Alkuun.......kyllä, lyllä ja loppua ei näy.
Ei voi kun hastattaa PITKÄN PASKAN!
http://www.tietokone.fi/uutiset/viestintaministeri_ehdottaa_yle_maksuksi_ainakin_190_euroa
Tämä on niin ääliömäistä että että oksettaa.
Siinähän yrittävät pakko maksattaa!
Esimerkki, melkein verrattavissa:
"Ei-toivotuista tuotteista ei ole pakko maksaa"
http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/2498
Alkuun 190–195 euroa
4
237
Vastaukset
- epäpummi
Olisi se saanut olla enemmänkin. Voisi nostaa nykyisen tv-luvan tasolle saman tien, siihen se kuitenkin menee. Olisivat pummit päässeet arkeen heti kättelyssä.
Mahtaa sohvalla läsiviä ihraisia salakatselijopita vituttaa, kun joutuvat tinkimääm sipsi-, karkki-, kola- ja lihapiirakkabudjeteteistaan, hahhah.. - voi v.....
Luin kans tota juttuu et se maksu on 190-195 €. Lyön siitä asiasta vetoo ettei tule olemaan kauan, jos se nyt yleensäkään on alussakaan. Kuulemma kohtuumaksu, mun mielestäni ei.
Siis mitä sillä pakkomaksulla saa? Mä en tiedä joten joku viisaampi varmasti valistaa mua.
Mä en aio sitä maksaa, en maksa tyhjästä. Haluan myös vastinetta vähille rahoilleni.
Silloin kun tuli tämä väliaikainen ajoneuvovero niin se havaittiinkin niin hyväksi pakkorahastukseksi, että eihän siitä kannattanu luopuu vaan korotetaan sitä vastoin maksua.
Tämä yle-huuhaamaksu tulee nousemaan ihan samalla lailla.
Sitte keksitään taas uusi maksu, miten olisi pakollinen bussimaksu ja jokainen joutuu sen maksamaan käytti bussia tai ei, ihan sama kulkeeko bussi edes sinne päinkään missä asuu.
Lisää ideoita kyllä löytyy....- Frank Black
Maksetaan junamaksua sitten. Jaa niin ja Finnair. Maksetaan lentokonemaksua.
Tuetaan pakolla yksityisiä yrityksiä, tai siis johtajien bonuksia.
- hölmöläisten touhua
Olen oikeasti tehnyt päätöksen muuttaa Suomesta heti kun tilaisuus urkenee. Onneksi on koulutus, jonka turvin saa töitä maailmalta suhteellisen helposti. Teen siellä jälkikasvun ja uudet veronmaksajat, jotka eivät taatulla varmuudella tule tuomaan Suomeen sentin senttiä vero tai muita pakkomaksuja.
Hävettää asua tällaisessa HÖLMÖLÄSSÄ, jota Lindén kaltaisineen ajaa. Suomesta tulee kohta hirveä valvonta- ja pakkovaltayhteiskunta samalla kun esimerkiksi julkista terveydenhuoltoa ajetaan alas. Typerää touhua. Vuosikymmenten päästä maksamme tästä kalliin hinnan. Päättäjät eivät enää osaa ajatella kauaskantoisesti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768