu on aivan jotakin muuta. Kertokaapas, että minkä vitun takia Esim. nettiautosta eikä mistään muualtakaan löydy ainuttakaan 350tkm ajettua Hyundaita..niin vitun apinat miettikääpäs sitä..

      Totuushan Hyundaista on, että auto on täysin laaduton romu kaikkine laaduttomineen sisämateriaaleineen yms., auton irvikuva joka kestää kasassa korkeintaan sen 300tkm, ruostuminenkin on Hyundai merkkisissä paskakasoissa todella hilpeää....

      Niin vitun jurpot. Mersuilla ajetaan miljoona, toyotakin pääsee lähelle, mutta miten on Hyundain laita..no senhän kaikki tietää..

      Arvostettu Dekra katsastusraportti, julkaistu 6.2.2010

      Saksalaiset autot menestyivät parhaiten ajokilometrejä painottavassa Dekra-katsastusraportissa. Tutkimus osoittaa saksalaisten autojen laadun olevan huippuluokkaa.

      Raportin parhaaksi autoksi nousi toistamiseen Audi A6, jossa oli vähiten vikoja kaikissa kolmessa ajomääräryhmässä. Paras japanilainen, Toyota Avensis, löytyy vasta 16. sijalta

      on hyvin sisäsiittoinen.


    • ------------>> kirjoitti:

      Vaan täysi paska.

      Lisäksi, tilastolaatu on aina tilastolaatu, oikea laatu on aivan jotakin muuta. Kertokaapas, että minkä vitun takia Esim. nettiautosta eikä mistään muualtakaan löydy ainuttakaan 350tkm ajettua Hyundaita..niin vitun apinat miettikääpäs sitä..

      Totuushan Hyundaista on, että auto on täysin laaduton romu kaikkine laaduttomineen sisämateriaaleineen yms., auton irvikuva joka kestää kasassa korkeintaan sen 300tkm, ruostuminenkin on Hyundai merkkisissä paskakasoissa todella hilpeää....

      Niin vitun jurpot. Mersuilla ajetaan miljoona, toyotakin pääsee lähelle, mutta miten on Hyundain laita..no senhän kaikki tietää..

      Arvostettu Dekra katsastusraportti, julkaistu 6.2.2010

      Saksalaiset autot menestyivät parhaiten ajokilometrejä painottavassa Dekra-katsastusraportissa. Tutkimus osoittaa saksalaisten autojen laadun olevan huippuluokkaa.

      Raportin parhaaksi autoksi nousi toistamiseen Audi A6, jossa oli vähiten vikoja kaikissa kolmessa ajomääräryhmässä. Paras japanilainen, Toyota Avensis, löytyy vasta 16. sijalta

      puolestaan ja 100000 km kestotesti. Se ei nimittäin valehtele. Se on maailman pisin kestotesti.

      http://www.iltasanomat.fi/autot/2242602


    • jkklhggyhjujk kirjoitti:

      puolestaan ja 100000 km kestotesti. Se ei nimittäin valehtele. Se on maailman pisin kestotesti.

      http://www.iltasanomat.fi/autot/2242602

      Ite omitnatut monia autoja... Bemari pelas oikee hyvin ja oli helvetin hyvä ajaa mutta konekilkkas. Kansihalkes kesken ajon. Audi oli kans hyvä muuten mut männät anto periks ja poks.. opelis kone kesti mut sähkövikoja ihan vitusti. Sit toyotan kone kyllä kesti mut huono ajettavuus ja ruoste söi ja sähköt vittuili.. mut sit on ollu 3 erilaista mersuu ja kaikki ollut parhaita ajoominaisuuksiltaan ku mitkään muut autot ja yhdessäkään ei ole ollut mitään vikaa! Ruostetta oli yhdessä mutta siitäkin päästiin ku vedettii ruosteet veks ja massattii. Mersu on paras! Best or nothing. Japseista paras on honda ja kaikista autoista paras on mersu. Vag tuotteet kannattaa kiertää kaukaa vitusti moottori vikoja niissä.


  • Ei tosiaan ole parhaita. Ylihintaisia vikaisia romuja. Taitaa hintalaatu suhteen kunkut tulla tänä päivänä ranskasta.

  • Sakuista kyllä mersu ollut kyllä paskin kaikista autoista mitä ollut. Aivan uskomaton ruostuun ja sähkövikoja riittää. Ei ikinä mersua.

    • Chrysleritkin kestää paremmin kuin yksikään saksan pajaseisoja. KOKEMUSTA ON, meillä on Sebring 2.7 vm. 06 ja Audi A4 vm.10. Sebringillä ajettu yli puolet enemmän n. 400 tkm ja on huoleton ollut, kun taas A4 on ollut täynnä huolia, voisi sanoa että kohta on jokainen osa vaihdettu kahteen kertaan. Tämä Audi on viimeinen saksalainen meillä, onhan noita ylimainostettuja vikapesiä ollut jo kolme ja nyt alkaa remontointi maistua puulta. Autoliikkeet eivät ota Audia vaihtoon kuin helvetillisen surkealla hyvityksellä ja aionkin myydä sen suoraan jos joku sattuis ostamaan, sais ainakin hemmetisti huolletun ja jokapaikasta korjatun auton, viimeksi vaihdatin sen maailman "parhaan ja kestävimmän" DSG-laatikon, kun hajosi jo toistamiseen. Turhaan tietämättömät parjaavat Jenkkejä, itsellä niitä on ollut useita ja kaikki ovat toimineet vain pienillä murheilla, tosin en osta niitä ns. Lauluautoja.


Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös