Alkuun 190–195 euroa

Just joo joo

4

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäpummi

      Olisi se saanut olla enemmänkin. Voisi nostaa nykyisen tv-luvan tasolle saman tien, siihen se kuitenkin menee. Olisivat pummit päässeet arkeen heti kättelyssä.

      Mahtaa sohvalla läsiviä ihraisia salakatselijopita vituttaa, kun joutuvat tinkimääm sipsi-, karkki-, kola- ja lihapiirakkabudjeteteistaan, hahhah..

    • voi v.....

      Luin kans tota juttuu et se maksu on 190-195 €. Lyön siitä asiasta vetoo ettei tule olemaan kauan, jos se nyt yleensäkään on alussakaan. Kuulemma kohtuumaksu, mun mielestäni ei.
      Siis mitä sillä pakkomaksulla saa? Mä en tiedä joten joku viisaampi varmasti valistaa mua.
      Mä en aio sitä maksaa, en maksa tyhjästä. Haluan myös vastinetta vähille rahoilleni.
      Silloin kun tuli tämä väliaikainen ajoneuvovero niin se havaittiinkin niin hyväksi pakkorahastukseksi, että eihän siitä kannattanu luopuu vaan korotetaan sitä vastoin maksua.
      Tämä yle-huuhaamaksu tulee nousemaan ihan samalla lailla.
      Sitte keksitään taas uusi maksu, miten olisi pakollinen bussimaksu ja jokainen joutuu sen maksamaan käytti bussia tai ei, ihan sama kulkeeko bussi edes sinne päinkään missä asuu.
      Lisää ideoita kyllä löytyy....

      • Frank Black

        Maksetaan junamaksua sitten. Jaa niin ja Finnair. Maksetaan lentokonemaksua.
        Tuetaan pakolla yksityisiä yrityksiä, tai siis johtajien bonuksia.


    • hölmöläisten touhua

      Olen oikeasti tehnyt päätöksen muuttaa Suomesta heti kun tilaisuus urkenee. Onneksi on koulutus, jonka turvin saa töitä maailmalta suhteellisen helposti. Teen siellä jälkikasvun ja uudet veronmaksajat, jotka eivät taatulla varmuudella tule tuomaan Suomeen sentin senttiä vero tai muita pakkomaksuja.

      Hävettää asua tällaisessa HÖLMÖLÄSSÄ, jota Lindén kaltaisineen ajaa. Suomesta tulee kohta hirveä valvonta- ja pakkovaltayhteiskunta samalla kun esimerkiksi julkista terveydenhuoltoa ajetaan alas. Typerää touhua. Vuosikymmenten päästä maksamme tästä kalliin hinnan. Päättäjät eivät enää osaa ajatella kauaskantoisesti...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe