Elikkä onko olemassa jotain sivustoa netissä (tai jossain) mistä voisi kysellä metallialan alihankintatöitä?
Olen harkinnut pienimuotoisen yrityksen perustamista tarkoitus olisi aloittaa pikkuhiljaa ja tehdä töitä aluksi vapaa-ajalla, sivutöinä.
Kuvittelisi että firmoilla olisi joku "paikka" missä eri töiden tarvitsijat voivat ottaa toisiinsa yhteyttä.
Mistä metallialan alihankintatöitä?
9
6550
Vastaukset
- eeehitus
Tarjoaa töitä
- ehitusehitus
Linnaehitus ja korj ehitus ja kyl o hyva, ka ma e tiija miss mu ema..olisko talinnass
- metallica man
kannattaa tsekata ainakin www.firstindex.se siellä löytyy jotakin mm.koneistuksen tarjouspyyntöjä Suomesta
- virtahepo
Kannattaa käydä katsomassa www.evalmistus.fi sivusto. Siellä on aika hyvin erilaisia alihankintatöitä tarjolla...
- Anonyymi
Ei toimi nämä linkit enää. "Cannot be reached".
- keppi78
Mulla on käyny mielessä ihan sama juttu. Jos olisi joku paikka mistä löytäisi alihankintatöitä vähän kätevämmin. Toi evalmistus näytti ihan mielenkiintoiselta. Pitää vissiin jotain maksaa että näkee kaikki tiedot...
- pettynytasiakas
On kokeiltu , ei mitään,raha menee ihan hukkaan.Puhelin kouraan ja paanalle.Silleen saa duunia.
- Kg.
Miten tuon evalmistuksen homma oikeen toimii? Ei oo varaa heittää viimesiä ropoja turhaan kaivoon.
- Anonyymi
Minä myös etsin työtä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384