Pakoputkesta karvaa?

wvjannu

Mulla on 1.4 polo vm 1997 ja jokin aika sitten pakoputkesta tuli jotain karvannäköistä harmaa/mustaa 10cm leveetä nöyhtää. vedin tikun avulla sitä varmaan 3m pois putkesta. Jokin aika sitten sitä oli taas ilmestynyt pakoputken päähän ajon aikana. Vedin sitä sen mitä sain pois. Aluksi ajattelin, että mikäs rotta sitä on mennyt pakoputkeeni lämmittelemään vaikka itse raatoa ei tullutkaan. Nyt kuulin, että se voi olla jotain pakoputken eristettä, joka irronnut. Onko katalysaattorissa jotain sellaista karvaa/kuitusekoitusta, joka voisi tuollaista olla?

Osaako joku veikata, mitä se on?

17

2953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se kuluisa

      napanuora.

    • ...

      Takapöntön eristeet ne on. Autosi alkaa olla jo senverran kypsässä iässä, että voisi olla aika vaihtaa se takimmainen äänenvaimennin.

    • konkari itse

      Vaimennin villoja ne vaan on. Hifistely miehet voi jopa huomata änen hiukan kohavan muuta ongelmaa siitä ei ole.

      • vwjannu

        Tätä vähän olen viimeaikoina ruvennut epäilemäänkin, koska ainakin kylmänä kaasuttaessa mielestäni kuuluisi pakoputkesta erilainen ääni, kuin ennen.


    • volskiboy

      Tamponi se on ollut,sun volskillasi taitaa olla kuukautiset.Kyl ne volskit ja niiden kuskit on vaan niin neitejä.

      • Anonyymi

        Bugatti Veyronkin on volkkarin valmistama voimakas ja nopea siirtymäväline.Moni auto jää toiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bugatti Veyronkin on volkkarin valmistama voimakas ja nopea siirtymäväline.Moni auto jää toiseksi.

        Ai Huijauswagenin valmistama?


      • Anonyymi

        nenässäs on tamp. ja kolmas peräreikätukkeena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai Huijauswagenin valmistama?

        Diesel-autojen valmistajia paljastui päästökikkailioiksi muitakin merkkejä,ei ainoastaan Saksan automerk..Ei bensiini-mootorisia autoja ole sillai tiukentuvilla testeillä venkoiltu.Yhdysvalloissa oli koko raskaankaluston Dieselmoottori tehdas lopettanut toimintansa päästömittausten tulosten vuoksi.Bensiinimoottorit on helppo muuttaa pelkällä kaasulla toimivaksi ja hyvä niin.


    • gtgttvttv

      Onneksi olkoon! Pakoputkesi on tullut teini-ikään.

    • Anonyymi

      Takaäänenvaimennin tullut tiensä päähän.ns.peltikuorien sisällä on reiällinen putki,jonka ympärillä on Basalttivillaa.vähänniinku lasivillaa.pehmentää ja vaimentaa pakoputki ääniä.Basaltti viittaa johonkin kiviaineeseen.

      • Anonyymi

        Villaa sulla on pöksyissä


    • Anonyymi

      Noilla vuosikymmenillä tankattiin tiikeriä tankkiin, ja silloin meni aina karvoja kaasuttimeen.
      Karvat ovat liikkuneet kaasuttimesta kohti pakoputkea kun näihin päiviin asti on ajettu.

    • Anonyymi

      Nyt on tärkee aihe, uppia!

    • Anonyymi

      oisko entinen omistaja tehnyt koneremontin väljille laakereille ja syöttänyt kaasuttimesta lankaa koneen käydessä jolloin se on tiivistänyt akselit ja nyt ne langat lentelee patoputkesta ulos?

    • Anonyymi

      Aikoinaan...taisi olla v.93 Mikkelin krh:ssa työnsi jääkäri snake piloillaan yliluutnantti Utumaken Alfan takavaimentimeen rynkyn puhdistuksessa käytettävää sillaa.
      Vieläkin muistan Utumaken ilmeen kun ei auto lähtenyt käyntiin ja meni sitten katsomaan pakoputkea ja huuti että mitä vitun karvoja täällä pakoputkessa on.

      • Anonyymi

        Oisko sinne jäänyt jotain volkkarin insinöörin karvoja


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      60
      4305
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      175
      2669
    3. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      159
      2468
    4. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      218
      2421
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      434
      1656
    6. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      163
      1517
    7. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      1514
    8. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      98
      1318
    9. 79
      1281
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      59
      1239
    Aihe