Seat Exeo

laadun tae

Taitaa olla hyvä auto tuo Seat Exeo, kun pohjautuu edelliseen a4:seen. Itsellä vm-05 A4 ja vaihto mielessä. Tuulilasi valitsi vuoden autoksi. Täytyy mennä koeajamaan. Olen ollut 100% tyytyväinen nelkkuun, mutta uusi nelkku turhan kallis mulle. Onko kokemuksia tuoasta Exeosta kenelläkään?

11

1410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dorka

Hei toveri, et varmaan huomannu et ollaan Audi- palstalla. Mee takas unelmoimaa sinne Seat- palstalle :)

• otemporeomores

.....näin sitä urheilijatoveri auttaa ystävää.

• |><|
        otemporeomores kirjoitti:

.....näin sitä urheilijatoveri auttaa ystävää.

kun samaa kovettua tekniikkaa saa edullisemmin....

• Premium Driver
        |><| kirjoitti:

kun samaa kovettua tekniikkaa saa edullisemmin....

ole varaa uuteen Audiin, Mersuun tai Bemariin, niin osta 9 vuotta vanhaan Audiin pohjautuva Seat, 9 vuotta vanhaan Mersuun pohjautuva Chrysler tai Opel Omega.
        Niin ja jos Lexusta tekee mieli mutta varat ei riitä, niin sitten pitää ostaa diesel Toyota Avensis.
        Tai jos Volvon haluaa mutta lompakko ei anna myöten, niin sitten pitää tyytyä Fordiin.

Onhan näitä. Kyllä minä ainakin mieluummin ajan Audilla, Mersulla, BMW:llä, Lexuksella tai Volvolla kun Seatilla, Chryslerillä, Opelilla, Toyotalla tai Fordilla.

• Kova itsetunto
        Premium Driver kirjoitti:

ole varaa uuteen Audiin, Mersuun tai Bemariin, niin osta 9 vuotta vanhaan Audiin pohjautuva Seat, 9 vuotta vanhaan Mersuun pohjautuva Chrysler tai Opel Omega.
        Niin ja jos Lexusta tekee mieli mutta varat ei riitä, niin sitten pitää ostaa diesel Toyota Avensis.
        Tai jos Volvon haluaa mutta lompakko ei anna myöten, niin sitten pitää tyytyä Fordiin.

Onhan näitä. Kyllä minä ainakin mieluummin ajan Audilla, Mersulla, BMW:llä, Lexuksella tai Volvolla kun Seatilla, Chryslerillä, Opelilla, Toyotalla tai Fordilla.

Jokainen saa ajella millä haluaa. Seat exeo on oikeasti erinomainen valinta niille, joiden itsetunto on kohdallaan. Auton ajo-ominaisuudet aivan huippua. Arvon säilyminen ainakin sama kuin Audilla. Esimerkki. ostan nyt 2 autoa, A4:sen ja Exeon. Hintaero 10000 euroa nyt. Myyn 5 vuoden päästä kummatkin autot. Saan Audista max. 3000 euroa enemmän. Kumpi siis menettänyt suhteessa enemmän arvoa. Jos taas ostan A8 Audin nyt ja myyn 3 vuoden päästä, on hinta tippunut 140000 eurosta 60000 euroon. etää silleen... Niin ja Audi on erinomainen auto!

• järkiauto

Reilun kuukauden ajellut 143 hv diesel farmarilla ja kovasti olen tyytyväinen. Tukevaa ja hiljaista menoa talvipolanteisilla teillä, Nokian 7 nastarenkaat vähän pitää meteliä mutta pito on todella hyvä. Ei ole mikään tilaihme, mutta meikäläisen kokoiselle (180 cm) kuskinpaikka juuri passeli. Pakkasilla lämpiää huonosti, mutta sitten laitetaan Eberi päälle. Suosittelen.

• lum1ukko

Bensakone varmaan lämpenee sitten paremmin. Ainakin A4 1.8T lämpeni hyvin.

• ....
        lum1ukko kirjoitti:

Bensakone varmaan lämpenee sitten paremmin. Ainakin A4 1.8T lämpeni hyvin.

marraskuusta asti ajanut exeo st 2.0 tsi style ja ei ole ostos hetkeääkaan haitannut.

• Skoda Oktavia

Onko kenelläkään varmaa tietoa, tai edes mitään huhuja, onko Exeoon tulossa automaattivaihteistoa dieselmoottorin yhteyteen tulevaisuudessa? Aika monessa VW-konsernin tuotteessahan mainittu yhdistelmä löytyy.

• millimiina..

samaa paljon ko audissa ja oon lähemmin katellu autoo ko tutulla on.Jännityksellä katselen miten kestää talven?viime talven se taisi kestää tallissa:-), jos on samaa ko audissa>.Viime talvena audeja tien varsilla paljon tuli nähtyä.Muuten olen miettinyt vanhan audin ostamista uusintana.Farmaria mihin sais pakattua penskat ja koirat ja harrasteille pääsis.

• exeo golfin tilalle

Myyjän mukaan automaatti tulisi dieseliin aivan tämän vuoden lopulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1321
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      990
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      976
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      889
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe